20. leht 32-st

Postitatud: 18.12.2008 23:41
Postitas uzzac
nice...

Postitatud: 19.12.2008 3:07
Postitas Motary1
Väga hull

Postitatud: 19.12.2008 10:02
Postitas Taavi
Kuidas see 3.8 +12v kombinatsioon tekkis?

Taavi

Postitatud: 19.12.2008 10:43
Postitas Raceboy
Taavi kirjutas:Kuidas see 3.8 +12v kombinatsioon tekkis?

Taavi
See peaks minu teada juba Saksas kokkupandud kone olema aga osalised vast täpsustavad.

Postitatud: 19.12.2008 10:45
Postitas Mihkel
Seda pead sakslaselt küsima, kes selle mootori algselt vabalthingavana ehitas.
Õigemini auto eelmine omanik lasi selle ehitada kuskil.
Sama raha eest oleks IMO juba 24v kaane saanud, ametlikult oli see mootor vabalthingavana 235kw, mis on ka auto Eesti passi sisse kantud.
ITB-de ja kaane vahel on flants, kaas peaks olema raskelt porditud, klapid suuremad, nukk on 300+ kraadi, ma täpselt ei tea.
Paks patakas pabereid tuli autoga kaasa toona, ma ise pole neid küll näinud.
Surveaste on ka müstika, eeldasin, et ikka 10 tuuri vähemalt aga siiani ei ole kordagi knock-i kuulnud.
Eks talvel võtame lahti mootori ilmselt, kuna tahaks tegelikult näha, mis seal sees on ja ka surveastme ära mõõta.
Kolvid vist väidetavalt mingid customid.

Plokk siis S38B38 ja kaas M30B34.

Postitatud: 20.12.2008 12:52
Postitas Lauri_s
väga muljetavaldav, kuid kas on hea mõte ilma õhufiltrita käia testdraive tegemas? arvestades, mis kogus õhku ( ja muud pa**a) sealt läbi käib?

Postitatud: 20.12.2008 13:56
Postitas Mihkel
Põhjus selles, et ei ole leidnud sobivat 5" avaga filtrit.
Lisaks pole auto väga palju nii sõitnud, probleemid tekivad pigem pika kasutamise tagajärjel.
Ka kohad olid valitud sellised, kus nö suurt tolmu ei olnud.

No ja ma tahaks näha, kes suudaks paele auto valmimist kuu aega niisama tühja istuda kuniks filter leitud ja kohale jõudnud.
Eestist kohapealt pole otseloomulikult midagi sobivat võtta.

Postitatud: 20.12.2008 14:21
Postitas Lauri_s
no seda muidugi :-D Aga vaadates seda turbot, siis minul oleks küll hirm... sest sealt võib ka mõni vares sisse lennata ju, kui kusagil lennukal kiiremaid teha :-D Ajutiseks lahenduseks mingi üleminek ei toimi? aga nagu aru saan, siis enamasti praegu veel seisab v liigutatakse treilal - ttk dünos käisite ka vist treila peal? Mehed rääkisid, kuidas peale igat tõmmet kõigil silmist pisarad voolasid, sest ruumi lõi korralikult "värsket õhku" täis :-D

Postitatud: 20.12.2008 14:23
Postitas SharkRider
Üks võimalus on teha ise mitteumbsest poroloonist, nagu mõnel pool näha on olnud. Ära õlitada ja filtreerib küll, ei pea kõik olema bling tuuningu asjad. Aga kus seda materjali saab, seda küll ei tea.

Postitatud: 20.12.2008 18:28
Postitas juss
Seda porolooni nimetatakse vist filtri porolooniks ja teda peaks olema nii 2 kui 3 kihilist. Seda porolooni peaks saama korralikult varustatud tuuning poest. ise sain seda porolooni (twin air oli poroloonil kiri) tuttavalt, kes sõkub saksa vahet ja toob sealt kõike mida võimalik!
Olen valmistanud sellest enda turbokale filtri ja sai ka ühele vabalthingavale tehtud siis pestav filter papi asemele.

Postitatud: 20.12.2008 19:04
Postitas KaroK
Võib ju ka suurema paneelporolonfiltri keerata rulli mingisuguse traadist ehitatud sõrestiku peale.

Postitatud: 21.12.2008 23:30
Postitas Mihkel
Lihtsam ikka õige asi kohe otsida, eks seoses talvega on veidi aega otsida ka netist.

Postitatud: 22.12.2008 1:32
Postitas Astrona
Mihkel kirjutas:Põhjus selles, et ei ole leidnud sobivat 5" avaga filtrit.
Mul 4.5" lõdvik-üleminek 4" peale olemas ja müügis (1 huvilne on, aga muidu täitsa saadaval). Selle venitaks 5" peale ära küll, ja siis juba 4" jaoks midagi ikka leiad.

Postitatud: 22.12.2008 2:36
Postitas Mihkel
Ei tea, 4" on pussy, ikka rohkem 1.8 Nissanite tarbeks läbimõõt :-D

Tegelikult on seal ka väga suur ruumiprobleem ja kasutada saaks ainult nö. seenfiltrit ilma üleminekuteta.

Postitatud: 31.12.2008 3:44
Postitas Erki
Kui suur on nende 680cc pihustite maksimaalne tööaeg (duty) või on need lihtsalt üle dimensioneeritud selle turbotatud M10B18 mootori jaoks?