20. leht 31-st

Postitatud: 23.08.2007 10:38
Postitas Kuuno
Mihkel kirjutas:No mis nii imestada, et Andresel enda asjad ei valmi :-D

Tuleks mõnipäev kaeks su FST süsteemi üle, kuna paarile autoel tuleb sama lahendus teha.
vabalt! midagi keerulist seal ei ole, aga töötab ja se ongi põhiline...
ma mingi hetk mõtlen selle sinu oil catch tanki peale ikka!

Postitatud: 27.08.2007 15:29
Postitas Kuuno
esimest korda ka saugal käidud AC ürituse raames, aga peale neid ehk siis ei toimunud ajavõttu
auto käitus väga hästi ja temperatuurid olid samuti paigas AGA peale paarutamist nägin et õlirõhk oli madal ehk mingi ~0,5 bar
sees on siis 20w60 õli motuli 300V
teen jällegi testi veel 1 manomeetriga igaks juhuks....
peale seismist ja käivitust oli ok jälle...
võimalik et nüüd tulevad välja mingid tehnilised viperused aga jah...se on juba asi mootoritega...

auto viisin sinna treilal kuna kui oleks laiali käinud poleks koju saanud :)
Pilt
Pilt

Postitatud: 28.08.2007 10:21
Postitas meph
Mis sul normaalne õlirõhk tühikäigul on?

Üldiselt peale rinka peal piinamist läheb õlitemperatuur 20-40C kõrgemale, tänu millele õli läheb kõvasti vedelamaks, mis endaga toob kaasa ka õlirõhu langemise ;) Ehk siis täiesti normaalne nähtus.

Endal on tavakasutuses tühikäigul õlirõhk sooja mootoriga 1.8 bar, kui tõsiselt piinatud rinkal, siis langeb maha sõites 1.3-1.5 bari kanti.

Postitatud: 28.08.2007 10:30
Postitas nael
Liigub ta sul ikka väga nobedalt.
Sõidustiili vaadates tundus küll, et nagu igapäevane külaline rajal.
(Olin valge bmw-ga ja mõtlesime sõbraga väikest ringi sõita, et sellepärast sai valesse kohta pargitud).

Postitatud: 28.08.2007 13:02
Postitas Kuuno
nael kirjutas:Liigub ta sul ikka väga nobedalt.
Sõidustiili vaadates tundus küll, et nagu igapäevane külaline rajal.
(Olin valge bmw-ga ja mõtlesime sõbraga väikest ringi sõita, et sellepärast sai valesse kohta pargitud).
hei ma tahtsingi teada kes se bmw'ga oli :)
saugat sõitsin esimest korda elus ja vääga meeldis :) selle mootoriga yldse 1 korda rajal...
viimane üritus oli CCG'ga koos kardirajal aga siis veel vabalthingavana
Mis bmw sul endal täpsemalt on?

Meph: kled mul on rõhu kell ka kaane kyljes kus on ta niivõinaa madalam kui plokis kust peaks mõõtma originaalis
tyhikäigul peaks musu olema 1,7bar aga rajal oli kaanest mõõdetuna mingi 0,5-0,6
plokis siis mingi 1,x

Postitatud: 28.08.2007 13:14
Postitas nael
Kuuno kirjutas:
nael kirjutas:Liigub ta sul ikka väga nobedalt.
Sõidustiili vaadates tundus küll, et nagu igapäevane külaline rajal.
(Olin valge bmw-ga ja mõtlesime sõbraga väikest ringi sõita, et sellepärast sai valesse kohta pargitud).
hei ma tahtsingi teada kes se bmw'ga oli :)
saugat sõitsin esimest korda elus ja vääga meeldis :) selle mootoriga yldse 1 korda rajal...
viimane üritus oli CCG'ga koos kardirajal aga siis veel vabalthingavana
Mis bmw sul endal täpsemalt on?
Seal siis vähe täpsemalt
http://foorum.e30club.org/viewtopic.php?t=5429
Täna raplasse õhtul muidu. :)

Postitatud: 28.08.2007 13:24
Postitas Kuuno
kled mul ei mängi kuidagi välja kuigi tahaks!
Loodan aga küll et kohtume rajal veelkord ja siis rohkemateks ringideks! :)

Postitatud: 29.08.2007 0:11
Postitas Marko
nael kirjutas:Liigub ta sul ikka väga nobedalt.
Sõidustiili vaadates tundus küll, et nagu igapäevane külaline rajal.
(Olin valge bmw-ga ja mõtlesime sõbraga väikest ringi sõita, et sellepärast sai valesse kohta pargitud).
sorry kunn et risustan.

mida kuradit te seal raja keskel rehve vahetama hakkasite? ja täpselt sisekurvis, selleks peab ikka mõistust olema nagu boxi jne ala pole olemas :x

kunni auto on kiire kuid nagu enamus masinaid vajab head juhti milleks kunn rohke trenniga loodab saada :)
kurve läbisid küll suht kesise kiirusega ja ainus edumaa mille said olid pikemad sirged. ma nägin muidugi seda aega kui olid saanud sõida ~30min seega mis lõpus toimus on mulle teadmata.
peale mootori õlituse vaevas ka pidurite ülekuumenemine, kunagi tulevikus ehk ka õiged pidurid külge? ja nagu aru olen saanud jõuludeks teed masinale ja endale kingituse -coilid-

Postitatud: 29.08.2007 9:31
Postitas mart154
Kuuno, räägi parem aegadest :)
huvitav teada...

Postitatud: 29.08.2007 9:42
Postitas Kuuno
mart154 kirjutas:Kuuno, räägi parem aegadest :)
huvitav teada...
kled ma sõitsin väljaspool üritust kuna selline oli kokkulepe AC inimestega
sõber võttis aega stopperiga ja ilma šikaanita ning sai järjest mitu 1:09 aega AGA kuna se pole ametlik siis ple seda vaja arvestada
küll jõuan sinna ka korraliku ajavõtuga... .:)
Marko kirjutas:
kunni auto on kiire kuid nagu enamus masinaid vajab head juhti milleks kunn rohke trenniga loodab saada :)
tglt ma ootasin et sa ytled midagi stiilis "kelleks kunn kindlasti ei ole ja ei saa" :D - inimesed muutuvad :P
Marko kirjutas: kurve läbisid küll suht kesise kiirusega ja ainus edumaa mille said olid pikemad sirged. ma nägin muidugi seda aega kui olid saanud sõida ~30min seega mis lõpus toimus on mulle teadmata.
õpin õpin :D
Marko kirjutas: peale mootori õlituse vaevas ka pidurite ülekuumenemine, kunagi tulevikus ehk ka õiged pidurid külge? ja nagu aru olen saanud jõuludeks teed masinale ja endale kingituse -coilid-
pidurid on hetkel sellised-
esimene vasak originaal ketas originaal klots mis nyydseks vastu metalli
esimene parem zimmermanni puuritud ketas ja ferodo klots
milline kombinatsioon :)
tagumised orig kettad ja klotsid
miks ees nii on on tingitud sellest et ketta vahetus võtab aega mingi 4h ja ei viitsinud teist poolt ette võtta (ketas ja laager koos)

coile tahaks jah, aga eks jõulud näitavad mis saab...

Postitatud: 30.08.2007 13:37
Postitas Kuuno
hommikul sain olavilt vajalikud vidinad...
hydroscandist tuleb voolikud tellida ja siis saab ette ära panna
pean mõtlema veel kas ratta koopa juurde või ette cooleri juurde...
Pilt

Postitatud: 02.09.2007 0:08
Postitas Kuuno
täna oli vääga tulus päev :)
õli cooler sai installitud
pidurid korda niiet nyyd rattad lausa blokeeruvad :)
siduri silindrilt takisti minema(pidi käiguvahetust yhtlustama)-hetkel enam ei ole libisemist
uus pump paremini kinni jm nipet näpet
throttle responcet seadistasin kah ja sai selle palju paremaks

peale neid asju oli autoga selline lust sõita et ei tahtnud eriti töölt ära minna :D homme tagasi ja saab veel mõningaid pisiasju teha...

mõned pildid cooleri installist:

esialgne koht siis..mujale polnud seda eriti võimalik mahutada
Pilt

koha proovimine
Pilt

esimesed kinnitused valmis...
Pilt


Pilt
Pilt

vahetükk nissan 200sxilt (nyyd ka 200sx õlifilter :) )
Pilt

ja selline ülevaatlik pilt töökohast :D
Pilt

Postitatud: 02.09.2007 1:11
Postitas Mihkel
Tänavatuuning :-D

Õlifiltri vaheplaadi keere oli sama mis sul originaalis või tuunisid midagi ümber ka?

Postitatud: 02.09.2007 1:28
Postitas Kuuno
Mihkel kirjutas:Tänavatuuning :-D

Õlifiltri vaheplaadi keere oli sama mis sul originaalis või tuunisid midagi ümber ka?
keere ei klappinud, aga õnneks oli selle niipalju liha et sai vajaliku puuriga üle keermestada... vastasel juhul oleks pidanud uue laskma treida...
teist poolt ei hakanud keermestama ja seetõttu ka nissani õlifilter!

Postitatud: 02.09.2007 10:39
Postitas Crac
Ma installisin samasuguse cooleri ette aga erinevalt sinu installist panin radika igaks petteks kummipukside peale - ei tea palju sellest just kasu on aga vaadates originaal radikaid peaks see MUST HAVE olema. Kummipuksid (6mm polt) sain Forsist 15EEK tk.