Mersu aega saaks vast parandada peamiselt stardis ma eeldan ...võibolla GT23 asendada millegi kaasaegsega?
Või hakkab asi ennast sinujaoks ammendama?

Sellel gt23-l pole viga midagi, spoolib hetkega ja puhub viisakalt, tänu geomeetriale tuleb suur turbo maru sujuvalt taha. Probleem on stardis, kus peab maru täpselt hoidma pidurit ja gaasi, et liiga kerima ei läheks ja samas piisavalt spooliks enne piduri lahti laskmist, ca 1 sekundiga on juba rõhk üleval. Ja no muidugi seal haapsalu jää peal 265 rehv kerib teise käigu lõpuni. Tolmuse ja kruusase tagasisõiduraja peal on pidamine 2x parem.altz kirjutas:Igati äge, ja jätkuvalt soovin jõudu. Palju sellel autol reaalne hobujõu number on? Ma vaatan just ühte timeslip-i kus 3.0 commonrail BMW sõitis 11.2 , poolemaa kiirus ja lõpukiirus sama nagu sul. Dünotud vôimsus 510hp. Tegu siis komplektse sedaan 335d-ga, millel kaal peaks ka samaväärne olema.
Mersu aega saaks vast parandada peamiselt stardis ma eeldan ...võibolla GT23 asendada millegi kaasaegsega?
Või hakkab asi ennast sinujaoks ammendama?
Päris hea, no mul jõudu on kuna kmh on head nii poolel distantsil kui ka lõpus, aga ajad ei jõua järgi. Ma ei saa aru kuidas sellel bemmil jõud nii hästi maha hakkab, mul kerib 2.65 lukus difri ja 265 rehviga teise käigu lõpuni, sinna see aeg lähebki.altz kirjutas:https://www.youtube.com/watch?v=1WjiERjPP2I
Praegune selle bemmi rekord vist 11.1 aga ega see polegi oluline.
Mis need soome kiiremad superturbod sõidavad?
Nüüd kahe turboga on vääne kohe madalalt olemas ja eks nad saavad tunduvalt rohkem koormust kui enne ühe suure turboga, eks vaatab mis saab. Tegelikult ma kartsin, et esimese asjana lähevad välimised otsad nuudi tagant puruks, kuna rummud ja välimised otsad ainsad stock jupid, aga hoopis võllid andsid järgi. Kui suuremad rummud kompunnida, siis tõenäoliselt jäävad võllid veidi lühemaks, seega ma enne custom võlle teha ei lase kui rummud ka ringi tehtud.jeff01 kirjutas:Kaur korbalainen teeb Sulle uued teljed ja mure murtud. Ise tehes on karastamisega kõikvõimalikke ämbreid võimalik panna kuna mõõdu muutus peale karastamist on juba üsna suur...keevitatud võllidest ei räägigi
20 aprill avalaksul kui jälle lumi maha ei tule nagu eelmisel aastal.ahto42 kirjutas:Miskit toimub ka?