Megasquirt
Bosch'i tühikäiguklapp
MegaSquirt-ile on mul tehtud PWM tühikäiguklapi jaoks vajalikud muudatused TIP122 transistoriga. Täna panin külge Bosch-i kahe juhtmega PWM tühikäiguklapi. Kõik toimib kenasti, kuid iga 5-10 sekundi järel teeb MegaSquirt restardi. Kui tühikäiguklapilt pistik tagant ära võtta, ei restardi enam. MegaSquirti massiühendused on minu arvates head, samas viitavad sellise probleemid tavaliselt ikka kehvale massile..
MegaSquirt II PCB 3.0, extra firmware.
Kust võiks veaotsingutega (halva massi otsimisega?) alustada?
MegaSquirt II PCB 3.0, extra firmware.
Kust võiks veaotsingutega (halva massi otsimisega?) alustada?
Lauda nitro
Mitu massijuhet on ja mis ristlõike pindalaga?
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Miks kahe? Mitmest eri kohast ühendatud massijuhtmed võivad tekitada ground-loop'i...
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuhu sa selle transistori panid ja kas õigetpidi? Kas klappi juhitakse massiga ja pluss on pidevalt peal? Kas mass peab MS'ist läbi käima? Kas nii ei saa, et MS'ist tuleb ainult signaali juhe transistorisse, mis ühendab siis transistoriga tühikäiguklapile kohalikku/korraliku massi? Ega läbi transi tagurpidi ju vool käima ei hakka, kui kardakski aju põlemist vms. Süütevõimendite puhul ju enamasti ongi transistor mootori küljes.murjam kirjutas:Ristlõike pindala ma kahjuks ei tea, kuid 8 massi juhet on (valmis juhtmepunt koos pistikuga MegaSquirti jaoks), mis on mul 4 kaupa kokku ühendatud ja väga korralikult mootori küljes kahe erineva koha peal.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Seda ma ei teadnuki. Arvasin, et kahe koha pealt just parem. Kinnitan ühte kohta.Raceboy kirjutas:Miks kahe? Mitmest eri kohast ühendatud massijuhtmed võivad tekitada ground-loop'i...
Transistor on ilmselt õiget pidi, sest klapp toimib. Asub ta MegaSquirti jahutusriba peal. Klapil on pluss peal läbi süüte-relee, mass tuleb MegaSquirtist.Astrona kirjutas:Kuhu sa selle transistori panid ja kas õigetpidi? Kas klappi juhitakse massiga ja pluss on pidevalt peal? Kas mass peab MS'ist läbi käima? Kas nii ei saa, et MS'ist tuleb ainult signaali juhe transistorisse, mis ühendab siis transistoriga tühikäiguklapile kohalikku/korraliku massi? Ega läbi transi tagurpidi ju vool käima ei hakka, kui kardakski aju põlemist vms. Süütevõimendite puhul ju enamasti ongi transistor mootori küljes.
Natuke kahtlustan ise ka tegelikult, et probleem võib olla hoopis MegaSquirti kasti sees: Q4 aukudesse ei mahtunud normaalse jämedusega juhtmed, R39 (juhe takisti asemel) pihta läks päris jäme juhe:
EDIT: transistorit külge jootes ei olnud mul seda pilti käepärast ja praegu tundub mulle, et jootsin vist dioodi vale jala vahele. Selles võibki viga olla!
EDIT2: jootsin dioodi õige transistori jala külge, nagu pildil, ja voilaa - enam ei reseti! Tänud, kes kaasa mõtlesid!
Viimati muutis murjam, 13.11.2009 20:05, muudetud 2 korda kokku.
Lauda nitro
Tere tulemast klubisse, mul Pologa sama kala ja tekkis jama peale tühikäigudioodi paigaldust.
MS1 näiteks tegelt skeemilt ei nõuagi seda dioodi aga igaks juhuks mõtlesin, et panen selle kaitsedioodi, kuna Sierra ajul andis TIP122 saba lambist.
Kuskilt jäi silma skeem, et see diood pandi tühikäigumootori juhtmete vahele paralleelselt mitte jadamisi juhtahela juhtmele.
Krt see skeem ikkagi näitab S12 külge , lihtsalt nii tihedalt kokku joonistatud nagu tunduks jadamisi joonistatud.
Homme saab katsetada, kas probleem laheneb.
Üks suht huvitav nähtus on see, et dioode mitte MS-i plaadi külge panna vaid näiteks relee enda jalgade lähedale, on vähem reseti probleeme.
MS1 näiteks tegelt skeemilt ei nõuagi seda dioodi aga igaks juhuks mõtlesin, et panen selle kaitsedioodi, kuna Sierra ajul andis TIP122 saba lambist.
Kuskilt jäi silma skeem, et see diood pandi tühikäigumootori juhtmete vahele paralleelselt mitte jadamisi juhtahela juhtmele.
Krt see skeem ikkagi näitab S12 külge , lihtsalt nii tihedalt kokku joonistatud nagu tunduks jadamisi joonistatud.
Homme saab katsetada, kas probleem laheneb.
Üks suht huvitav nähtus on see, et dioode mitte MS-i plaadi külge panna vaid näiteks relee enda jalgade lähedale, on vähem reseti probleeme.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Dioodi ühendatakse tihti ka tühikäigumootori +12 ja massiginaali vahele, see suurendab resolutsiooni ja mootor on oluliselt täpsemalt juhitav.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Postitusi: 110
- Liitunud: 21.08.2005 14:17
Oleneb mootorist. Mina olen hoidnud temp`i alati 86-87 kraadi vahel. Ehk ventilaatori aktiviseerimine 87 kraadi.KillFrenzy kirjutas:Pole küll otseselt MS'ga seotud aga millised peaks panema ventilaatori temperatuurid, praegu hakkab 90ga tööle 84 pealt lülitab välja, termostaat peaks olema 88 kraadi.
Avastasin täna, et mul ongi Sierra ajus TIP122 trants maha põlenud.
Nö suletud asendisse siis, et pidev mass oli peal väljundotsal.
Ükspäev lihtsalt täiesti lambist tõstis mootori pöörded 3500rpm peale ja alla ei tulnud nad sealt, eemaldasin tühikäigumootorilt pistiku ja pöörded langesid kohe alla.
Tegelikult juba siis kahtlustasin, et TIP122 kärssas aga huvitav miks ta kärssas.
Kas VW G60 mootori originaal tühikäigumootor oli liiga suure voolutarbivusega?
Või on põhjus selles, et mul veel seda flyback dioodi tühikäigumootori otstel polnud?
Igatahes asendan ma selle G60 tühikäigumootori Opel-i C20NE mootori omaga.
Opel-i oma siseehitus on ka IMO veidi etem, kui G60-ne omal.
TIP122 on 5A pikaajaliselt ja 8A peak-i.
G60 mähise takistust pole veel mõõtnud.
Nö suletud asendisse siis, et pidev mass oli peal väljundotsal.
Ükspäev lihtsalt täiesti lambist tõstis mootori pöörded 3500rpm peale ja alla ei tulnud nad sealt, eemaldasin tühikäigumootorilt pistiku ja pöörded langesid kohe alla.
Tegelikult juba siis kahtlustasin, et TIP122 kärssas aga huvitav miks ta kärssas.
Kas VW G60 mootori originaal tühikäigumootor oli liiga suure voolutarbivusega?
Või on põhjus selles, et mul veel seda flyback dioodi tühikäigumootori otstel polnud?
Igatahes asendan ma selle G60 tühikäigumootori Opel-i C20NE mootori omaga.
Opel-i oma siseehitus on ka IMO veidi etem, kui G60-ne omal.
TIP122 on 5A pikaajaliselt ja 8A peak-i.
G60 mähise takistust pole veel mõõtnud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.