19. leht 24-st
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Postitatud: 13.06.2013 22:10
Postitas Dc85
Tänud!
arxman kirjutas:...ja kui antud üritusel teises voorus näed oma tahavaatepeeglis noort suurte päikeseprillidega nolki(loe: hästi säilinud 85a. väljalaskega noormeest) Nissan Primeraga

Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Postitatud: 17.06.2013 10:55
Postitas Astrona
Dc85 kirjutas:Boosti on ~1.85 bari. Vaatasin viimast logi. Boostiga selline jama, et väreleb 1.80-1.90bari. Sellest ka see "surge" heli mida kunagi kireldasin. Aru ei saa miks see tekib?! Logisse tõmbabki sakid sisse alates 1.75-1.80 barist.
Pole seda heli küll kuulnud, aga jutujärgi arvan, et mingi lõdvik peeretab.
Turbol seal üsna kitsas, aga ei usu, et seal turbo ees õhk kannakat tehes sellise hääle tekitab.
Ja ei tahaks ka usukuda, see rõhukõikumine on vahelejätmisest, kuna number oli hea, pigem see ikka boostileke.
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Postitatud: 18.06.2013 12:39
Postitas Robo
Kle. vana , sa ise peeretad . Ära risusta teiste teemasi oma fantaasiatega . Tahaks rahulikult foorumit lugeda .
Mine tegele oma trigger erroritega
Deivid
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Postitatud: 18.06.2013 13:12
Postitas Astrona
Robo kirjutas:Kle. vana , sa ise peeretad . Ära risusta teiste teemasi oma fantaasiatega . Tahaks rahulikult foorumit lugeda .
Mine tegele oma trigger erroritega
Ei viitsi isegi välja mõelda, mis fantaasiad sul on. Sul masinal pole vist kordagi lõdvik lekkinud nii, et otsast ära ei lenda.
Kirjeldasin ühe sõnaga kiiret gaaside väljumist nii, et keskkond hakkab spetsiifiliselt madalal sagedusel resoneerima, tekitades väga tuttava heli
1.8-1.9 pole väga suur kõikumine, sõltub, millega boosti juhid.
1 variant on ka, et karmim nukkvõll tekitab MAP-andurile müra ja keskmine boost on tegelikult stabiilne - sõltub kui kiired need kõikumised on. Mul näiteks väike filter MAP-voolikul vahel, igaks juhuks, et aju näiteks iga sisselaskeklapi kehvema sulgumise peale lolliks ei läheks.
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Postitatud: 18.06.2013 19:50
Postitas Dc85
Rahu rahu poisid
http://www.youtube.com/watch?v=piiO1iORicQ
Vähe veel liikuvat pilti.
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Postitatud: 18.06.2013 22:00
Postitas janis
Ühel audil GT35R-iga samasugune rõhu värelemise probleem.
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Postitatud: 18.06.2013 22:27
Postitas Dc85
tekkis ka "surge´mise" hääl?
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Postitatud: 19.06.2013 14:52
Postitas janis
konkreetset surge häält polnud. Elektrooniline rõhu juhtimine, rõhk kõikus ja tuli filtreid kasutada, et asja paremaks saada....väga heaks igal rõhul ei saanud. Rõhu signaal on sakiline (kuni 0,1 bar) ja on sõites häiriv. Kasutusel oli kõige väiksem kuumakoda.
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Postitatud: 25.08.2013 14:12
Postitas Dc85
289km/h
OMC II 2013
1. katse: 1km peal 266 ja lõpp läks piirajasse 8000rpmi, pidi maha laskma ja tulemus 274km/h. Teiseks sõiduks tõstsin piirajat.
2. katse: 1km peal 262 ja miilil 289km/h - km tulemus halvenes ja lõpp sai ka kindlasti kannatada kuna 3 voi 4 käigu peal tõmbas siduri korraks libisema.
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Postitatud: 25.08.2013 15:19
Postitas Maik
Sul peaks vist 600+ hp seal olema kirjas pigem :P Aga jah,kiire. Esimesed 3 käiku käisid küll tühja.
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Postitatud: 25.08.2013 15:49
Postitas jeff01
Tegelikult ei peaks...600ga sellises keres sõidab 300ni ära kui ülekanne lubab ja kotermanne pole.
aga 289 on juba selline number mis sellise kerega enam minu mõistus kokku ei suuda panna :D
Kilomeetri kiirus kah päris haige arvestades, et 3 käiku pole pidamist ning siis käib veel sidurisse kah
Tubli tulemus.
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Postitatud: 25.08.2013 15:55
Postitas Maik
Nagu aru saan siis preagu piirabki ju ülekanne 300 sõitmist,mitte jõud...
373kw auto sai 1km peale vaid 229km/h parema pidamisega....seega jõudu ju peab olema tunduvalt rohkem..
rada sajaga esimest korda läbi sõites pakkusin,et päris hull võib olla üle 200 seal sõita,aga polnud häda midagi tegelt.
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Postitatud: 26.08.2013 14:36
Postitas Dc85
Öö vastu võistlust läks teine kast alla ka, kuna paar päeva tagasi vahetatud kast otsustas taas 3nda käigu hüljata. Selle kastiga on kiirused tiba teised. 275 oli vana kastiga 7600rpmi. Nüüd 289 oli umbes 8100rpmi. Piiraja on 8500 peal. Ülekanne veel ei sega 300ga sõitmist :D Lennuväljal pidurdamine ka mingit probleemi ei tekitanud, olgugi, et ketas kõigest 257mm läbimõõduga.
Tulemus tuli üsna magus, arvestades seda, et öösel sai 2.5 tundi magada ja mingit erilist seadistamist teha ei jõudnudki.
Sügise poole võtame tee dynosse, et oletustele mingi vastus saada. Kui Liguri pingis hakkavad numbrid 6´ga nagu enamus ka ennustavad, siis olen ülimalt rahul!
Edit: mõned videod OMC´lt
http://www.youtube.com/watch?v=JeH8VdAb ... ture=share
http://www.youtube.com/watch?v=tjs7-ZmJe7Y
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Postitatud: 08.10.2013 17:55
Postitas Dc85
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Postitatud: 09.10.2013 9:33
Postitas ott5
ja 1/4 lõppkiirus?