arxman kirjutas:...ja kui antud üritusel teises voorus näed oma tahavaatepeeglis noort suurte päikeseprillidega nolki(loe: hästi säilinud 85a. väljalaskega noormeest) Nissan Primeraga
Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Tänud!

Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Pole seda heli küll kuulnud, aga jutujärgi arvan, et mingi lõdvik peeretab.Dc85 kirjutas:Boosti on ~1.85 bari. Vaatasin viimast logi. Boostiga selline jama, et väreleb 1.80-1.90bari. Sellest ka see "surge" heli mida kunagi kireldasin. Aru ei saa miks see tekib?! Logisse tõmbabki sakid sisse alates 1.75-1.80 barist.
Turbol seal üsna kitsas, aga ei usu, et seal turbo ees õhk kannakat tehes sellise hääle tekitab.
Ja ei tahaks ka usukuda, see rõhukõikumine on vahelejätmisest, kuna number oli hea, pigem see ikka boostileke.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Kle. vana , sa ise peeretad . Ära risusta teiste teemasi oma fantaasiatega . Tahaks rahulikult foorumit lugeda .
Mine tegele oma trigger erroritega
Deivid
Mine tegele oma trigger erroritega
Deivid
Hayabusa Turbo 281 RWHP/270 Tq @ 1.2 bar.
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Ei viitsi isegi välja mõelda, mis fantaasiad sul on. Sul masinal pole vist kordagi lõdvik lekkinud nii, et otsast ära ei lenda.Robo kirjutas:Kle. vana , sa ise peeretad . Ära risusta teiste teemasi oma fantaasiatega . Tahaks rahulikult foorumit lugeda .
Mine tegele oma trigger erroritega![]()
Kirjeldasin ühe sõnaga kiiret gaaside väljumist nii, et keskkond hakkab spetsiifiliselt madalal sagedusel resoneerima, tekitades väga tuttava heli
1.8-1.9 pole väga suur kõikumine, sõltub, millega boosti juhid.
1 variant on ka, et karmim nukkvõll tekitab MAP-andurile müra ja keskmine boost on tegelikult stabiilne - sõltub kui kiired need kõikumised on. Mul näiteks väike filter MAP-voolikul vahel, igaks juhuks, et aju näiteks iga sisselaskeklapi kehvema sulgumise peale lolliks ei läheks.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Ühel audil GT35R-iga samasugune rõhu värelemise probleem.
11.1@216 309km/h@1mile
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
tekkis ka "surge´mise" hääl?
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
konkreetset surge häält polnud. Elektrooniline rõhu juhtimine, rõhk kõikus ja tuli filtreid kasutada, et asja paremaks saada....väga heaks igal rõhul ei saanud. Rõhu signaal on sakiline (kuni 0,1 bar) ja on sõites häiriv. Kasutusel oli kõige väiksem kuumakoda.
11.1@216 309km/h@1mile
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
289km/h

OMC II 2013
1. katse: 1km peal 266 ja lõpp läks piirajasse 8000rpmi, pidi maha laskma ja tulemus 274km/h. Teiseks sõiduks tõstsin piirajat.
2. katse: 1km peal 262 ja miilil 289km/h - km tulemus halvenes ja lõpp sai ka kindlasti kannatada kuna 3 voi 4 käigu peal tõmbas siduri korraks libisema.

OMC II 2013
1. katse: 1km peal 266 ja lõpp läks piirajasse 8000rpmi, pidi maha laskma ja tulemus 274km/h. Teiseks sõiduks tõstsin piirajat.
2. katse: 1km peal 262 ja miilil 289km/h - km tulemus halvenes ja lõpp sai ka kindlasti kannatada kuna 3 voi 4 käigu peal tõmbas siduri korraks libisema.
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Sul peaks vist 600+ hp seal olema kirjas pigem :P Aga jah,kiire. Esimesed 3 käiku käisid küll tühja.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Tegelikult ei peaks...600ga sellises keres sõidab 300ni ära kui ülekanne lubab ja kotermanne pole.
aga 289 on juba selline number mis sellise kerega enam minu mõistus kokku ei suuda panna :D
Kilomeetri kiirus kah päris haige arvestades, et 3 käiku pole pidamist ning siis käib veel sidurisse kah
Tubli tulemus.
aga 289 on juba selline number mis sellise kerega enam minu mõistus kokku ei suuda panna :D
Kilomeetri kiirus kah päris haige arvestades, et 3 käiku pole pidamist ning siis käib veel sidurisse kah
Tubli tulemus.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Nagu aru saan siis preagu piirabki ju ülekanne 300 sõitmist,mitte jõud...
373kw auto sai 1km peale vaid 229km/h parema pidamisega....seega jõudu ju peab olema tunduvalt rohkem..
rada sajaga esimest korda läbi sõites pakkusin,et päris hull võib olla üle 200 seal sõita,aga polnud häda midagi tegelt.
373kw auto sai 1km peale vaid 229km/h parema pidamisega....seega jõudu ju peab olema tunduvalt rohkem..
rada sajaga esimest korda läbi sõites pakkusin,et päris hull võib olla üle 200 seal sõita,aga polnud häda midagi tegelt.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Öö vastu võistlust läks teine kast alla ka, kuna paar päeva tagasi vahetatud kast otsustas taas 3nda käigu hüljata. Selle kastiga on kiirused tiba teised. 275 oli vana kastiga 7600rpmi. Nüüd 289 oli umbes 8100rpmi. Piiraja on 8500 peal. Ülekanne veel ei sega 300ga sõitmist :D Lennuväljal pidurdamine ka mingit probleemi ei tekitanud, olgugi, et ketas kõigest 257mm läbimõõduga.
Tulemus tuli üsna magus, arvestades seda, et öösel sai 2.5 tundi magada ja mingit erilist seadistamist teha ei jõudnudki.
Sügise poole võtame tee dynosse, et oletustele mingi vastus saada. Kui Liguri pingis hakkavad numbrid 6´ga nagu enamus ka ennustavad, siis olen ülimalt rahul!
Edit: mõned videod OMC´lt
http://www.youtube.com/watch?v=JeH8VdAb ... ture=share
http://www.youtube.com/watch?v=tjs7-ZmJe7Y
Tulemus tuli üsna magus, arvestades seda, et öösel sai 2.5 tundi magada ja mingit erilist seadistamist teha ei jõudnudki.
Sügise poole võtame tee dynosse, et oletustele mingi vastus saada. Kui Liguri pingis hakkavad numbrid 6´ga nagu enamus ka ennustavad, siis olen ülimalt rahul!
Edit: mõned videod OMC´lt
http://www.youtube.com/watch?v=JeH8VdAb ... ture=share
http://www.youtube.com/watch?v=tjs7-ZmJe7Y
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
SR lõpulaks
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
ja 1/4 lõppkiirus?
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks
Kõik vajalik kiireks sõiduks