19. leht 28-st
Postitatud: 30.01.2010 22:34
Postitas digimarket
Lambda juhtemid ei tohtivat tinutada. Ise eile just kasutasin neid ümmargusi juhtme pikendamiseks ja neil oli nt juba see termokahanev ümber.
Postitatud: 30.01.2010 22:46
Postitas Mihkel
Mina WB lambda enda juhet ei torgiks, kuna tegu suhteliselt täpse mõõteseadmega.
LC-1 karp ongi mõeldud kapotialla paigalduseks, seega võid selle ka vabalt põhja alla kinnitada ja LC-1e enda juhtmeid pikendada palju süda ihkab.
Postitatud: 30.01.2010 22:52
Postitas Maik
karp ammu kapotiall,aga nüüd tundub,et tuleb väga põhja ligidale ka . Seal jällegi on ainuke koht kuhu kinnitada üldse võibolla väga kollektori lähedal. Põhi on sile ja ühtegi kohta seal otseselt pole kuhu seda vahele panna saaks,et kaitstud oleks.
Postitatud: 31.01.2010 0:26
Postitas mart154
Boschi wb sensoreid on tegelikult erinevate koodidega - erinevus seisab juhtme pikkuses. ehk on mõttekas otsida sul mõni teine andur, millel saba pikem?
VAG kataloogid vist aitasid nende sensorite asjus, kui õigesti mäletan?
Postitatud: 31.01.2010 0:43
Postitas taxu
Kui paned karbi tulemüüri külge, siis peaks pilte vaadates ju ulatama?
Postitatud: 31.01.2010 0:54
Postitas Astrona
Puurid lambda juurde põhja augu, ja paigaldad karbi istme alla.
Postitatud: 31.01.2010 13:00
Postitas taxu
Täitsa suur auk tuleb teha siis. Nii pistik kui andur ise küllalt suure läbimõõduga. Ja ise pakus siis kardaanikoja seina teha, mitte päris põhja alla. Talvel lumes sõites jääb andurist ilma muidu.
Postitatud: 31.01.2010 13:44
Postitas Maik
Talvel lumel sõites

?
Eks ma lähen vaatan täpsemalt kuhu annaks mahutada , pean salongist asju lahti keerama - ilmselt osa karbikese juhtmest salongis kokku keeratud. See pistiku ots on jah rämesuur ja Astrona mõte tegelt oleks hea ja lihtsalt teostatav,kui seda pistikut poleks.
Vaatan äkki saan pareimaid pilte teha mingi aeg õige fotokaga. Kuigi garaasis valgustus pole just kiita... kellegil pikkasid 2 lambiga uusi garaasivalgusteid pole ülearu jagada ?
Postitatud: 31.01.2010 13:45
Postitas Astrona
Mul PLX kitil oli anduri pistiku ja kontrolleri vahel 2m juhet, mille kontrolleri poolne pistik oli u. sama jäme kui kaabel ise, et oleks lihtne paigaldada. Kui Innovate on valitud, ja Innovate on disaininud nii, et karp käib kapotti või põhja all, siis võiks ka nii toimida, tuleb järgida instruktsioone ja kui ikkagi, midagi juhtub, on Innovate süüdi, ja nende mure on järgmine mudel paremini disainida.
Ma ei näe ka probleemi, see anduri juhe korraks pooleks lõigata, ja läbi augu ajada või korralikult pikendada. Pistiku sees on jah vastavalt andurile laser-cut kalibreerimis-takistusriba mille takistus on sadades oomides. Kui lisad 0.1oomi jagu kaablit vahele võib muutuda sul lambda näit 12.00:1 pealt 12.006 peale, mis su seadistustäpsusest ja kella resolutsioonist 20x väiksem. Või mis.
Postitatud: 31.01.2010 16:03
Postitas Mihkel
Mul pole ~10 Innovate kit-i paigaldusel kapotialla küll ühtegi probleemi olnud.
Lisaks on see Innovate controller valatud nö kesta sisse ja sinna ei saa ka niiskus kuidagi ligi.
Postitatud: 02.02.2010 19:14
Postitas Maik
Põhimõtteliselt rahul . Lambdad kinni ja innovate karbikesele leidsin ka koha, tõmbasin kuumakaitsva riidega ka igaksjuhuks üle. Veel mitu asja said ära tehtud mis vaja teha oli.
Nüüd ootame nukka, 26 jan . on shipped... tuleb ta sellisest kohast nagu
http://www.dallasperformance.com/
Postitatud: 08.02.2010 18:20
Postitas Maik
Probleem:
Radikas on suvega üsna palju heina auto alt sisse korjanud,puhastada seda aga mahavõtmata ei saa.Iga talv seega seda teha ei viitsiks. Mis on lahendus, ise mõtlesin,et paneks nö. tuning võre sinna auto alla - ei kujuta aga ette,kuipalju see õhuvoolu radikasse takistab? On see mingi oluline number või räägime paarist protsendist? Et igat heina üles ei võtaks, ei saa see mingi 1cmx 1cm ruudline ka olla, pigem ala seal 4-5mm vahed

(selgituseks siis,et õhuvõtt radikasse on auto alt,mitte auto eest nagu tavalistel autodel).
Aga muidu tegin täna ca 4h tööd on ja maas on veepump,kompressor, roolilatt,radikad, rattad alt ja kõik muu mis sinna ette jääb,et nukkvõlli vahetada. Mõned poldid ja kruvid on veel vaja lahti keerata,aga see on pigem kuni 1h lisatööd veel ainult. Teatavasti on ju sel autol 1 nukkvõll vända kohal sisuliselt keset mootorit... küll oleks lihtne ülanukka vahetada.

Nukk eesti tollis olemas, ootame.
Postitatud: 09.02.2010 10:15
Postitas uzzac
see tavaline nö alumiiniumist tuuningvõrk ei ole meie puhul küll sittagi muutnud. seda siis ainult rajal piitsa andes. linnavahel veel vähem ma usun.
Postitatud: 09.02.2010 12:52
Postitas Ice
Näiteks kunagi bike´i radika ette kaitseks pandud tuuningvõrk tõstis isegi linnasõidul mootori töötemperatuuri, mille tõttu sai võrgule paar suuremat ava sisselõigatud. Auto pole kindlasti nii kapriisne.
Postitatud: 09.02.2010 16:59
Postitas murjam
Ei usu, et see õhuvoolu märgatavalt halvemaks teeks. Kas tuuningvõrk ise sodi ei või hakata koguma?