19. leht 26-st
Re: BMW e36 325i - ivar
Postitatud: 21.11.2011 0:29
Postitas Mardo
Kubatuuri muutus kuhupoole? Mis juppidega?
Re: BMW e36 325i - ivar
Postitatud: 21.11.2011 21:41
Postitas ivar
Ülespoole tõenäoliselt. Täpsemalt pole veel kindel.
Re: BMW e36 325i
Postitatud: 01.04.2012 22:47
Postitas ivar
Pordid sai kergelt üle käidud.
Sisselaske klapid tegi treial õhemaks.
Plokki läks originaal väntvõll, kepsud vahetusid lühemate vastu, kolvid jäid samad.
Kui kõik sujub, saab lähiajal hääled sisse.
Re: BMW e36 325i
Postitatud: 02.04.2012 1:56
Postitas Motary1
Miks sa lühemad kepsud panid? Üsna teatud, asi et pikema kepsuga on silindri külgseinale mõjuv jõud väiksemad
Re: BMW e36 325i
Postitatud: 02.04.2012 12:17
Postitas KaroK
Lühem keps ilmselt surveastme alandamiseks ?
Re: BMW e36 325i
Postitatud: 02.04.2012 20:09
Postitas ivar
Lühemad kepsud, kuna kolvikäik pikem. Mootor on nüüd auto nimetusele kohaselt 2,5 liitrine.
Re: BMW e36 325i
Postitatud: 02.04.2012 20:34
Postitas kilplane
kepsu pikkus ei muuda kolvikäiku. ainult teeb kubatuuri suuremaks selle arvelt et vähendab surveastet.
et muuta kolvikäiku pikemaks (stroker) tuleb pikema käiguga vänt panna. (diisli vänt?). ja et kolvid "üle ääre" ei käiks, siis tuleb ka lühem keps
panna. volksudel pannakse diisli vänt teinekord ka vanade kepsudega, et surveastet kõrgemaks saada ja teinekord võetakse natukene kolvi pealt maha, kui liialt sai. ja arvestatakse siis ka sellega et enam nii kõrgeks pöördeid ei aja.
Re: BMW e36 325i
Postitatud: 02.04.2012 20:44
Postitas twist
kilplane kirjutas:kepsu pikkus ei muuda kolvikäiku. ainult teeb kubatuuri suuremaks selle arvelt et vähendab surveastet.
et muuta kolvikäiku pikemaks (stroker) tuleb pikema käiguga vänt panna. (diisli vänt?). ja et kolvid "üle ääre" ei käiks, siis tuleb ka lühem keps
panna. volksudel pannakse diisli vänt teinekord ka vanade kepsudega, et surveastet kõrgemaks saada ja teinekord võetakse natukene kolvi pealt maha, kui liialt sai. ja arvestatakse siis ka sellega et enam nii kõrgeks pöördeid ei aja.
Kepsu pikkus ehk lihtsamalt öeldes põlemiskambri maht ei muuda mootori kubatuuri.
ivar kirjutas:Lühemad kepsud, kuna kolvikäik pikem. Mootor on nüüd auto nimetusele kohaselt 2,5 liitrine.
Re: BMW e36 325i
Postitatud: 02.04.2012 23:07
Postitas Mardo
ärge ajage asja segaseks, eelmine mootor minuteada ~2,2L ehk sis
2L vända, pika kepsu ja 2,5L mootori plokiga milles 84mm kolvid.
2L plokis on 74mm kolvid.
...praegune mootor aga täies ulatuses 2,5L ehk 2,5L plokk, vänt ja
tehase mõõdus keps 135mm nagu tehasest B25 mootoritele panid.
Ivar parandab kui mööda panin aga nii sain mina aru.
Ei keps muuda kubatuuri kuhugipoole, kolvikäik ikkagi sõltub
väntvõllist.
Re: BMW e36 325i
Postitatud: 02.04.2012 23:28
Postitas Motary1
Ja suurem väntvõlli raadius = suurem moment

Re: BMW e36 325i
Postitatud: 10.04.2012 20:54
Postitas ivar
Läks käima. Momendi kasv on täitsa tuntav, vähemalt madalatel pööretel.
Oma osa on ka ehk kompressioonil, mis tihedamate klappide ja veidi kõrgema surveastme tõttu on pisut suurenenud.
Re: BMW e36 325i
Postitatud: 22.04.2012 21:22
Postitas ivar
Re: BMW e36 325i
Postitatud: 23.04.2012 9:49
Postitas Mardo
palju teil rõhu oli peale keeratud ja kus piiraja?
Re: BMW e36 325i
Postitatud: 23.04.2012 18:41
Postitas ivar
1,2 ja 7500.
Re: BMW e36 325i
Postitatud: 29.04.2012 16:49
Postitas LordVampire
12,3 on nagu päris hea aeg juba... Päris kenasti sai minema ka stardis. LSD nüüd siis? Jõudu ei avalda?
