
Nissan 300zx Viljar
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Suured energiad ja kiirused ei allu enam matemaatikale ja njuutoni füüsikale. E=mc2.RICE BURNER kirjutas:Matemaatikaga pole siin midagi pistmist, vaid hobujõuga, kuid kui 9.568 kirjutada, kas siis on parem
Teil omavahel nagu mingi hõõrumine, et järgmises stardis huvitavam oleks?

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Lauri ja Erkki võetakse ette toruraamil, mitte kere autodega. Juurde oleks vaja backhalf klassi.tmac kirjutas:te poisid ise nägite B-klassi autod trügivad vägisi C-sse juba. Midagi on vaja järgmine aasta selles suhtes ette võtta. Praegu ei ole muud öelda kui poisid kolige veel 8sasse ja siis mina võtaks erkki ja lauri ette
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Sundige jah, lõpuks ometigi Pärtel oma BBBBC juttu vaiksemaks tõmbamaRICE BURNER kirjutas:Ja mis peamine, väikese kubatuuriga turbojapside poolt.Lauri ja Erkki võetakse ette toruraamil, mitte kere autodega


[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
http://www.youtube.com/watch?v=6CNpFC9sUNU&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=6CNpFC9sUNU
http://www.youtube.com/watch?v=O89OX8Ry2so
Finaal, kus oleks tahtnud rohkem peale vajutada, kuid jõudu ei olnud.
http://www.youtube.com/watch?v=jzeKlu7HRpk
http://www.youtube.com/watch?v=6CNpFC9sUNU
http://www.youtube.com/watch?v=O89OX8Ry2so
Finaal, kus oleks tahtnud rohkem peale vajutada, kuid jõudu ei olnud.
http://www.youtube.com/watch?v=jzeKlu7HRpk
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
TänanÕnnitlused 9.5 puhul! See annab kindlasti motivatsiooni edasi liikuda
60jalga oli konkurentidest kehvem, kuid 1,5-1,6sekki oli meie lagi antud setinguga, sest vedrustust tuleb veel muuta ja katsetada.
237km/h näitas ,et jõudu on ka veel vähe, et sõita 8xx
Kuid 190km/ oli 200m kiirus ja see pani meenutama, kuidas eelmise aasta alguse 400m kiirus oli 196km/h

Nüüd siis uuesti dynosse ja kruvid põhja, et kogu auto potensiaal ära kasutada. Hetkel oli autol ilma NOSsita 915hp ja 930nm, mis võiks olla küll palju, kuid nagu näha, siis vähe.

www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Ei tea mis järgmise aasta reeglid toovad, aga kas on plaanis ka kitsas tagasild? Mis mootorisse puutub ,siis VG seeria strokerid on vist max 3.2L mahuni. VQ seeriast on muidugi olemas ka 4.3 stroker
http://www.z1auto.com/prodmore.asp?mode ... prodid=926
Kuid Z33 mootori swap Z32 keresse on vast liiga hull ettevõtmine.

http://www.z1auto.com/prodmore.asp?mode ... prodid=926
Kuid Z33 mootori swap Z32 keresse on vast liiga hull ettevõtmine.
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Eks kubatuur peab jääma alla 4l, kuid sellel aastal sai mootorisse investeeritud ikka omajagu raha ja seda uuesti väljavahetamist ma ei plaani. Juhul, kui keegi ära ei osta.
Olen mõelnud Z33 kere ja oma tehnika ühendamisele, mis on märksa suurema potensiaaliga. Varem olen mõelnud ka RB30 peale, kuid VG30 on mõnusa lameda väändekraafikuga, mis siiani on ennast hästi õigustanud.
Kitsas tagasild tuleb ilmselt küll, sest suure tõenäosusega tehakse uus võistlusklass lisaks ja siis on vaja juba laiu rehve.
Kahjuks ei julge enne mingeid ´plaane teha, kui klassid selged ei ole.
Praegu on autol originaal armatuur, el. aknad ja uksed, mis on tõesti rasked. Kui põhjamastiks ka eemaldada, siis loodan kaalu ka ideaali lähedale saada.
Olen mõelnud Z33 kere ja oma tehnika ühendamisele, mis on märksa suurema potensiaaliga. Varem olen mõelnud ka RB30 peale, kuid VG30 on mõnusa lameda väändekraafikuga, mis siiani on ennast hästi õigustanud.
Kitsas tagasild tuleb ilmselt küll, sest suure tõenäosusega tehakse uus võistlusklass lisaks ja siis on vaja juba laiu rehve.
Kahjuks ei julge enne mingeid ´plaane teha, kui klassid selged ei ole.
Praegu on autol originaal armatuur, el. aknad ja uksed, mis on tõesti rasked. Kui põhjamastiks ka eemaldada, siis loodan kaalu ka ideaali lähedale saada.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Tellisin isegi õiged rehvid ära, et saaks miilil sõita vähemalt 310-315km/h, kuid USA mehed ei viitsi neid teele panna.Vabandan võhiklikkust, kuid kas seoses kastivahetuse ja muude modifikatsioonidega on lõppikiirusvõistlused minevikku jäänud ehk osalemist ja eelmise aasta hea esinemise kordust pole loota?
Aga ilmselt jääb miil sellel aastal vahele, sest Soome seadistama pole jõudnud, et 10000rpm-i lajatada ja näiteks 340km/ sõita.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere