19. leht 31-st

Postitatud: 30.11.2006 2:09
Postitas Moss
Tegelikult oleks ikkagi hea teada, mis selle kepsu purunemise põhjustas, kindlasti midagi sellist, mida teistel tulevikus õnnestuks vältida.

Postitatud: 30.11.2006 2:44
Postitas henri
Sellel kepsul on päris pirakas tükk vahelt puudu. Tundub et keps läks uitama ja vänt andis peksa :-D .

Postitatud: 30.11.2006 10:08
Postitas Ragnar
Mina kuulsin kusagilt, et kone kokku ladumisel oli mingi mõttetu aps tehtud mis kõvasti kätte maksis ?

Postitatud: 30.11.2006 10:14
Postitas Raceboy
Ragnar kirjutas:Mina kuulsin kusagilt, et kone kokku ladumisel oli mingi mõttetu aps tehtud mis kõvasti kätte maksis ?
Ei taha Markuse eest väga kõnelda, aga kokkuladumise viga siiski polnud, asi puudutas rohkem mõnda juppi ennast.

Postitatud: 30.11.2006 10:25
Postitas ranz
Väga hea, et asja ikka edasi teed ning seda suht närvekulutavat "püssi" põõsasse ei visanud :D
Audiophile kirjutas:sai muretsetud Hr.Lille käest tutikad Yokohama rinka slickid mõõtmetega 245/65/18
Suht ammune post aga lihtsalt jäi silma, kindel et rehvi kõrgus 65 on? selline rehvimõõt nagu siin kirjas on pigem kohane mõnele suurematsorti maasturile :D kahtlen, et sellise mõõduga rehv üldse selle masina koopasse ära mahub :P

Postitatud: 30.11.2006 11:26
Postitas Audiophile
Ei oska kommenteerida.. nii on rehvi külje peal kirjas.. rinka rehvidel on see mõõt teistmoodi, tegu ei ole % ratta laiusest vaid tegeliku kõrgusega..vist... Muide..mida arvata selliest külje ja tagaspoilerist?

Pilt
Pilt

Markus

Postitatud: 30.11.2006 12:03
Postitas Reims
Nagu auto ninaski kirjas on siis päris sex.Seoses selle videoga mis eelmisel lk-l oli, kuidas aparaat tagatulesid nendele teistele näitas oli päris muljet avaldav.Nüüd tekib Sul ainult üks lisaprobleem-korralikku rada on vaja :) ,Nürnburgringil oleks sellisega juba päris tore sõita,ahjaa minu teada seal isegi vist sai sõita mingi tasu eest.Igaljuhul edu ja õnne projektiga

Postitatud: 30.11.2006 13:18
Postitas Ringo
Minu arvates küljed koledad. Kui ilusad jõunumbrid tulevad siis sobib RS tiib küll :P:P

Postitatud: 30.11.2006 14:37
Postitas Ice
Sellised küljekarbid löövad balansist välja terve auto küljejoone. Thumbs down.
Tiiba ei oska kommenteerida- peaks IRL nägema.
Üldiselt on su autoga, Markus, sellised lood, et ta on väljast üpris perfektne. Eriti hea meel oli näha selle tulevase tooriku musta sisu- see tuleb kohe ümber tõsta sinu omasse. Oranz-must on sex and u know it.

Postitatud: 30.11.2006 15:58
Postitas zoom1
Täpselt ei saa aru aga neid kepse oleks nagu poleeritud ja mitte tootja poolt?

Postitatud: 30.11.2006 17:53
Postitas Mihkel
Kepsud käisid hiljem testimisel lihtsalt.
Üldiselt need kes muretsevad, et jõu pärast midagi katki läks siis nii see pole.
Vähemalt nii sain mina Markusest aru.

Postitatud: 30.11.2006 17:56
Postitas RFL
ma ei hakka valetama. kepsujuhtum on väga põnevaks läinud ja paljud sooviksid, et sa ikka ise räägiks ära, et mis siis täpselt juhtus

Postitatud: 01.12.2006 1:07
Postitas quattromees
Audiophile kirjutas:Nonii..

Pole väga pikka aega midagi kirjutanud..kuna osa ilmselt teab siis tuli autol keps õue sõites viimasele tartu nightrace üritusele! Põhjus miks nii juhtus on teada ja tegu ei olnud liiga võimsa mootori, liiga nõrga kepsu või sita seade süü.... Kogu see jama tegelt pani mind kogu projekti osas kahtlema.. kas üldse jätkan... kui vajalikuks pean kunagi..siis kirjutan ehk ka avalikult mis juhtus.. aga see selleks... mis sitasti see uuesti

Pilt
Täpselt samasugust kepsu olen näinud mõne korra Audi 20V mootoril (õnneks mitte enda omal). Juhtunu põhjuste kohta on mitu versiooni. Pildi järgi tundub, et saaled ringi pole käinud, st õlituse probleem polnud, seega huvitaks, miks juhtus, kui kannatab avaldada...

Postitatud: 22.12.2006 13:23
Postitas Audiophile
Nii

Sai siin eile sõbra S2 peal mõõtu võetud.. et mismoodi 16 klapipine mootor 944 aiste vahel istub... Ruumi on ikka sigavähe.. aga olen vastu võtnud ühe väga olulise otsuse..Nimelt turbo liigub oma originaalasukohast (mis on siis teispool mootorit sisselaske kolde all) n.ö "õigele" poole..

Pildil kõrvuti GT35R ja GT30R..
Pilt

Selle tarvis on vaja teha järgmised muudatused

Aku - liigub pagassi.
Tulede pesu paak.. liigub ilmselt aku kohale

Klapptulede mootor - soov paigaldada porsche 931 oma - kus mootor paikneb teisl pool ehk siis juhipool, muidu sama süsteem...

Õli filter liigub ka oma kohalt ära ilmselt juipoolse amordipüstaku külge mingi remote kit-iga

Roolivõimu õli potska - liigub samamoodi ära juhipoolse amordipüstaku külge..

Esimene rattakoobas saab veidi sisse pekstud :D - päris kerge südamega teen seda värskelt värvitud kapotialuses! Kõrvalistuja poolse rattakoopa katan termotech kuumakindla kleebitava fooliumiga.. samutis saab fooliumkatte kapotialune..

See modifikatsioon muudab siis ennem ca 2m pikkuse teekonna väljalaske portidest turboni ca 60 cm pikkuseks teekonnaks - turbo ja väljalaskekolle vaheline kaugus peale torukolle tegemist..
midagi sellist

Pilt

Turbo keeratakse mootori suhtes ka 45 kraadise nurga alla. mis annab mulle võimaluse turbosse sisseturevat õhku ahmida läbi 9" tolli pikkuse õhufiltri mille paigaldan esistange alla 90 kraadise 4" tollise põlvega mis on kinnitatud juba turbo kompressor housingu külge.. midagi sellest aga turbo asetseks veel eespool ja 45 kraadi:
Pilt
Pilt

Nüüd kui turbo seal pool mootorit 45 kraadise nurga all siis õnnestub mul ka cooleriss minev toru teha ca 30cm pikkune..
cooler asetseb mul niimoodi..
Pilt

Ilmselt pean kasutama kahte 90 kraadist põlve.. ühte mida juba pildil näete ja teine mis keeraks cooler juurest turbo suunas vasakule..

Jällegi, suur kokkuhoid torude osas ja kiire täiteaste tagab gaasipedaali kiire reageeringu..

Seega tuleb õhul liikuda läbi 4" filtri turbosse, sealt läbi 2.5" ja 30cm toru coolerisse, läbi cooleri mis on 60cm lai 30 cm kõrge ja 10cm ja labi 2.5" ja 50cm pikkuse toru sisselaske koldesse.. jällegi kokkuhoid..

Väljalaske kollektori mõõtmete ja materjali osas veel mõtted käivad.. kindlasti kaetkase vl kolle keraamikaga ja downpipe termoteckiga.. Kapotile tulevad temperatuuri alandamsise mõttes kõrvalistuja poole downpipe kohale ribid mis peaksid selle kuumuse sealt ära imema!

Tundub suure tööna küll aga ma usun et responce on seda väärt..

Teine oluline asi on et mul tekib lisaruum sisselaske kollektori alla kus ennem asetses turbo.. Sinna saab siis turbo asemele teha korraliku plenumiga trompetite ja diffuseriga sisselaske kolde.. + üldse on kapoti all veidi mõistlikumalt ruumi!

Wastegate jääb torpeedopleki ligidusse juurdepääsetavasse kõrgusesss..


Muide. selline turbiinipaigutus teeb huvitavaks ühe asja.. saan vajadusel kasutada kahte erinevat turbiini.. üks tänavale..üks võistlsutele!

Markus



[/list]

Postitatud: 22.12.2006 15:16
Postitas Jõuvanker
Markus, Sa vajad r a v i ! :)
Seda võib nimetada sõltuvuseks juba, seda see ongi - ülelaaderõhu müstiline mõju... :-D

Maruvinge, pane edasi, et see HJ number saaks ükskord üle poole tuhande!