19. leht 50-st
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 24.04.2011 13:14
Postitas tann15
Seda arvan et äravool suhteliselt nõmeda asendi peal,td oli samamoodi küljepeal ja kui ma asendit muudaks kolektroril siis ei saa 3ndat polti enam sisse,ja asendi keeramine suhteliselt porr turbost,ei julge seda lammutama hakkata ise.
Pealevool.
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 9bf2b5.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Äravool.
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 9248c9.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Turbo viskab ka sipa õli sisselaskesse.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 24.04.2011 13:32
Postitas Astrona
Suht jäme toru, kui ta nüüd kordagi ei tõuse, siis võiks nagu voolata. Seda puhastanud oled? Jookseb ta ju koja kõrvalt, võibolla täis küpsenud.
See õlijahutusega turbo, selle kohta ei oska väga kommenteerida. Mingit <1mm Restritorit vast ei tohigi kasutada.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 24.04.2011 13:43
Postitas tann15
Ei tõuse enam jah,sealt läheb kerge kallakuga otse ja siis alla,sealt edasi karterisse.
Peab siis ehk teist turbot proovima,ehk siiski lekkib niipalju

Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 24.04.2011 13:44
Postitas Mihkel
Enamus turbode paigaldusjuhistes on klausel, et äravool ei tohi üle 30 kraadi nurga all olla maapinna suhtes.
Sul on konkreetselt 90 kraadi nurga all asi, seega pole midagi imestada, et turbo suitseb.
Restrictoris ei ole antud hetkel küsimus vaid selles, et äravool on valesti.
Kui äravool on korras, siis ei ole tavaliselt ka ilma restrictorita mingeid probleeme õlituse poolepealt.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 24.04.2011 13:51
Postitas tann15
Keskosa keeramine suhteliselt porr nagu mainisin,ilmselt peab siis väljalaset ringi tegema hakkama

Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 24.04.2011 14:23
Postitas Mihkel
Kas sellel turbol siis keskosa kodade suhtes ei liigu?
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 24.04.2011 14:24
Postitas digimarket
[quote="kilplane"]mis sul õli ajab turbot ringi või? ega see turbo seal ei pumpa õli läbi, et suurematel pööretel rohkem õli läbi peaks käima.
Õli mitte ei aja turbot ringi, aga liiga palju õli peale lastes, pidi takistama võlli pöörlemist.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 24.04.2011 16:22
Postitas tann15
Keskosa ja külm osa saab koos keerata,aga seal mingi idiootne splint.
No kaane saab nagunii kohe maha võtta,kaanetihend lendas vahelt minema
Siis likvideerib ka ülejäänud vead ära.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 24.04.2011 16:45
Postitas kilplane
digimarket kirjutas:kilplane kirjutas:mis sul õli ajab turbot ringi või? ega see turbo seal ei pumpa õli läbi, et suurematel pööretel rohkem õli läbi peaks käima.
Õli mitte ei aja turbot ringi, aga liiga palju õli peale lastes, pidi takistama võlli pöörlemist.
kuullaager turbol jah takistab, sinna liiga palju saab, võivad üldse laagrid laiali joosta..
aga saale turbol pole ju vahet.. vahe on ainult rõhus, mis seal vahel on. ja kogus oleneb rõhust, mis õli saale vahelt välja pressib.
mai kujuta küll ette, et ta kuidagi võlli takistama peaks.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 24.04.2011 20:10
Postitas tann15
Nii,turboka omamine nagu lillepidu
kaan sai maha võetud ja huvipärast ka 3nda silindri kolb,avastus oli suur kui kõik rõngad kinni olid ja kolb katki
Ilmselt enamus suitsu tuli siis sealt,mitte turbost,aga huvitav on see et see silinder töötas väga ilusti ja aru polnud enne midagi saada kui klapp oli sipa tahmand,teised aga kohvipruunid

Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 25.04.2011 9:51
Postitas JLKK
Selline küsimus, et kasutan MS2-ga segu logimiseks Innovate LC-1 komplekti, millel muidu oma segukell ka kaasas. LC-1 hest võtsin signaali ajule samast juhtmest mis tema enda sgukellale läheb. Kui nüüd vaadatasegukella näitu ja Megatune ekraani näitu siis LC-1 hega kaasas olev kell näitab 12.0 samal ajal Megatune ekraanil 13.0.
Kumba näitu uskuda või millest selline erinevus tingitud võib olla?
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 25.04.2011 11:07
Postitas Mihkel
Sul on asjad omavahel konfigureerimata. MS-il ei ole by default sellist sisendit mida Innovate kellale väljastab.
Miks sa üldse nii aju kui kella ühe ja sama väljundi all hoiad? Need on mõeldud ikka eri väljundite alla käima.
Vali MS-ist 0-5V 10-20:1 sisendiks ja ühenda aju teise Innovate analoog väljundi taha ning proge see väljund ka vastavalt 0-5V 10-20:1.
Manualis peaks ka see asi kenasti ära kirjeldatud olema.
See on tegelikult väga tüüpiline viga, et inimesed ei teagi, et andureid ja seadmeid peab omavahel kalibreerima/konfigureerima.
Väga suure tõenäosusega ei pruugi osade kellade näidud olla üldse reaalsed, kuna nad ei ole õigesti konfigureeritud.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 27.04.2011 17:50
Postitas Palu
Viitsib äkki keegi rääkida, et kumb oleks targem kas Wastegate või BOV?
Praegu 200sx-il on wastegate peal kuid ei taha ära mahtuda, nimelt oli ratta koopasse suure mõra suutnud tekidada, hetkel mõtlen kas panen BOVi peale või siiski proovin Wastegate`i ümber modida. Audi wg on tegu.
Tänud
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 27.04.2011 18:17
Postitas Astrona
Palu kirjutas:Viitsib äkki keegi rääkida, et kumb oleks targem kas Wastegate või BOV?
Praegu 200sx-il on wastegate peal kuid ei taha ära mahtuda, nimelt oli ratta koopasse suure mõra suutnud tekidada, hetkel mõtlen kas panen BOVi peale või siiski proovin Wastegate`i ümber modida. Audi wg on tegu.
Tänud
Need pole alternatiivid. BOV'iga näiteks boosti ei reguleerita.
Kui pead tõesti valima, siis vali WG

, näiteks CA'l pole ka stockis bypassi ega bovi.
Üldiselt kui ruumi pole, kasuta sisemist-WG kui väiksed võimsused jne.
Kui ruumi pole siis kollektor või WG torustik paha - need võiks ikka vastavalt autole teha.
1cm annab ka kuvaldaga ruumi juurde mõõta.
Koopa mõra maksab tavaliselt mitu korda vähem kui korralik WG, viimase hinna eest saaks terve SX kere.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 27.04.2011 18:19
Postitas murjam
Wastegate ja BOV ülesanded on erinevad ning üht ei anna kasutada teise asemel. Wastegate on ülerõhu piiramiseks ning igal juhul vajalik ja peab korralikult toimima, BOV-i kasutatakse turbo "surge" vähendamiseks ja ei ole kohustuslik element turbomootori küljes.