18. leht 21-st

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Postitatud: 09.12.2013 18:16
Postitas Mihkel
ACL Race saale on "jäigem", kui tava saale ehk reaalsuses probleemide korral kulub väntvõll, mitte saale.
ACL teeb ka täitsa tavalisi "pehmeid" saalesid nagu aru olen saanud. ACL Race seeria ongi ainult need "jäigad" saaled, kui ma ei eksi.
Ehk siis iga ACL ei ole kohe Race seeria vaid neid on erinevaid.

Isiklikult olen siiani eelistanud kvaliteetset B-osa või üldse A-osa saalet ja ei ole nendega probleeme olnud.

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Postitatud: 09.12.2013 19:04
Postitas Marko_N
Manley kasutab oma kepsudel arpi, vända raam hakkas kuju muutma kuskil 80nm juures mul. Niiet siit ka arpi raami tikud pakkuda :)

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Postitatud: 09.12.2013 22:21
Postitas onesuspect
Kepse ei pea veel vahetama, 480 jõudu kestavd ja on tõestatud. Reeglina annab originaal polt järgi või siis kolb.

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Postitatud: 10.12.2013 9:58
Postitas ott5
Mis asi see kolvi peaks ära tapma...vale seadistus muud ei miskit. Kepsu pihta käib suur jõud ja vääne nagu esimesena.
Ja kui moto nii laiali võetud ja uus kokku laotakse siis "peaks kestma" kepsud küll sinna komplekti ei sobi. See kõigest minu arvamus.
ACL tava saaled on olnud taolises pakendis. Balti autoosad müüvad.
Pilt

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Postitatud: 10.12.2013 10:07
Postitas maario123
Ma ei saa aru , milleks oletada ja katsetada ? Meestel on tõesti krõbisevat niipalju ülearu ,et proovida kas see või teine kestab teatud punktini... Pole ju see järelturu keps/kolb 4 silindrilisel nii kallis ,et see ühekordne investeering teha ja mootor remont 1 kord ja korralikult teha, ning pikemalt ja muretsemata sõitu nautida ( sellejaoks need autod ju soetatud siiski on ) :)

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Postitatud: 10.12.2013 10:23
Postitas jeff01
Ei garanteeri see odavaim kolb ja keps mitte originaali tugevustki. Rääkimata sellest, et vajavad noodki minimaalselt suure silma üle mõõtmist ja kui pole murtud keps siis ka õigeks hoonimist.
Minul on jäänud arusaamatuks miks alati kõik H profiili eelistavad, kui päris mitmel pool on justkui kirjutatud, et I profiil talub rohkem jõudu ja H profiil rohkem pööret :roll:

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Postitatud: 11.12.2013 13:01
Postitas Jaan
DioX kirjutas:
Mihkel kirjutas:See, et peale ARP poltide/tikkude paigaldamist tuleb saale pesad üle hoonida on lausa igal ARP kepsu ja raami poldi/tiku pakendil kirjas.
Reaalselt tõmbab ka ovaalseks, olen neid korduvalt paigaldanud.
Eks pannakse neid ka ilma hoonimata aga küsimus on lihtsalt õiges paigalduses.
Küsi nii kepsude kui vändaliini kohta, mõlemaid tuleks töödelda, kui tahad by-the-book paigaldust teha.
My bad . Mihkel sul täitsa õigus, lugesin ARP instruction guide hoolikalt läbi ja on tõesti kirjas ,et vaja vändaliini üle mõõta ja vajadusel hoonida õigesse mõõtu. Ja veel kepsu poltidel ARP soovitab kasutada minigise stretch gauge abil pingutamist ,et kas seda on ka meil kuskil saadaval ?
Me siin just mõõdame Mihkli-onuga Escorti.
Pilt
Pilt

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Postitatud: 11.12.2013 20:37
Postitas DioX
Äge !
Krt Nissanil see väntvõll sügaval ploki sees + veel käib raami pakkudele alumiinium raam ja siis seal ei ole ruumi üldse niivisi selle ARP stretch gaugega askeldada seal. :roll: Tuleb vist niisama teatud jõuga need proovida kinni tõmmata.
Pilt

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Postitatud: 11.12.2013 22:11
Postitas Mihkel
CA18DET on alt sama moodi, saab ilusti hakkama ARP kellaga.
Meil on just käsil üks full rebuild CA18DET mootor koos kestvust parendavate mod-idega ja alumine ots koos nii nagu ette nähtud.

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Postitatud: 13.01.2014 21:20
Postitas LordVampire
Kus sa saaled tellisid muidu? Oled kätte saanud? Minu omad ei taha kuidagi ära tulla.

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Postitatud: 13.01.2014 22:33
Postitas DioX
Eikki Estperformance kaudu tellisin kogu stuffi korraga ! FRsport.com oli see koht kust saaled lasin tellida.

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Postitatud: 16.01.2014 20:12
Postitas zoom1
Kui mina tellisin ACL race saalesid, siis lugesin et need on pehmemad kui tava seeria. Korraks tekkis segadus, et no miks pehmemad, aga viljar seletas, et nii peabki olema :)

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Postitatud: 16.01.2014 20:37
Postitas LordVampire
ja zoom1 kus sa tellisid... ja kiirelt tulid? Mul lähvad juuksed halliks, enne kui need ACL-id kohale jõuavad. Suur talv juba käes.

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Postitatud: 16.01.2014 21:14
Postitas Eikki
LordVampire kirjutas:ja zoom1 kus sa tellisid... ja kiirelt tulid? Mul lähvad juuksed halliks, enne kui need ACL-id kohale jõuavad. Suur talv juba käes.
Sa pead õigest kohast tellima ;) Väike vihje..

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Postitatud: 16.01.2014 21:44
Postitas LordVampire
Arusaadav :-D