Lugesin tikitaku foorumis viimased 3LK läbi. See teema pandi seal üldse lukku

.
Viimases postituses:
Viljar, anna andeks, aga ma ei saa sinust aru? Pärtel räägib ju konkreetselt sellest, et probleemi tuumaks on rahapuudus, mitte puudulikud reeglid
mis tähtsust sel on, et keegi midagi rääkis. Viljar ju avastas Tartu Autoklubi üritusel, et aasi pole rahas
Viljar, sul on ikka viitsimist... Edu Soomes

või noh kui peaks emv'l olema võimalus nende kõvade meestega kõrvuti sattuda, siis põhimõtteliselt võiks ka emv'l sõita

3. variant on ka muidugi sõita "teisejärgulistel võistlustel". Drag ei kao kuhugi, MTÜ'd tulevad-lähevad. Peaasi, et sul teiste tegemistest areng ei sõltu.
Kui teha näiteks 2.0T klass, siis neil "kindlatel tulijatel" ei tohiks probleemi .........
* maksma hooaja kautsjoni enne esimest etappi, mille saavad tagasi osade kaupa iga osavõtmise kohta
Pissige siis juba suurte peale kah. Kui riski võtta ei julge, siis erilist arengut pole loota, aga vaikselt toimetab edasi. Nagu järelkasvu kardetaks, või siis tõesti ollakse nii pessimistlikud - loodetavasti siiski viimane.
Osalemistasu võrreldakse auto maksumisega, selle asemel et võrrelda ürituse korraldamise kuludega. Osalemistasu peaks võiks olla küll võrdeline auto maksumusega, aga see tuleks maksta osalejale. Muidugi 1500eek ei tapa ka odavat 100k projekti, aga raha küsimine võiks olla paremini põhjendatud.
Küsimus sinule: Kas peab alakomitee reageerima igale virinale kusagil foorumis? Kas suvalise streetmanis osalenud mehe kriitika väärib reageerimist?
Teeks äkki 15.5s indeksiga klassi kah, siis oleks veel rohkem kelle peale lasta.
Vanade tegijate ja mitte tegijate suhtumine ongi selline, et drag on nende klubi. Ostan big-blocki, ajan selle 25% võimsuseni, tõmban ego täis, asutan "beerha-us mtü" ja lasen end tühjaks
