18. leht 24-st
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Postitatud: 28.04.2013 18:04
Postitas Astrona
4-7K vahele on stock nukid head. Nende nukkidega sõidetakse pigem 6-10K või mis.
Suurem overlap ongi ju kõrgema pöörde jaoks ja väiksem madalama jaoks. Peale selle väiksem on ka suurema boosti jaoks.
Kui rõhk pole käes, siis ei peagi ju midagi toimetama - see WG probleem, või liiga varajane või rahulik käiguvahetus, kui rõhk ära kukub.
Kui 3sek midagi ei toimunud, siis ju said 10 sekundiga põhimõtteliselt selle kiiruse kätte, mis ju hea tulemus

Videotest paraku ei saa aru hästi.
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Postitatud: 28.04.2013 23:02
Postitas Eero_S
Astrona kirjutas:Ju siis lõpu-andur pani segast vms.
Fakt on see, et need kaigast seal panid ja päris mõnuga, ma sõitsin 4 sõitu, kõik sõidud karjuti välja 15,xx s sõidud, ajatabelis 3 sõitu ongi 15,xx s, kuid üks sõit 17,xx s. Kuskohast see lisa kaks sekundit tuli ei tea. Minu liikuri puhul tegu tehasekonditsioonis automaatkastiga isendiga, kõik sõidud tehtud ühtemoodi.
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Postitatud: 09.05.2013 12:18
Postitas Dc85
Soojade ilmadega taas anomaalia tagasi.
Kui 2 nädalat tagasi väljas jahedamad ilmad olid ja sai kenasti pöördeid lõpuni lasta ja mootori temp püsis 85kraadi juures, siis täna 91 kraadi ja sisselaske temp ~35kraadi ja hakkab taas kõrgel pöördel vahele jätma.
Vemsihundid mis viga võib olla? Firmware muidu 1.1.18
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Postitatud: 09.05.2013 16:11
Postitas Astrona
Dc85 kirjutas:Soojade ilmadega taas anomaalia tagasi.
Kui 2 nädalat tagasi väljas jahedamad ilmad olid ja sai kenasti pöördeid lõpuni lasta ja mootori temp püsis 85kraadi juures, siis täna 91 kraadi ja sisselaske temp ~35kraadi ja hakkab taas kõrgel pöördel vahele jätma.
Vemsihundid mis viga võib olla? Firmware muidu 1.1.18
Kust selle VEMsi muidu ostsid? Tema ei taha sellest kuulda?
35C on sul normaalne? Mul kah nii kõrgega ei käinud, kuna sellega seadistamiseks peaks vist cooleri eest kinni katma ja jahedal õhtul seadistada.
Kõlab nagu minu kala
Miks sul mootoril iga ilmaga sama temp pole?
Kas CLT 91C või IAT 35C pealt mingi ülerikastav-kütusega-jahutamine pole peale seadistatud?
Kas jätab vahele just kõige magusama koha pealt või ka nii kõrgel pöördel, kus moment juba langeb?
Elektriühendused teatavasti on mõjutatud temperatuurist. Kunagi X20XE mootoriga suri masin igapäev 3 minutit peale sõidu algust sõpaka-tammsaare ristis välja ja enam käima ei läinud. Põhjus oli Vändaanduri ühendus, mis oli hea vaid jahedalt.
Pane vendid varem lülitama või tõmba termostaat välja ja vaata, kas siis kah jeblab?
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Postitatud: 09.06.2013 20:32
Postitas Dc85
Tundub et uus trigger toimetab kenasti ja enam vahele ei jäta ka kõrgel pöördel. Selle aasta OMC läbitud kiirusega 275km/h.

Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Postitatud: 10.06.2013 18:32
Postitas Astrona
Dc85 kirjutas:Tundub et uus trigger toimetab kenasti ja enam vahele ei jäta ka kõrgel pöördel. Selle aasta OMC läbitud kiirusega 275km/h.
Keegi peab ju midagi ütlema...
Ülikõva tulemus!
Kas kõik jäi terveks?
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Postitatud: 10.06.2013 20:47
Postitas Dc85
Just just, ärge olge tagasihoidlikud

Tänud, Astrona ja tema seltskond olid värava taga esimesed, kes teavitasid,et 275 tuli. Tervis korras muidu, et väga palju õlut ei läinud selle peale? :D
Kõik toimis üldiselt hästi mootori poole pealt. Üks tagasilöök oli koju minnes kui 3. käigu hambad kadusid taas. Mis seal ikka, peab midagi leiutama, et päris iga aasta kasti enam vahetama ei peaks.
Tundus, et sidur ka nagu libises, kui järsult kolmandale vahetasin, samas teised ütlesid, et ringi tõmbas. Endale tundus et libises. Selle piir on "andmete" järgi kusagil 450-500nm kandis.
Karterituulutus tuleb korda teha, et enam õli ei lekiks kapoti alla ja 2" lõpupütt on nyyd kindlasti väike.
Kui nyyd Lamboga(512hp) võrrelda, siis jõudu peab minu "külmkapil" ikka olema, et sama tulemust sõita...
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Postitatud: 10.06.2013 21:25
Postitas tarmo
Dc85 kirjutas:
Tundus, et sidur ka nagu libises, kui järsult kolmandale vahetasin, samas teised ütlesid, et ringi tõmbas. Endale tundus et libises.
Kui sidur libises, siis pööre tõusis aga kiirus mitte. Või ei jõudnud spidot ja tahokat jälgida?
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Postitatud: 10.06.2013 21:39
Postitas janis
Lõppkiiruse jägi on jõudu 500hj kanti.
Mis kütusega sõitsid ja millised on eesmärgid?
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Postitatud: 10.06.2013 21:44
Postitas Dc85
Jälgida ei jõudnud. Kui tundsin, et peale siduri vabastamist pöörded tõusid, siis lasin kohe maha korraks ning peale seda liikus kenasti edasi. Ehk tekib mõni video ka siis saab täpsemalt kuulata, vaadata..
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Postitatud: 10.06.2013 21:50
Postitas Dc85
janis kirjutas:Lõppkiiruse jägi on jõudu 500hj kanti.
Mis kütusega sõitsid ja millised on eesmärgid?
Olerexi 98 ja eesmärki ei kujuta ettegi. Oma lõbuks näpin vaikselt edasi ja vaatab mis saab...
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Postitatud: 11.06.2013 10:14
Postitas Astrona
Võibolla sul 3. käigu hambad libisesid :D
Korra aastas kasti vahetada on suht ok. Ega Lambo hoolduskulud väiksemad pole.
Palju boosti on?
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Postitatud: 11.06.2013 11:05
Postitas jeff01
Suht tihti läheb ratas ka nii ringi, et ei vilet ega midagi ning salongis on tunne, et sidurisse.....eriti veel võimsal esivedusel ja kolmandaga
Kõva tulemus.
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Postitatud: 13.06.2013 17:22
Postitas Dc85
http://www.youtube.com/watch?v=A2_HnrfYe0s
Boosti on ~1.85 bari. Vaatasin viimast logi. Boostiga selline jama, et väreleb 1.80-1.90bari. Sellest ka see "surge" heli mida kunagi kireldasin. Aru ei saa miks see tekib?! Logisse tõmbabki sakid sisse alates 1.75-1.80 barist.
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Postitatud: 13.06.2013 21:46
Postitas arxman
Käisin kah puht juhuslikult seda üritust kaemas ja pean samuti ütlema, et ikka kõva tulemus. Kusjuures auto tagasihoidlikku välimust arvestades, ei osanud keegi sellist tulemust võibolla oodatagi. Vähemalt mina küll mitte.
Teiseks muudab igasugu taolised üritused positiivseks just selline "mees metsast" (loe: Nissani mees) näitab "meestele linnast" (loe: Lambo mees) kuidas asjad tegelikult käivad.
Kujutan ette, et kui oled üle keskmise edukas ärimees ja soetad omale vinge sportauto, lased seda veel kellegil nö. "näppida" (räägiti Lambo puhul mingist aju softi seadistamisest) ja kui antud üritusel teises voorus näed oma tahavaatepeeglis noort suurte päikeseprillidega nolki Nissan Primeraga, siis vist peaks väike ego pihta pauk küll olema või mis?
Muidu ise kuulsin kiiruseks 280, aga võibolla kuulsin ka midagi valesti.
Edu!
arx