18. leht 26-st
Re: BMW e36 325i - ivar
Postitatud: 13.03.2011 22:28
Postitas ivar
Masin on nüüdseks seisma pandud ja natuke lahti harutatud. Tasapisi edeneb.
Pilti kah.

Re: BMW e36 325i - ivar
Postitatud: 15.07.2011 17:23
Postitas ivar
Vahepeal oli auto jälle vanade juppidega kasutuses aga nüüd sai kollektori ehitus lõplikult kätte võetud.
Hetkeseis:

Kaalub see rauajurakas 2x rohkem kui originaal. Loodetavasti on ta vähemalt niipalju parem, et kaaluvahet õigustada

.
Tahhokat juhib nüüdseks tehase aju. Pikema skaalaga näidik on abiks käiguvahetuse ajastamisel.

Re: BMW e36 325i - ivar
Postitatud: 16.07.2011 10:53
Postitas Mardo
nimelt tegid pikkade runneritega?

Re: BMW e36 325i - ivar
Postitatud: 16.07.2011 22:51
Postitas ivar
Runnerid on ca 3cm lühemad kui plastkollektoril.
Re: BMW e36 325i - ivar
Postitatud: 22.07.2011 15:43
Postitas ivar
Testisõidu tulemused: 7000rpm ja üle hingab paremini, 6000 ja alla halvemini.
Moment on 5000 kuni 7000 vähemikus üsna ühtlane.
Seda siis tagumikudüno ja logi põhjal.
Vabalthingavana ilmselt võimsust juurde ei tulnud. Samas, veojõudu jätkub nüüd kuni piirajani ja auto tundub kiirem.
Pihusti kohad sai algselt runneri tagaosasse tehtud. Juhtaju seadistamine on aga suht keeruline nendega ja hetkel pole ka näha mingit eelist. Seetõttu kolivad ette tagasi.
Re: BMW e36 325i - ivar
Postitatud: 01.08.2011 21:48
Postitas Sulev
Käisime piilusime mis teoksil.
Photos by Madis Pilt

Re: BMW e36 325i - ivar
Postitatud: 08.08.2011 16:19
Postitas ivar
Tulemus Pärnu kiirenduselt: 14,5@190.
Stock 325i sõidaks vast ideaaljuhul sama aega Toyo rehviga

.
Peale sõitu oli mootorist kuulda korralikku tiksumist, mis õnneks oli vaid hüdrotõukur.
Tundub, et kipuvad läbi vajuma kui veidi pikemalt pöördes hoida. Piiraja oli hetkel tõstetud 7900-ni.
Re: BMW e36 325i - ivar
Postitatud: 08.08.2011 18:33
Postitas Maik
Sinuga ma siis võidu sõitsingi järelikult. Mõtlesingi,et uuriks kuskilt välja palju hp oli,et ligi sama lõppkiirus tuli...
siinsamas foorumis olemas auto

Re: BMW e36 325i - ivar
Postitatud: 18.08.2011 1:12
Postitas ivar
Niisugune näeb välja lõppviimistlus:
Hüdrokatega pole enam probleemi olnud. Ehk oli tiksumine seotud värskelt tehtud õlivahetusega (surus õhu vahele vms)?
Paigaltstardi lihtsustamiseks sai üks aeglasema ülekandega differ koostatud ja alla visatud. Esialgu küll lahtine. Kui mõne aja vastu peab ja häälitsema ei hakka, siis võib vast lsd-ks teha.
Lahtisega on jube hästi tunda, kuidas Toyo oma pidamise praktiliselt kaotab suurema wheelspini korral.
Väike testisõit.
Re: BMW e36 325i - ivar
Postitatud: 18.08.2011 22:17
Postitas Mardo
Väga clean kapotialune

Re: BMW e36 325i - ivar
Postitatud: 19.08.2011 0:03
Postitas Maik
loll küsimus,aga kas te kõik auto(homod) pesete survekaga kapotialust ?
Ma ise üldiselt olen loobunud hetkel, ei viitsi nende korrodeeruvate juhtmetega riskida lihtsalt.... parem,et las töötab ja on nagu on?
Pesnud ka piisavalt aga ...ega see just eriti hea ei pidavat olema.
Re: BMW e36 325i - ivar
Postitatud: 19.08.2011 0:18
Postitas Mardo
ise ainult tolmu võtnud, otseselt pesnud polegi ja püsib kenasti puhas kui õlilekkeid pole
PS - Talvel ei sõida
Re: BMW e36 325i - ivar
Postitatud: 19.08.2011 0:29
Postitas Maik
Miks sa selle bmw-ga talvel ei sõida? Tavaline auto ju suht-koht?

Re: BMW e36 325i - ivar
Postitatud: 19.08.2011 1:11
Postitas Mardo
ei viitsi lund lükata, suht jäik vedrustus, alla 17" alla ei mahu
ja kõige suuremaks no-no'ks on sool mis kerega oma töö teeb
Re: BMW e36 325i - ivar
Postitatud: 20.11.2011 23:55
Postitas ivar
Talveks nüüd natuke ehitamisrõõmu.
Juhtus nii, et väiksema tallamise käigus tekkis detonatsioon ja mootor viskas jahutusvedeliku välja.
Kartuses, et tuleb jälle hulga jubinaid välja vahetama hakata sai mootor maha võetud. Esialgu tundub siiski, et ainult tihend on järgi andnud. Kolbidel küll on ülaosas mõningaid kriipimisjälgi.
Silinder nr6:
Kriipsud:
Saaled tunduvad heas konditsioonis olevat:
Samuti sidur:
Ja ka turbo, kui välja arvata mõned sisselõiked kuumal tiivikul:
Edasistes plaanides tahaks mootorile saada porditud kaane. Mõttes on ka kubatuuri muutus.