18. leht 48-st
Postitatud: 07.07.2008 17:56
Postitas m2tu
hmmm nagu ühest suust :D :P
Postitatud: 07.07.2008 21:25
Postitas Box
Loodame Haapsalus liimitud rajal näha alla 10 aega!
Jõudu ja jaksu!
Postitatud: 08.07.2008 21:54
Postitas Samvel
kindlasti tuleb alla 10sek

Postitatud: 09.07.2008 15:12
Postitas RICE BURNER
Postitatud: 09.07.2008 20:08
Postitas booster
kui palju PRM oli seadistatud? Hääl peris kuri

Postitatud: 09.07.2008 21:33
Postitas RICE BURNER
Hetkel ilma seadistuseta julgesime panna 8500rpm, kuid realselt 8000 0li max. Ja kehva pidamise tõttu oli 1 ja 2 käik 1,4bar ja 3 käik 1,6 ja korra proovisime ka 3nda käiguga 1,7bar ära ja kohe ka 10,0 aeg. Ootan huviga 2,5bar proovimist, kuid arvan, et meie radadel pole sellega midagi teha.
Muidugi annaks 10000rpm-i suure efekti, sest praegu jäi 1 käik veidi lühikeseks.
Peale ühte Lätis tehtud sõitu tõmmati auto ka kaalule ja kohe korrutati turbo ja nitro koefitsendiga elimineerimine. Auto nimelt oli nende sõnul 50kg alakaaluline. Meie reeglite kohaselt on kaks korda sama palju ülekaaluline

Koos minuga oli 1380kg
Peale seletamist, et me ei sõida nitroga, jäädi õnneks rahule. Huvitav, et Balti karikal on igas riigis eri reeglid.
Kasutame ju nitrot vaid stardipöörde saavutamiseks. 2500-4500rpm
Postitatud: 13.07.2008 13:47
Postitas eclipse
stardipöörde saavutamiseks?
Postitatud: 13.07.2008 20:32
Postitas RICE BURNER
Kuna tegemist on nn. automaatkäigukastiga, siis on kasti turbiin on tehtud küll 5500rpm, kuid ilma nitrota meie mootor seda kiiresti saavutada ei jõua, ning startides ei ole boosti ja ka jõudu.
Hetkel lükkan parema jala sirgeks ja aju annab vahemikus 2500-4500rpm lisaks veel 60hp NOSSI, mis hetkega annab mulle näiteks 1,4bar kohe stardis.
Kui jääksin ootama mootori enda pöörde tõstmist, siis oleks teine mees juba kaugel.
Loodame, et peale soome tynotamist saame NOSist lahti, sest ülejäänud sõit toimub nagunii ilma.
Postitatud: 03.08.2008 12:12
Postitas Samvel
Õnnitlused kogu tiimile veelkord. B klassi finaal oli m.a. kogu ürituse parim sõit üldse. Super.
Postitatud: 03.08.2008 12:43
Postitas tmac
9.5 tublid
Postitatud: 03.08.2008 22:51
Postitas Markel
tere tulemast uude sekundisse!
Meid siin sekundis kokku vaid 3 nüüd. mina sina ja sangernebo
loodan juba väga ,et varsti jääte kahekesi
Markel
Postitatud: 03.08.2008 23:12
Postitas Raceboy
Viljaril ja Markelil vaja juba jälle oma signatuuri muuta

Postitatud: 04.08.2008 1:18
Postitas RICE BURNER
Meid siin sekundis kokku vaid 3 nüüd. mina sina ja sangernebo
Pigem jääb tema ikka üksi sinna.
Võistlus sujus meil väga hästi ja mingeid tehnilisi viperusi ei esinenud. Meie tiim pani seekord kõik välja, mis sellel hetkel panna oli ja pean neid selle eest tänama, sest ilma Karoli,Marguse ja Tõniseta ma nii kiiresti ei sõidaks. Ja suured tänud fanclubile, kes toetavad meid igal võistlusel.
Haapsalus alustasime tagasihoidlikult ja kasutasime sama seadet, mis Lätis 10,0 sõidus. Kohe tuli ka 9,9, mis iga sõiduga kahanes. 9,5 andis lootust, et tuleb ka enamat, kuid jõudu jäi väheks ja pimesi peale keeramisest ei tahtnud ma kuuldagi.
Eks tuleb minna stendi, sest el. aknaid ma eemaldama veel ei hakka.
Maksimaalseks rõhuks jäi 1,8 bar-i ja nossi kasutasime kuni 5000rpm-i, mis ergutas meid stardi hetkel.
Tahaks veidikenegi tempot alandada, kuid B-klass on ikka pungil rajusid mehi, kes kõik tahavad võitu endale, kuid meie ei anna seda mitte ilma lahinguta käest.
Postitatud: 04.08.2008 2:50
Postitas tmac
te poisid ise nägite B-klassi autod trügivad vägisi C-sse juba. Midagi on vaja järgmine aasta selles suhtes ette võtta. Praegu ei ole muud öelda kui poisid kolige veel 8sasse ja siis mina võtaks erkki ja lauri ette
Postitatud: 04.08.2008 14:20
Postitas Markel
lihtsalt tähelepanek,kuid irve tõi näole-
matemaatiliselt korrektne oleks signatuuri kirjutada 9,6 sek, mitte 9,5
