Nonii..
Pole väga pikka aega midagi kirjutanud..kuna osa ilmselt teab siis tuli autol keps õue sõites viimasele tartu nightrace üritusele! Põhjus miks nii juhtus on teada ja tegu ei olnud liiga võimsa mootori, liiga nõrga kepsu või sita seade süü.... Kogu see jama tegelt pani mind kogu projekti osas kahtlema.. kas üldse jätkan... kui vajalikuks pean kunagi..siis kirjutan ehk ka avalikult mis juhtus.. aga see selleks... mis sitasti see uuesti
Kuna selles paugust toibumine võttis oma aja siis olen viimased paar kuud plaani pidanud et mida teha kas osta uus alumine ots ja minna sama tehnikaga edasi ehk siis jätta 2.5 liitriseks.. aga süda ikka ei ihka enam sama setupit tagasi.....kahjuks.
Seega uued plaanid toovad kapoti alla..
Rohkem kubatuuri (loe 3.0)
Rohkem klappe (loe tervelt 16)
Muutuva asendiga sisselaske nukkvõlli (loe variocam)
Uue ja suurema fööni (midagi GT35 sarnast)
Uue H-profiil kepsu (kannatavad 200 hj per silinder)
Selle tarvis sai tükk aega otsitud doonormootorit..mis viimasel hetkel ikkagi sai leitud....tõsi.....mootor on väikese defektiga...nimelt on mootori küljes ka terve auto :D mis on läbisõitnud uskumatud 52 tuhat kilomeetrit ja sedagi automaatkasti valvsa hoole all - järeldus - väga korras ja just sissesõitnud mootor.. (porsche mootorid sõidavad ilma remondita ligi 500 tuhat km)
Kavatsen auto küljest ka muud huvitavat adapteerida nagu küljesoilad, ukselingid, armatuur jne...ülejäänud kola läheb müügiks!
Seega.. tulemas on veel
Cometicu kaanetihend
ARP kaanepoldid
Custom H-profiil keps (ca 200 hj per silinder)
Täielikult tasakaalustatud alumine ots
Custom sisselaske kolle trompetite ja diffuseriga
Kes ei tea siis 968 mootor on täielikult sepistatud juba originaalis. keps, vänt. kolvid. Lisaks on sellel mootoril juba originaalis kolbide all õlipihustid. Kepsu vahetan ära turva ja surveastme kaalutlustel..(originaalis on kone vabalthingav)
Kaanest...oi jah... selle kaane sisselaskepordid on juba originaalis pea 50mm läbimõõduga (8 klapilise kaan vaid 41mm). Väikeste järeleaitamistega voolab see massiivsed 440cfm-i millest võite omad järeldused teha.
Nukkvõllid õigemini siis sisselaske nukk on muutuva asendiga. Porsche süsteem töötab orignaalis nii et autot käivitades tõmmatakse sisselaske nukk 15 kraadi tagasi et oleks madalalt minekut. ca 5000 rpm-i juures keeratakse nukk 0 asendisse tagasi et ei oleks liialt overlapi ja et ka ülevalt oleks jõudu.. Mina kavatsen tatechiga seda asja juhtida nii et nukk keeratakse tagasi siis rõhk üleval sest siis auto liigub enivei boosti mõjul.. seega peaks olema ilus lame väändegraafik mis tänavaautole peaks hästi istuma..
Seega püssi põõsasse ma ei visanud..pigem tõotab järgmised paar kuud tulla vägagi sisutihed. Maailmas on selliseid 3.0 16 valve turbomootorid mis töötaks variocam-iga vaid käputäis..Kõik on väga hästi allunud turbotamisele
Mõned näited
http://65.61.16.109/forum/topic.asp?TOP ... hichpage=4
Vaadake väändegraafikuid...:D
Austraalias elava Zoran-i autost on mõned päris vinged videod...soovitan..
http://autospeed.drive.com.au/cms/A_1327/article.html
http://www.rescueforce.com.au/images/expose-car.avi
http://www.rescueforce.com.au/images/race-pi.wmv