Hetkel seis selline, et mootor asub VKM-i intensiivosakonnas Karoli järelvalve all.
Õnneks ei olegi asi väga hull ja peale ülekäimist peaks saama 2 ämbrit spooli ja 3 ämbrit hobujõude juurde, sest piltlikult öeldes kütsin kivisöega sauna, millel uks ja aken lahti.
Suvel tundus, et 500hj ongi lagi, mis 3071 välja annab ja sai pandud peale uus turbo, milleks oli Holset hx40 Super 16cm.
Ringo valmistas sellele korraliku divided kolle, paigaldas 1400cc pihustid, tegi kapotialuse kultuursemaks ja veel palju muudki ning läksime dünosse seadistama. Suur oli üllatus, kui sama rõhuga (2,5bar) saime nõks vähem hobuseid, kui varem ja kõvasti vähem väänet. Midagi oli väga mäda ja vajasime second oppinionit.
Sai siis auto viidud Kostivere dünosse, mis jättis ikka väga sügava mulje autode seadistamise ja töökultuuri seisukohalt.
Seal selgus mitmeid asju:
Esiteks minu kindel veendumus, et Dynomax näitab mootorinumbreid lükati ümber - 490rwhp Dynomax vs 560hj Kostiveres, mis oli siis koefitsendiga 1,15 juba korrutatud.
Teiseks tuli välja, et mu wb andur näitab vananemise märke ja selle järgi seadistates oli segu liiga rikkaks sätitud.
Ning kolmandaks tundus düno operaatorile Vanaseljale, et mu mootor käib liiga kergelt ringi ja tegi ettepaneku kompressioonid ära mõõta. Mõõtetulemused olid 4,0-5,2bari ning see tõmbas hooajale kriipsu peale, sest rahakoti finantsandmed algasid miinusega.
Niisiis liiguvad asjad selles suunas, et saab 2011 jälle sõitma
