Nissan 200 SX '91 RFL

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Sassu
Postitusi: 72
Liitunud: 06.04.2008 19:09
Asukoht: Keila/tln
Kontakt:

Postitus Postitas Sassu »

Saatsin täna kiirele sõidule telefoni ja gpsi kaasa ning kuna igast numbrid ja graafikud on siin foorumis popp teema siis:

Pilt
Vasakul 1.sõit, paremal 2. ja võrdlus esimesega.
Võistlustel läks kirja vastavalt 272 ja 267 kmh.

Pilt
Tumedam joon 1. kiirem sõit.
Siit näha, et 2.sõidus neljanda käigu lõpp vajus ära ja sinna see sõit ilmselt läks kuna viiendaga oli kiirendus veits parem kui esimesel katsel.

Oodati vist rohkemat aga ei saaks just öelda, et tegu aeglase autoga.
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

Tänud graafikute eest!
Peale esimest sõitu tundus, et vara sai viies pandud ja teises sõidus kannatasin kauem enne vahetust. Mis aga osutus veaks, nagu elektroonika näitab.
Stardis surun gaasi põhja ja kui tahho jõuab 8000rpm lähistele kerkida - lasen siduri järsult lahti ning ET Drag Radiali all põlema, et kiiresti lahti saada pidamismuredest. Seda üllatavam on 12,23 veerandmiiliaeg ja 2,27 60ft. Ka 4,3s 0-100 on päris meeldiv.
Nende graafikute järgi teeb Astrona niikuinii suure hunniku arvutusi, kuid ma palun, et alustaksid sellest, kui kiiresti siis mul dragi rajal 0-100 tuleb 1,66 60ft ajaga :)
Tänud kõigile abistajatele!
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

See 2. sõidu 4. käigu venitamine oli stardialasse kuulda, et mingi 3sekki kiirus ei kasvanud.
Autode sajani kiirendusi antakse üldiselt tänava-rehviga, ja dragi-rehviga mõõdetut saab võrrelda vaid teiste dragirehviga tõmmetega.
1. sõitu ma ei näinud, aga 2. sõidus läks see 3. käik imo suht hilja sisse, sellise uisutamise võib oletada, et dragi rehviga paraneb sul kiirendus kuni sajani. Kasutan CarTesti, ja kui seal kaalujaotust muuta, mis peaks otseselt pidamist mõjutama, näen et 0.6s 60ft paranemine parandaks 100kmh tulemust 2.1s :lol: (1.83s 3.38s vs 2.43s 5.49s)
Ütleme, et see ~65kmh 1. käigu lõpus on dragi-rehviga 60ft, kuskil 2s peal on 2. käik sees ja veab, ning sealt peaks veel 1.4s sajani minema. Seega 3.2-3.6s 100ni.
Palju õnne tubli koha puhul! Pealegi kiiremad olid ainult suuremate mootoritega isendid :)
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Tubli tulemus, arvestades et turbo sõi boost controlli vooliku ära :-D
Aga, sa pead maksimmi persest kinni võtma, et ta selle käiguvahetus tärina korda teeks, sest nii kiiresti sõita ei saa. Juhtimise vahetuse peale ei ole mõelnud?
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas murjam »

Müügiteema põhjal võin väita, et tegeled nii mõnegi tähtsa jupi väljavahetamisega. Millised on edasised plaanid/eesmärgid (kui kannatab avalikustada :))?
Lauda nitro
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

murjam kirjutas:Müügiteema põhjal võin väita, et tegeled nii mõnegi tähtsa jupi väljavahetamisega. Millised on edasised plaanid/eesmärgid (kui kannatab avalikustada :))?
Need jupid on juba välja vahetatud :)
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Re: Nissan 200 SX '91 RFL

Postitus Postitas RFL »

Hetkel seis selline, et mootor asub VKM-i intensiivosakonnas Karoli järelvalve all.
Õnneks ei olegi asi väga hull ja peale ülekäimist peaks saama 2 ämbrit spooli ja 3 ämbrit hobujõude juurde, sest piltlikult öeldes kütsin kivisöega sauna, millel uks ja aken lahti.

Suvel tundus, et 500hj ongi lagi, mis 3071 välja annab ja sai pandud peale uus turbo, milleks oli Holset hx40 Super 16cm.
Ringo valmistas sellele korraliku divided kolle, paigaldas 1400cc pihustid, tegi kapotialuse kultuursemaks ja veel palju muudki ning läksime dünosse seadistama. Suur oli üllatus, kui sama rõhuga (2,5bar) saime nõks vähem hobuseid, kui varem ja kõvasti vähem väänet. Midagi oli väga mäda ja vajasime second oppinionit.

Sai siis auto viidud Kostivere dünosse, mis jättis ikka väga sügava mulje autode seadistamise ja töökultuuri seisukohalt.
Seal selgus mitmeid asju:
Esiteks minu kindel veendumus, et Dynomax näitab mootorinumbreid lükati ümber - 490rwhp Dynomax vs 560hj Kostiveres, mis oli siis koefitsendiga 1,15 juba korrutatud.
Teiseks tuli välja, et mu wb andur näitab vananemise märke ja selle järgi seadistates oli segu liiga rikkaks sätitud.
Ning kolmandaks tundus düno operaatorile Vanaseljale, et mu mootor käib liiga kergelt ringi ja tegi ettepaneku kompressioonid ära mõõta. Mõõtetulemused olid 4,0-5,2bari ning see tõmbas hooajale kriipsu peale, sest rahakoti finantsandmed algasid miinusega.

Niisiis liiguvad asjad selles suunas, et saab 2011 jälle sõitma :bb
0,5 MW
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Nissan 200 SX '91 RFL

Postitus Postitas Mihkel »

Selle 1.15 korrutamisega ehk 15% lisamisega saab suht umbkaudsed tulemused, kuna reaalset veermikukadu koormuse all on väga keeruline mõõta.

Mis sul DynoMax WHP versus Kostivere WHP oli? See oleks parem nende dynode võrdluseks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Re: Nissan 200 SX '91 RFL

Postitus Postitas RFL »

Põhimõtteliselt sama number oli mõlemis kohas, kui võtta Kostivere koefitsendi järgi 560/1,15=487 ja Dynomaxis 490.
0,5 MW
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Nissan 200 SX '91 RFL

Postitus Postitas Mihkel »

Ei teagi, kas see on nüüd hea või halb uudis. :)
Setup oli mõlemas stendis sama?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Re: Nissan 200 SX '91 RFL

Postitus Postitas RFL »

Me reguleerisime veidi nukkade ajastusi, kuid nendega olid suht väiksed muutused.
Aju näppida ka ei saanud ja need 490rwhp tulid mõlemas kohas 2,5-2,6 bariga.
Dynomaxis oli 2,5 ja 2,6 bari vahe alla 10hp ka nii, et tõenäoliselt mul ongi hobujõukasum olnud u 15% suurem, kui ma ise olen arvestanud :) . Mis on muidugi tore.

Ma varem ei uskunud rattajõusse, sest originaal MAF sai 301hp peal otsa, nagu igal pool mujalgi teatatakse ja hilisemaid 325hp @1,7bari gt2560r-ist ei kippunud ka läbi korrutama (373hp), sest Garrett ise pakub maksimumiks 330hp.
Äkki Garrett peabki maksimumiks 1-1,2 bari? Tegemist ju madala efektiivsusega riigi firmaga.
0,5 MW
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Re: Nissan 200 SX '91 RFL

Postitus Postitas Aigo »

garrett paneb maximumi "safe" suurustes, mu fiati turbo kohta ütlevad andmed, et 1.05 bar on lagi mina sõidan lekkiva kolle tihendiga 1,2bar rõhuga ringi
Pilt
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: Nissan 200 SX '91 RFL

Postitus Postitas jeff01 »

Aigo kirjutas:garrett paneb maximumi "safe" suurustes, mu fiati turbo kohta ütlevad andmed, et 1.05 bar on lagi mina sõidan lekkiva kolle tihendiga 1,2bar rõhuga ringi
jah Aigo MR. Garret panebki vaid seifi. Selline vend on lihtsalt.
Sina sõida oma lekkiva tihendiga edasi ja ära trügi oma ajutegevusest ette.
Ei ole teemaalgatajal abi sellest, et sinu fiatil on garret või 1,2 bari.

Kas näiteks autoleht ei tahaks teha eksperimenti, kus võetaks üks loom ja rakendataks see kõigis eesti dünodes? Või klapiks ise miski summa foorumi peale ja teeks võimalikult lihtsalt võrdleva testi?
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Re: Nissan 200 SX '91 RFL

Postitus Postitas Siim »

Kehv kompressioon oli mille süü?
302hp/464nm
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Nissan 200 SX '91 RFL

Postitus Postitas Astrona »

Siim kirjutas:Kehv kompressioon oli mille süü?
Sain tekstist aru, et klapid ei sulgunud. Mainis kas sütt, seega tekib tõesti küsimus, et kas see 10L vee läbi ajamine tõesti puhtaks ei teinud? ja miks ta üldse tahmane oli? Või olid lihtsalt klapid kõverad ja puksid viltu?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Vasta