18. leht 32-st

Postitatud: 18.07.2008 21:41
Postitas Mihkel
Väike TEASER veel poolikust piduri ja rummu conversionist:
Pilt

Postitatud: 24.07.2008 12:01
Postitas Mihkel
Peab vist hakkama ikka M-i mootorit talvel tegema, sai eile korra tunda mis suur kubatuur + turbo teevad. :-D
Ehk siis sai eile veidi ühte E30 3.8L + GT47A kompotti häälestatud.

Päris fun on kui 5. käik 4000rpm pidamine rataste ja tee vahel kaob :evil:
Seda muidugi siis tänavarehviga.

Postitatud: 24.07.2008 22:51
Postitas Joel
Novott! Hakkab tulema :lol: Turboauto ei pea mitte mopeedi kubatuuriga olema ja ainult põhjagaasiga edasi käima - töömahule ei ole asendajat ka ülelaetud mootori korral! Tee aga teoks kui vähegi võimalik...

Postitatud: 25.07.2008 9:27
Postitas jeff01
just....töömaht on jõud ja turbo vaid võimendab seda, küll aga ei saa su autoga sõita kui tal 600+ hp on ;) (Mõtlen silla seadet, veljemõõtu jne ilu asju millega sul juba praegu halb sõita on....väiksemagi boostiga tirib sul tagarattad vastu koopaid ja kiirus kasvab meeletult.....tee ebatasasused mida sa piinliku täpsusega pead jälgima muutuvad järjest vähem märgatavamaks ja raske mootor lööb su roolilati või karteri vastu asfaldit kui rööbastesse peaksid sattuma.
Teine takistav tegur on puuri puudumine....murdunud esiklaas on täiesti tavaline nähtus (Lihtne ära vahetada aga probleemi sellega ei kõrvalda) Palju inetum lugu on siis kui ükskord avastad et B piilari juures on katuses räme volt ja poolraamid pole enam ühel kõrgusel.
Kindlasti hakkab ta sul ka makarone (pooltelgi) murdma ja kardaani pukk läheb juba m30 mootoriga sõlme.
(Ei räägi pehmest kerest ega vanadest varuosadest)

Postitatud: 25.07.2008 9:54
Postitas Mihkel
Ei tea, ma ei põe ette.

Hetkel PowerFlexi pukside installiga tagasillale on nüüd tükk tegu et rattad ringi saada.

Postitatud: 18.08.2008 19:28
Postitas Mihkel
Sai siis väheke uue mootori tarbeks tükke soetatud:

Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt

* Pure Performance 75mm BOV
* KEP 240mm 4 labaga leevenduseta siduriketas
* Nuke Performance kütuselatt
* Nuke Performance 2xAN8 to 1xAN10 Y-ühendus

Tulemas on veel:
* Tial V44 V-Band wastegate (võimalik, et see läheb 60mm vastu vahetusse)
* Aeromotive 10 mikronit kütusefilter
* Sachs Race Engineering 765 sidurikorv

Vaikselt käib ka uute kolvide ja kepsude otsing.

Olemas ka juba üks Bosch 044 kütusepump M10 mootoriga kasutamiseks.
Näis kas ostan uue tarbeks teise samasuguse juurde või vaatab mingi üksiku karmima pumba.

Postitatud: 19.08.2008 15:38
Postitas Mardo
nice 1 :evil:

Postitatud: 19.08.2008 16:04
Postitas Moss
Kuhu see 2to1 ühendus käib?

Postitatud: 19.08.2008 17:19
Postitas stk
Moss kirjutas:Kuhu see 2to1 ühendus käib?
äkki hoopis vastupidi!

mõlemale kütuselatile äkki jagamiseks :P

Postitatud: 19.08.2008 17:40
Postitas Mihkel
Võib nii ja naa kasutada.
Tegelikult see Y hetkel selle tarbeks võetud, et 2xBosch 044 pumpa ühendada AN10 vooliku sappa.
Kütuselatt läheb igaljuhul paralleeltoitele aga selle jaoks on juba kütuserõhu regulaatoril augud olemas.

Hiina Y-kid on lihtsalt paras pask mida normaalselt pidama ei saa.
Ühel sama kaliibriga projektil juba kasutame hiina Y-kit ja no see on kõikvõimalikest kohtades lekkinud kust lekkida saab.
Jah pidama saaks nii, et kasutada õigeid AN ühendusi (mida eestist naljalt ei leia) ja kütusekindlaid o-rõngaid mida samuti eestist otsi tikutulega taga (enamus mõõdud tellimise kaup).
Pealegi on see Nuke oma tunudvalt kenam kui hiinakas.

Postitatud: 19.08.2008 21:11
Postitas whitepower1
Kõik on algusest peale korralikult ja detailselt tehtud, väga kõva masin. Lemmik.

Postitatud: 23.08.2008 14:30
Postitas Mihkel
Sai täna ka üks Holset HX50 66mm induceri, 80mm exduceri ja 25cm2 turbiinikojaga ligi võetud.
Seisukord tundus väga hea ja hind normaalne.
Väheke väike on S38 mootorile aga kuni 1bar peaks backpressure veel normaalne olema ja jõudu vast 600-650hj.
Vähe teda on aga alustuseks käib kah :-D
Originaal sisu jaoks peaks see enamvähem paras olema.

Ridiculous overkill is just about enough! :evil:

Postitatud: 25.08.2008 12:26
Postitas Mihkel
Mõõtsin huvi pärast Holseti strateegilised mõõdud ka ära.
Külmaosa inducer 66mm, exducer 98mm.
Kuumaosa inducer 86mm, exducer 80mm.
Kuumakoda peaks 25cm2 olema.

Postitatud: 25.08.2008 12:35
Postitas hents99
Ega sa seda juhuslikult Tartust ligi ei võtnud?
Lihtsalt väike mõttekäik mul, kas üks teine M5 mootor jääbki nüüd vabalthingavaks?

Postitatud: 25.08.2008 15:37
Postitas Mihkel
Tartust jah, väidetavalt pidi teine samasugune veel olema.

Seda sama teist M5 mootorit sain testida ka, et teaks mida asi vabalthingavana endast kujutab.