18. leht 31-st
Postitatud: 05.06.2007 0:16
Postitas Marko
tee olemasolevad originaalid korda ja on ka juba palju parem kui ilma nendeta

Postitatud: 05.06.2007 0:34
Postitas Kuuno
Marko kirjutas:tee olemasolevad originaalid korda ja on ka juba palju parem kui ilma nendeta

jah marko olemasolevad originaalid on mõeldud ~300 hp auto kinnipidamiseks mitmel järjestikusel korral

ma tean et tehasest unustati turbo panna aga lisaks sellele unustati ka pidurid panna-ausalt :D
Postitatud: 29.06.2007 14:46
Postitas aeroman
Kuuno kirjutas:täna käisin vaatams kuidas kapott edeneb ja mina olev VÄGA rahul

arvan et lõpptulemus saab olema hea...
Kus need poisid tegutsevad?Peaks ka kapotti augustama.Palju töö maksma läks?Kuidas pesulas käimine mootoriruumile mõjub?
Postitatud: 29.06.2007 17:41
Postitas Siim
aeroman kirjutas:Kuuno kirjutas:täna käisin vaatams kuidas kapott edeneb ja mina olev VÄGA rahul

arvan et lõpptulemus saab olema hea...
Kus need poisid tegutsevad?Peaks ka kapotti augustama.Palju töö maksma läks?Kuidas pesulas käimine mootoriruumile mõjub?
Pesulas käimisega saab Saabil DI kasseti kergelt peese keerata nt. See vett ei talu ültse.
Vaevalt teiste automarkide/firmade süütepoolid vett taluvamad on
Postitatud: 29.06.2007 21:11
Postitas Kuuno
siiani on paljusid autosid kapotialt pestud ja pole probleemi...
paned õigetele asjadele koti pähe ja kõik ok

kapott tehti värvaltransis aga kahtlan et nad enam seda teha viitsivad

Postitatud: 13.07.2007 10:28
Postitas Kuuno
vahepeal on kõik pidurite taga olnud...tagumistel supportitel on kolvid läbi ja 1tk on 1300eeki mida ei taha hetkel raisata
mõtlesin kap eas välja kuidas teen fuel surge tangi ja ilmselt täna alustan
öösel sai palju motivatsiooni jälle oranzist porgest
tööjuures aga avastasin eile sellise asjamis oli suts masendav:

keegi midagi mudugi teada ei andnud
Postitatud: 13.07.2007 15:06
Postitas erikred
Kust sa nii kallid kolvid leitsid??
Parklakõksud on muidugi masendavad eriti kui muidu värv ilus.
terv
erich
Postitatud: 13.07.2007 15:12
Postitas Kuuno
erikred kirjutas:Kust sa nii kallid kolvid leitsid??
Parklakõksud on muidugi masendavad eriti kui muidu värv ilus.
terv
erich
hyundai hind on see...
se on töökoha kõks ja se leidis täna lahenduse tänu kaamerale...
Postitatud: 13.07.2007 15:44
Postitas erikred
Pigem saab selle hinna eest juba taastatud suporti, mis on oluliselt mõtekam.
Kui ikka kallis siis NK teeb igasugu autodele kah kolbe. +tihendid +uued liugtapid ja juhtpuksid(juhul kui on, ei tea mis süsteemi hyunday kasutab).
Saad ühe kolvi hinna eest mõlemad tagumised suportid korda ise tehes.
terv
erich
Postitatud: 13.07.2007 16:02
Postitas Ar21
Korealastel tuleb ette, et mõned orginaalosad on veel kallimad, kui jaapanalastel.
Postitatud: 13.07.2007 16:18
Postitas Kuuno
kes sellega NK'ga tegeleb siinkandis? uuriks järgi kohe
tihendikomplektid on kõik olemas uued aga jah kolvid ainult puudu...
Postitatud: 13.07.2007 16:31
Postitas OKS
Kas Laki Auto ei paku kolbe, kunagi Accordile sai sealt 350.- tk uue kolvi.
Edit:
http://www.lakiauto.ee/templates/artikk ... &KatID=100
Postitatud: 13.07.2007 20:18
Postitas mart154
uuri mõõdu järgi, äkitse leiad midagi sarnast mõnelt muult autolt???
Postitatud: 13.07.2007 21:42
Postitas CPX
Kuuna sa küsi esindusest palju maksab tagumiste ketaspiduritega Lantra kolb. See täpselt sama
Ja mulle öeldi küll oluliselt väiksem summa.
Postitatud: 14.07.2007 2:20
Postitas Kuuno
mart154 kirjutas:uuri mõõdu järgi, äkitse leiad midagi sarnast mõnelt muult autolt???
uurin hyundaist veel ja ka lakist
kolviga on selline asi et ta koos käsipiduriga ja kolvi sees on mingi keermega osa ja arvan et seda eriti paljudel ei ole...