18. leht 21-st

Re: MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx

Postitatud: 07.10.2017 11:06
Postitas cb4_335
erxx kirjutas:Lõpulaksul parim aeg 12.4 198kmh, 200m 8.4 ja kiirus 154kmh. Oleks tahtnud ikka 200+kmh saada, aga jäi napilt puudu. Enne lõpulaksu kohendasin natuke wastegatesid ja nende juhtimist, nüüd spoolib nagu common rail, aga sellega seoses tekkis uus probleem - stardist ikka minema ei saa kuna kerib kohe tühja ja peab gaasi järgi laskma. :-D

Üks kehva kvaliteediga video ka, varsti saab ehk lisa, kõrval tüüp lasi punasesse.

https://www.youtube.com/watch?v=QQz7hm2 ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Mul sellest ka parem video. :)

See oli mul kõige kehvem sõit. Teine käik ei tulnud sisse ja edasi kulgesin. 19 aeg :lol:

Re: MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx

Postitatud: 24.10.2017 22:39
Postitas erxx
Nädalavahetusel sai käidud Auto24 rajal, ilm oli ilus ja jahe, kannatas isegi mitu ringi järjest sõita enne kui vesi ja käigukasti temp natuke üle normi läksid. Viimati 2a tagasi lõppes sõit soojendusringi lõpus kui käigukastiõli üle 130 läks ja enam käike ei tahtnud vahetada, nüüd käigukastil suur ventikaga radikas ja ülekuumenemisprobleeme polnud.

Üks niisama video ka, alguses hetkeks hoidsin piduriga kinni ja edasi keris vabalt, hetkel all 2.47 ülikiire differ, 3.xx difriga poleks üldse viivitust. Spoolib hetkega ja tahmab jõu kohta minimaalselt, nüüd midagi difriga välja mõtlema, pole raatsinud kinni keevitada ja muud mõistlikku lahendust pole ka leidnud. Üks rehv on täiesti sile ja teisega sõidaks veel 2 suve, varem single turbo ja kiire difriga spoolis nii suurelt kiiruselt et kuivaga näiteks OMC-l kannatas ka lahtise difriga sõita.

https://www.youtube.com/watch?v=1ouEP8j ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Ja samasuguse PRO52 singe turboga, spooli vahe on ca 10-15sek. :-D

https://www.youtube.com/watch?v=NbShuHhQq6k" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx

Postitatud: 24.10.2017 22:47
Postitas aronlatt
Normaalselt pikalt ikka üks must jutt rattast maas. Kas mersule pole quaife valikus midagi? Torsen lukuga need. BMW klubis mõnel bemmil all ja kannatavad jõudu ka.

Re: MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx

Postitatud: 24.10.2017 22:51
Postitas erxx
aronlatt kirjutas:Normaalselt pikalt ikka üks must jutt rattast maas. Kas mersule pole quaife valikus midagi? Torsen lukuga need. BMW klubis mõnel bemmil all ja kannatavad jõudu ka.
Hetkel ainult üks keribki jah, videos lasin 150kmh gaasi maha kusjuures mul polnud gaas põhjas. Eks leiab erinevaid variante, Quaife ca 1200euri jne.

Re: MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx

Postitatud: 24.10.2017 23:18
Postitas hents99
MB`l pole kahjuks kunagi korralikku ketaslukku pakutud, poolkõva LSD lõpetati ka ca 1993 kanti. Tuli veojõukontrolli põhimõttel piduritega kiiremat ratast tappeb ASR. Torsenit oli saada AMG`l, vähemasti enne MB`ga ühinemist, tänaseni ei kasutata mehaanilist lukku difrites.
ASD ehk LSD, aga lisaks õlisurve, mis 10 friktsioonketast kokku surub ja tekitab 60-100% luku kohalt võtul ja teatud kiiruseni (vist kuni 20kmh)

Ma ise olen umbes 10a modinud ise neid difreid erinevatel viisidel....lisasurvet nendele friktsioonketastele ja toimivad isegi vanad kettad. Aga jah, toorikuks peaks olema ASD differ. Mul kusagil 80% lukk. Keerates ratast ei lohista.

Pilt

Erx, katsun meeles hoida ja oma difrivarudest vaadata.
W124 suuri difreid on mul selliste ülekannetega hetkel "riiulis":
3.06
3.27
3.46
3.69
Mõtle välja millist tahad.

Re: MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx

Postitatud: 24.10.2017 23:27
Postitas erxx
hents99 kirjutas:MB`l pole kahjuks kunagi korralikku ketaslukku pakutud, poolkõva LSD lõpetati ka ca 1993 kanti. Tuli veojõukontrolli põhimõttel piduritega kiiremat ratast tappeb ASR. Torsenit oli saada AMG`l, vähemasti enne MB`ga ühinemist, tänaseni ei kasutata mehaanilist lukku difrites.
ASD ehk LSD, aga lisaks õlisurve, mis 10 friktsioonketast kokku surub ja tekitab 60-100% luku kohalt võtul ja teatud kiiruseni (vist kuni 20kmh)

Ma ise olen umbes 10a modinud ise neid difreid erinevatel viisidel....lisasurvet nendele friktsioonketastele ja toimivad isegi vanad kettad. Aga jah, toorikuks peaks olema ASD differ. Mul kusagil 80% lukk. Keerates ratast ei lohista.

http://www.motovision.ee/picture.php?fe ... 1024&h=768" onclick="window.open(this.href);return false;

Erx, katsun meeles hoida ja oma difrivarudest vaadata.
W124 suuri difreid on mul selliste ülekannetega hetkel "riiulis":
3.06
3.27
3.46
3.69
Mõtle välja millist tahad.
Mul endal 3.27 2.65 ja 2.47 suure korpusega lahtised w210/w220 difrid olemas, ideaalis oleks hea 2.65 või 2.82 aga 3.06 oleks ka rahuldav.
Sul see nimekiri lahtistest difritest?

Re: MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx

Postitatud: 24.10.2017 23:35
Postitas hents99
3.06 on suur W124 ASD differ, peaks sobima.

Re: MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx

Postitatud: 26.10.2017 9:32
Postitas Jaan
Kinni keevitatud differ sellisel pillil on sisuliselt enda surmaotsusele allkirja andmine. Mihkli ehitatud E30 ju läks "kemppi" difri ja algaja (selle autoga) juhi käes ümber posti hobuserauaks.
Mõnisada rubla Quaifest soodasamalt saab nende kraami. 1000hp garantii nö, quaife vist mainib 500hp
http://store.teammfactory.com/products/ ... l=Mercedes" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx

Postitatud: 26.10.2017 9:47
Postitas hents99
Jaan kirjutas:Kinni keevitatud differ sellisel pillil on sisuliselt enda surmaotsusele allkirja andmine. Mihkli ehitatud E30 ju läks kemppi ja algaja (selle autoga) juhi käes ümber posti hobuserauaks.
Õnneks on enamik mersudega tegelevaid inimesi tehnikaga sinapeal ja difrit keevitama kindlasti ei hakata. Lahendatakse, kas ise tehtud detailidega või otsitakse töötav lahendus.
Seda enam, et isegi motospordis pole see lubatud.
Huvitav, kust see kemppi difri jutt üldse siia teemasse toodi?

Re: MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx

Postitatud: 26.10.2017 9:50
Postitas Jaan
hents99 kirjutas: Huvitav, kust see kemppi difri jutt üldse siia teemasse toodi?
erxx kirjutas: nüüd midagi difriga välja mõtlema, pole raatsinud kinni keevitada ja muud mõistlikku lahendust pole ka leidnud. Üks rehv on täiesti sile ja teisega sõidaks veel 2 suve, varem single turbo ja kiire difriga spoolis nii suurelt kiiruselt et kuivaga näiteks OMC-l kannatas ka lahtise difriga sõita.

Re: MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx

Postitatud: 26.10.2017 10:11
Postitas erxx
Korra mõtlesin et ühe võiks proovi pärast dragi jaoks kinni keevitada, aga isegi sirge peal võib sellise väändega lappama minna. Pärast seda kui ma ükskord vihmase ilmaga kraavis käisin ei julge eriti riskida selliste asjadega. :-D

Re: MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx

Postitatud: 26.10.2017 20:20
Postitas jeff01
erxx kirjutas:Korra mõtlesin et ühe võiks proovi pärast dragi jaoks kinni keevitada, aga isegi sirge peal võib sellise väändega lappama minna. Pärast seda kui ma ükskord vihmase ilmaga kraavis käisin ei julge eriti riskida selliste asjadega. :-D
Ei ole ju asi nii hull :) Ketaslukuga vaid siis kergem kui jalg kipub hapuks minnes liialt tagasi vajuma. Meelega küljetades eelistaksin 100% lukku iga kell torsenile või vanale ala 25% ketaslukule.

Re: MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx

Postitatud: 27.10.2017 19:55
Postitas flm
Millisest foorumist te seda lugesite, et kemppiga läheb paremini lappama kui LSD-ga või lahtise diffriga?

Re: MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx

Postitatud: 28.10.2017 9:59
Postitas jeff01
kemppilukko viib külje alt vaid siis kui on vaja kurve võtta ja nii, et auto ei libiseks. Dragis sõidetakse otse ja targetiks on gaasi peal hoida ja rooliga suunda näidata, siin toimiks ideaalselt kuid kahjuks keelatud. Samas on samade omadustega 100% spool on lubatud. Ilmselt tuleneb see sellest, et diffreid kinni keevitades tekivad malmile pinged, see veab end kujust välja ja saab seetõttu enne otsa kui ettenähtud (stockis sõidavad ehk miljon km ma pakun) lisaks võib eraldada tükke mis võivad lõppeda tagarataste blokeerumisega jne.

Re: MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx

Postitatud: 28.10.2017 10:47
Postitas erxx
Ma igatahes natuke pelgan seda kinnikeevitamist. Kõige rohkem meeldiks mulle mersu ASD differ kui selle saaks nupust lukustuma, vanakooli mersudel on automaatne difrilukk mis lukustub õlisurvega, see mis ülevalpool pildil. Keskel olevad vedrudega klotsid juba hentsi enda lisatud, et kettad oleks kokku pressitud ka ilma õlisurveta.