Toyota GT4 ST185 (müüdud)

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
cb4_335
Postitusi: 647
Liitunud: 20.04.2012 23:39
Asukoht: Keila

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas cb4_335 »

Üv niisama teha vist odavam ja mõistlikum :)
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas jeff01 »

Laki autost saab sport katti kuid €€€ 200+€ lett kui ma ei eksi.
Kui pikemaks ajaks alla jätad siis sobib ka lahendus, kui 2 odavat väikest paralleelselt paned. (a-la 50€ lett)
Kui puhtalt ÜV jaoks siis piisab ka ühest väiksest kuid ära siis talda anna sest saad sellest ilmselt kiiresti lahti
Siiski kõik need 3 varianti on üsna lühiajalised.....esimsed 2 kestavad igapäevast pähesaamist vast aasta kuni 2 ja viimane vaid loetud päevad ja märkad ka spoolivahet ja see on ka reaalselt ohtlik...oleneb kui piiripeal on seade ja kas ka detot jälgitakse.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
SleepersGarage
Postitusi: 90
Liitunud: 04.08.2016 8:47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas SleepersGarage »

Pane Etanool paaki ja mine ÜV.
https://www.facebook.com/sleepersgarage/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.instagram.com/sleepers.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.sleepers.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fcp-engineering.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
onesuspect
Postitusi: 345
Liitunud: 14.11.2007 12:21
Asukoht: tln

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas onesuspect »

Ise olen ka vaadanud 100cel ja 130pikk 3" auk ca450hp jaoks on ok ja loodust säästad ka! Tee nii nagu erc-s paned kati täitsa lõppu, rluiga pikem ja tuli torus koguaeg :-D
Nitrous is like a hot girl with an STD. You know you want to hit it, but your scared of the results. If everything seems under control, you're just not moving fast enough.
Kasutaja avatar
LordVampire
Postitusi: 394
Liitunud: 17.02.2009 22:55
Asukoht: Tallinn

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas LordVampire »

Võtsin seal Laki autost kõige suurema "tavalise" katalüsaatori(kuni 2,5l). Ja kas siis kuskile tahapoole on parem panna, või väga vahet pole?

Küünlad peab ka ära vahetama. Vähe külmemate vastu, Internetist tuli sellele "tjuunitud" mootorile: "NGK iridium BKR7EIX"
http://www.driftworks.com/ngk-iridium-s ... idual.html
Tundub loogiline?

Aga see selleks, täna oli esmene päev kus autoga vähe rahulikumalt ringi sõitsin. Kookisin pardakast ka widebandi näidiku välja... JA OH KRÄPP...
Ei ole ilusad numbrid, (kõik peaks olema ju ilus, Soomes seadistatud ja puha.) aga numbrid on räigelt pahad... auto kaua seisnud, kas midagi järgi andnud või mis!?
Tühikäik 13, soojast 12 ... kruisides 14...15...16 kui vajutad siis 17,18... ja rõhu alas ei lähe ilusamaks ikka 17, 18 kui mitte hullem. Türbel oleks enne teadnud. Palju pole vajutand aga mõned kiirendamised ikka... üldse ei meeldi. Tellin uue kütsepumba ja peab voolud üle vaatama, kütuse regulaatori ja Viljari juurde dünopinki. Lihtsalt loodan, et paha pole teinud motole...
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
woush
Postitusi: 32
Liitunud: 31.08.2009 3:03
Asukoht: Tartu

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas woush »

kui kindel oled, et wideband õigeid näite näitab ? Anduri rikked ei ole kuigi harvad nähtused, et hakkaks valesid numbreid näitama.
Kasutaja avatar
onesuspect
Postitusi: 345
Liitunud: 14.11.2007 12:21
Asukoht: tln

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas onesuspect »

Soome poisid suht asjalikud tavaliselt. Tee widebandile reset ja vaata uuesti. Kõrgelt tuunitud pillidel on heat range 7 suht sobilik jah.
Nitrous is like a hot girl with an STD. You know you want to hit it, but your scared of the results. If everything seems under control, you're just not moving fast enough.
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas murjam »

LordVampire kirjutas:Võtsin seal Laki autost kõige suurema "tavalise" katalüsaatori(kuni 2,5l). Ja kas siis kuskile tahapoole on parem panna, või väga vahet pole?
Katalüsaator tahab korralikult toimima hakkamise jaoks kuuma saada ehk ettepoole paigutamine on üldiselt just parem.
Lauda nitro
Kasutaja avatar
LordVampire
Postitusi: 394
Liitunud: 17.02.2009 22:55
Asukoht: Tallinn

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas LordVampire »

Ok, asjalikud mõtted.
See miks mind see nii ehmatab, on see et ma pole üldse rahul kuidas elekter/ühendused/maandused tehtud on sel autol. Ei tea mis volt üldse kütusepumbal on. Relee pealt on küll bensupumba ühendus, see ok, aga mis volt on. Võibolla pole hullu, nagu räägite, eks vaatab üle. Tänud igaljuhul kaasamõtlemast...
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas hents99 »

Volte saab ju mõõta, ei pea ennustama või Soome ekspertide juurde sõitma.

Kindlasti soovitaks proovida uut WB andurit ja võimalusel ka kontrollerit. EGT andurit pole?
Kasutaja avatar
LordVampire
Postitusi: 394
Liitunud: 17.02.2009 22:55
Asukoht: Tallinn

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas LordVampire »

hents99 kirjutas:Volte saab ju mõõta, ei pea ennustama või Soome ekspertide juurde sõitma.

Kindlasti soovitaks proovida uut WB andurit ja võimalusel ka kontrollerit. EGT andurit pole?
Jep, tester ütleb, ei pea ise leiutama :-D irw@ennustamine. Seal on elektriühendused kehvad, lepime. EGT näitab et temp on madal. Vaatan äkki homme lähen süvenen natuke...
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
Kasutaja avatar
cb4_335
Postitusi: 647
Liitunud: 20.04.2012 23:39
Asukoht: Keila

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas cb4_335 »

17 boosti alas on ikka väga hull.

Loodame, et sul oli õnne ja sees kõva kolb või on miski kala ja näitab lihtsalt valesti!
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.
Kasutaja avatar
onesuspect
Postitusi: 345
Liitunud: 14.11.2007 12:21
Asukoht: tln

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas onesuspect »

murjam kirjutas:
LordVampire kirjutas:Võtsin seal Laki autost kõige suurema "tavalise" katalüsaatori(kuni 2,5l). Ja kas siis kuskile tahapoole on parem panna, või väga vahet pole?
Katalüsaator tahab korralikult toimima hakkamise jaoks kuuma saada ehk ettepoole paigutamine on üldiselt just parem.
Seal ei ole tava "kone" ja temperatuurid torus hoopis teised, ees ta lihtsalt põleb ära.
Nitrous is like a hot girl with an STD. You know you want to hit it, but your scared of the results. If everything seems under control, you're just not moving fast enough.
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas murjam »

Selle auto võimsust harilik katalüsaator niikunii läbi ei lase. Eeldasin, et katti on ÜV jaoks ajutiselt vaja.
Lauda nitro
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas jeff01 »

17nega boosti all oleks ta juba katki kuid lisaks ka see, et pole absoluutselt jõudu. Andurid surevad selles suunas, et hakkavad lahjat näitama muide. Lahjat näitab ka vahelejätmise korral kui ei süüta mingil põhjusel.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Vasta