17. leht 21-st
Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)
Postitatud: 08.12.2013 13:36
Postitas DioX
Hetke seis siis selline:
Mootor täiesti pulkadeks võetud. Käisin näitamas mootori plokki ja väntvõlli Jevgeni Detjonõševi juures ja tulemuse see ,et vaja uued kolvid 0,5mm suuremad + väntvõll lihvida 1 rem. mõõtu. külge lähevad ACL saaled + plokki ja pea tihendi pinna lihvimine.
Kepsud jäävad originaalid + ARP kepsupoldid.
Tellitud on nüüdseks
CP pistons 86,5mm 8:5:1 surveastmega.
Ketti komplekt
uus õli pump SR20VE oma kuna GTI-R õlipump pole enam saadaval.
ACL saaled 1 rem. mõõt.
ARP kaanetikud+ ARP main stud kit+ ARP connecting rod kit.
OEM hooratta poldid.
Seni kaua kuni ootan juppe sai natuke puhastatud mootori detaile:
nukkvõllid koos kinnituspakkudega.
Pea
Kolvid ja kepsud
Karteri osa 1
Karteri osa 2
Vana õlipump + raami pakud+ veepump + tagumise simmeri otsa kaas.
Paljas mootoriplokk
Sidur ja käigukast
Kasti täis igasuguseid vidinaid
Turbo koos kollektori ja WG-ga

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)
Postitatud: 08.12.2013 14:13
Postitas jeff01
Ilusti puhas kõik, mis vahendeid kasutad pesemiseks? Mul oleks 3 mootori sisuga tarvis sama teha, et siis parimad asjad välja sorteerida ja 1 kokku panna (Mitte ei taha musta asja kätte võtta ja mõõtma hakata

)
Delta 2000nde ja kuuma veega sain suurema jama maha aga nüüd vaja miski next step ette võtta. Bensiin on vist väga iganenud ja mitte just parim meetod, brake cleanerisse aga veidi kallid suuri asju likku panna. Millega kolbidelt ja kaanelt kinnipõlenud tahma maha saab? (Mul oli 1 suurköökides kasutatav väga julm pannipuhastusvahend

aga mulle tundub, et see toimib veidi ohtlikult....justkui sööb alumiiniumilt õhukese kihi ära ja mustus ongi lahti.....kolvid muutsid igatahes tooni ja alu peal hakkab kihisema.
Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)
Postitatud: 08.12.2013 14:45
Postitas DioX
Kasutan T-Puhtax firma poolt müüdavat puhastusvahendit Turbo segan veega 1:5 . Kinni põlenud tahma nt sai maha kui kolb oli öö otsa selle lahuse sees pärast käisin hambaharjaga üle ja on nagu uus.
Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)
Postitatud: 08.12.2013 14:54
Postitas tõnisson
jeff01 kirjutas:Millega kolbidelt ja kaanelt kinnipõlenud tahma maha saab?
Igasugused pisemad ja pehmemapoolsed keerlevad traatharjad sobivad põlemiskambrisse päris hästi.
Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)
Postitatud: 08.12.2013 15:39
Postitas Karl818
Ise kasutan ka T-Puhtax vahendeid tööjuures ja kiidan igati, eriti hea tõesti TURBO!! See võtab igasuguse tahma ja õli leotades ja nühkides lahti. Neljapäeval puhastasin kahe plokikaane väljalaskekanalid turbo ning karukeelega ja nägid välja nagu uued. Soovitan soojalt!
Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)
Postitatud: 08.12.2013 16:35
Postitas RFL
Minul ACL saaled kriipisid tutika vända ära ja oli vaja lihvida remontmõõtu.
Pehmemate saalede kasutamise korral pääseks saalede vahetusega.
Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)
Postitatud: 08.12.2013 20:59
Postitas Marko_N
Vaheta siis juba keps ka välja , mille saad näiteks minu käest hea hinnaga

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)
Postitatud: 08.12.2013 21:14
Postitas DioX
Marko_N kirjutas:Vaheta siis juba keps ka välja , mille saad näiteks minu käest hea hinnaga

Asi selles ,et GTI-R le vaja 19mm saale jaoks kepsu ehk siis tavaline sr20det 17mm keps ei sobi.
GTI-R 19mm kepsud aga suht kallid. Stockid peaks kah hoidma ilusti seda jõudu kinni.
Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)
Postitatud: 08.12.2013 21:42
Postitas Mihkel
Kui kasutad ARP kepsupolte ja raamipolte, siis hoonid ikka nii kepsud, kui raamiliini üle?
Kuna ARP poldid käivad suurema jõuga kinni, siis tõmbavad saale avad ovaalseks.
Lähim koht, kus mõlema töö jaoks spetsiaalne masin olemas on, on R-Koneistus Soomes.
Arvestades, et sul muud asjad juba "kanged" on, siis originaal kepsu oleks patt sinna mootorisse jätta.
ARP kepsupoldid ja kepsu alumiste silmade hoonimine tuleb kokkuvõttes juba pool H-profiil kepsude hinda.
Miks sa kindlasti ACL saaled valid, mitte kvaliteetset b-varuosa või hoopis a-varuosa?
Kui õlikile väntvõlli ja saale vahelt kaob, siis kulub see mis on pehmem, sinu oma valik, kas saale või väntvõll.

Olen hiljuti näinud mitut CA18DET mootorit, millel ACL saaled ja õlitus probleemid, tulemus ei ole ilus olnud.
Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)
Postitatud: 08.12.2013 22:09
Postitas DioX
Mihkel kirjutas:Kui kasutad ARP kepsupolte ja raamipolte, siis hoonid ikka nii kepsud, kui raamiliini üle?
Kuna ARP poldid käivad suurema jõuga kinni, siis tõmbavad saale avad ovaalseks.
Lähim koht, kus mõlema töö jaoks spetsiaalne masin olemas on, on R-Koneistus Soomes.
Arvestades, et sul muud asjad juba "kanged" on, siis originaal kepsu oleks patt sinna mootorisse jätta.
ARP kepsupoldid ja kepsu alumiste silmade hoonimine tuleb kokkuvõttes juba pool H-profiil kepsude hinda.
Miks sa kindlasti ACL saaled valid, mitte kvaliteetset b-varuosa või hoopis a-varuosa?
Kui õlikile väntvõlli ja saale vahelt kaob, siis kulub see mis on pehmem, sinu oma valik, kas saale või väntvõll.

Olen hiljuti näinud mitut CA18DET mootorit, millel ACL saaled ja õlitus probleemid, tulemus ei ole ilus olnud.
Seda juttu ARP poltidega tõmbab saale avad ovaalseks kuulen esimest korda. Uurin Detjonõševi käest kas tema kah saab hakkama raamiliini hoonimsega või siis tuleb kasutada OEM polte.
ACL saaled on kergelt saadaval igal pool ja odavamad kui a-varuosa. SR20-l ei tohiks õlitus olla probleemiks.
Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)
Postitatud: 08.12.2013 23:33
Postitas Mihkel
See, et peale ARP poltide/tikkude paigaldamist tuleb saale pesad üle hoonida on lausa igal ARP kepsu ja raami poldi/tiku pakendil kirjas.
Reaalselt tõmbab ka ovaalseks, olen neid korduvalt paigaldanud.
Eks pannakse neid ka ilma hoonimata aga küsimus on lihtsalt õiges paigalduses.
Küsi nii kepsude kui vändaliini kohta, mõlemaid tuleks töödelda, kui tahad by-the-book paigaldust teha.
Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)
Postitatud: 09.12.2013 9:19
Postitas DioX
Mihkel kirjutas:See, et peale ARP poltide/tikkude paigaldamist tuleb saale pesad üle hoonida on lausa igal ARP kepsu ja raami poldi/tiku pakendil kirjas.
Reaalselt tõmbab ka ovaalseks, olen neid korduvalt paigaldanud.
Eks pannakse neid ka ilma hoonimata aga küsimus on lihtsalt õiges paigalduses.
Küsi nii kepsude kui vändaliini kohta, mõlemaid tuleks töödelda, kui tahad by-the-book paigaldust teha.
My bad . Mihkel sul täitsa õigus, lugesin ARP instruction guide hoolikalt läbi ja on tõesti kirjas ,et vaja vändaliini üle mõõta ja vajadusel hoonida õigesse mõõtu. Ja veel kepsu poltidel ARP soovitab kasutada minigise stretch gauge abil pingutamist ,et kas seda on ka meil kuskil saadaval ?
Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)
Postitatud: 09.12.2013 12:05
Postitas Raceboy
Mihklil on poldi venimise mõõteriist täitsa olemas.
Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)
Postitatud: 09.12.2013 12:08
Postitas karel
ARP-originaaltoode:
http://www.summitracing.com/int/parts/a ... /overview/" onclick="window.open(this.href);return false;
Praktikas on see tavaline indikaatorkell lisahargiga. Lihtsa vaevaga saab ise ka sellise valmis meisterdada. Ülejäänud raha eest saad midagi jõuludeks osta

. Veel nutikam oleks ilmselt seda laenata.
Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)
Postitatud: 09.12.2013 14:13
Postitas LordVampire
Risustan teemat vahe, kui hull see ACL saale on siis? Votsin Toyotale ka ACL racing series saaled. Esinduses polnud 0,5-te ja sellel oli kenasti moot olemas.