17. leht 33-st
Postitatud: 09.06.2010 13:20
Postitas AndresZ
Mis praegune surveaste? Mina ei hakkaks üldse sellise jõupuhul sisu puutuma. Tähtsam asi ikka aju, millega seda juhid. Pane progeaju, turbod, vahejahuti, suuremad pihustid ja bensupump. Kui tahad sealt edasi minna hiljem, siis vajalik sisu vahetus. Lase korralikul seadistajal asi paikka panna ja siis pole probleemi.
Postitatud: 09.06.2010 13:24
Postitas vipman
Hetkel on kõik stock. Surveaste on 10,3:1 .
Mis jõu pealt peaks hakkama sisu vahetama?
Postitatud: 09.06.2010 14:07
Postitas Maik
Eks mootorid on erinevad ja pead uurima,aga mina saan aru umbes nii,et reegline 0,5 bar ei ole sellise surveastega mingi probleem,sealt edasi sõltub juba mootorist endast..pead netist uurima.
Mul on ainult 0,5 bar aga lastakse ka 0,9-1bar peale ja see annab 700hp mootorist 10,5 surveastme juures.

Aga VÄGA paljud kasutavad usas meth pritset..et oleks safe vajadusel.
Postitatud: 09.06.2010 15:02
Postitas AndresZ
Just nimelt

Asi ikka rohkem seadistuses....
Postitatud: 24.07.2010 21:05
Postitas yakuza
Kas mb 3.0 r5 65kw mootorile sobiks panna nissan patrol 3.3 turbo mootori turbo ? Kui palju see peaks jõudu juurde andma?
Re: K:Turbo minu autole
Postitatud: 07.09.2010 17:13
Postitas Warheart
Tere!
Küsiks siis kahe auto kohta.
Algatuseks Peugeot 306 1.6 8V 65kw. Kas on mõtekas turbotada või kohe panna 2.0 turbo peugeot 406 pealt?
Teiseks. Fiat Croma 2.5 V6 12V 117kw. Kaks turbot pisemat/üks suur?
Pigem ootaks asja mõtekuse kohta infot, kuna fiati mootorid on nagu nad on. Väga suurt võimsust taga ei aja ja soov oleks madalalt jõudu saada.
Ette tänades, Hannes.
Re: K:Turbo minu autole
Postitatud: 07.09.2010 18:42
Postitas jeff01
Warheart kirjutas:Tere!
Küsiks siis kahe auto kohta.
Algatuseks Peugeot 306 1.6 8V 65kw. Kas on mõtekas turbotada või kohe panna 2.0 turbo peugeot 406 pealt?
Teiseks. Fiat Croma 2.5 V6 12V 117kw. Kaks turbot pisemat/üks suur?
Pigem ootaks asja mõtekuse kohta infot, kuna fiati mootorid on nagu nad on. Väga suurt võimsust taga ei aja ja soov oleks madalalt jõudu saada.
Ette tänades, Hannes.
Hea et sa ei küsinud veel kas tasub....oleks ju ilmselge, et raha se sisse ei too ja seega ei tasu. Kas aga suurt mõtet on panna? Selles pead aga ise selgusele jõudma sest erinevatel inimestel erinevad mõtted ja soovid.
Kui see 2,0T sinna üsna lihtsalt vahele käib ja seda ka saada on siis igal juhul läheksin toda teed. Kui tema hind aga midagi müstilist või ei sobi nii lihtsalt sinna vahele siis turbotada võib alati ja igat mootorit
2,5 V6 mootorile ehitaks mina puht lihtsuse ja odavuse mõttes ikka ühe turboga combo.
Re: K:Turbo minu autole
Postitatud: 08.09.2010 16:52
Postitas Warheart
jeff01 kirjutas:Warheart kirjutas:Tere!
Küsiks siis kahe auto kohta.
Algatuseks Peugeot 306 1.6 8V 65kw. Kas on mõtekas turbotada või kohe panna 2.0 turbo peugeot 406 pealt?
Teiseks. Fiat Croma 2.5 V6 12V 117kw. Kaks turbot pisemat/üks suur?
Pigem ootaks asja mõtekuse kohta infot, kuna fiati mootorid on nagu nad on. Väga suurt võimsust taga ei aja ja soov oleks madalalt jõudu saada.
Ette tänades, Hannes.
Hea et sa ei küsinud veel kas tasub....oleks ju ilmselge, et raha se sisse ei too ja seega ei tasu. Kas aga suurt mõtet on panna? Selles pead aga ise selgusele jõudma sest erinevatel inimestel erinevad mõtted ja soovid.
Kui see 2,0T sinna üsna lihtsalt vahele käib ja seda ka saada on siis igal juhul läheksin toda teed. Kui tema hind aga midagi müstilist või ei sobi nii lihtsalt sinna vahele siis turbotada võib alati ja igat mootorit
2,5 V6 mootorile ehitaks mina puht lihtsuse ja odavuse mõttes ikka ühe turboga combo.
Äkki oskaks soovitada peugeot mootorile turbot, T3/T4 sobiks? db-hp's saadaval suht vastuvõetava hinnaga vaatasin.
Re: K:Turbo minu autole
Postitatud: 08.09.2010 17:12
Postitas Astrona
Warheart kirjutas:Äkki oskaks soovitada peugeot mootorile turbot, T3/T4 sobiks? db-hp's saadaval suht vastuvõetava hinnaga vaatasin.
Arvestades, et soovid madalalt jõudu ehk momenti siis see võiks sobida 2.5'sele, aga 1.6 jaoks võiks ikka poole väiksem olla. Uuri kas db-hp's on originaalturbo ja kas garantii kah on. Soovitavalt kui võimalik, lase neil auto üle kontrollida ja paigaldada, et turbo garantiist kõrvale ei saaks hiilida - küll aga mootori laiali minemise eest nad ei pea vastutama - garantii võin ise kah anda, et läheb laiali.
EDIT:**************
Turbod hakkavad rõhku tootma põhimõtteliselt alates mingist sisend-väljalaskegaasi kogusest, mis on otseses sõltuvuses mootori võimsusega.
T3/T4 võiks mingi 40-60hj peal hakata vaakumist välja tulema, ja turbo enda abiga, väikse spooliaegse-boostiga, peaks 1bar üles tulema seal punktis kus sul praegu ilma turbota on 70-90hj, sealt edasi on vaid moment kui turbol on täispöörded, kuna 40-60hj sisendist on saanud juba 160-200hj ja progresseeruvalt.
Ei tea su 1.6 kohta, aga powerit juba on normaalselt 100-150hj, näiteks mingi Honda 1.6, siis see turbo nagu rusikas silma auku - kõvast jõudu ja spoolimist üle sekundi ootama ei pea, ja rajal oleks rõhk koguaeg taga.
Re: K:Turbo minu autole
Postitatud: 09.09.2010 14:44
Postitas jeff01
1,6 sele otsiks mina ka tehasest 1,6-1,8 bensakal olnud turbode seast. Minu 1,6sel oli 2,0 ja 2,3 saabil leiduv turbo ja jäi suureks....2 käiguga ei tulnud üle 1,2 üles ja üldse hakkas hilja boostima. Diisli turbodest valides ehk 1,9-2,2L diislite omad. Kui sul on aga uue turbo jaoks klotsi siis tuleb valik muidugi hoolikamalt läbi mõelda.
nii puhas T3 kui ka T3/T4 hübriidid jäävad sinna suureks....usas neid põrnikatel küll kasutatakse kuid enamasti suurema töömahu korral. Hiina imedega on muidugi kahtlane teema kah....Sõbral justkui kõik OK kuid 6000 km ja puks on läbi.
Re: K:Turbo minu autole
Postitatud: 13.09.2010 12:40
Postitas kristo80
Tere!
Otsin minagi omale esimese turboka Audi A4 b5 1.8tq. Auto on saksamaal Hohenester Gmbh poolt veidi järele aidatud ja toodab 184 kw. Kuid nüüd asja juurde - Turbo on surnud, käisin Br turbos ja veetsin seal pikalt aega... kuni lõpuks selgus, et see (K04 0190) turbo mis minu autole on paigaltatud, on tehase ERI toodang (Tehtud piiratud arv Hohenester Gmbh tellimusel) ja seda pakkuda ei ole.
Nüüd siis küsimus, mis sinna aemele panna.
BR Turbo pakkus K04 015 toodab kuni 155kw... ei tahaks väha nõrgemat paigaldada.
Ise mõtlesin sinna K24 (s2/4/6) puhuma panna.
Kasutajaga Forsin juba vestlesin, tema oli nõus tegema vl.kolle ja muud vajalikud osad.
Hetkel on just küsimus selles kas K24 on kõige õigem lahendus sinna??
Kuna tegemis minu esimese turbo pilliga, siis ootaksin targemate arvamust mis teha?

Re: K:Turbo minu autole
Postitatud: 13.09.2010 12:55
Postitas Astrona
kristo80 kirjutas:Tere!
Otsin minagi omale esimese turboka Audi A4 b5 1.8tq. Auto on saksamaal Hohenester Gmbh poolt veidi järele aidatud ja toodab 184 kw. Kuid nüüd asja juurde - Turbo on surnud, käisin Br turbos ja veetsin seal pikalt aega... kuni lõpuks selgus, et see (K04 0190) turbo mis minu autole on paigaltatud, on tehase ERI toodang (Tehtud piiratud arv Hohenester Gmbh tellimusel) ja seda pakkuda ei ole.
Nüüd siis küsimus, mis sinna aemele panna.
BR Turbo pakkus K04 015 toodab kuni 155kw... ei tahaks väha nõrgemat paigaldada.
Ise mõtlesin sinna K24 (s2/4/6) puhuma panna.
Kasutajaga Forsin juba vestlesin, tema oli nõus tegema vl.kolle ja muud vajalikud osad.
Hetkel on just küsimus selles kas K24 on kõige õigem lahendus sinna??
Kuna tegemis minu esimese turbo pilliga, siis ootaksin targemate arvamust mis teha?

Kui see K04 015 istub bolt-on, siis soovitaks sul siiski see panna.
Uuri ka, et mis 0190 puhul erinev oli. Võibolla saab kodasid vahetad vms.
Oled sa kindel et see 015 toodab kuni 155kw, ja et sealt ei saa 200kw korraliku cooleriga välja pressida?
Re: K:Turbo minu autole
Postitatud: 15.09.2010 14:28
Postitas IvarR
Astrona kirjutas:Arvestades, et soovid madalalt jõudu ehk momenti siis see võiks sobida 2.5'sele, aga 1.6 jaoks võiks ikka poole väiksem olla. Uuri kas db-hp's on originaalturbo ja kas garantii kah on.
Tegemist on hiinas toodetud turboga ning garantii on loomulikult olemas.
Astrona kirjutas: Soovitavalt kui võimalik, lase neil auto üle kontrollida ja paigaldada, et turbo garantiist kõrvale ei saaks hiilida - küll aga mootori laiali minemise eest nad ei pea vastutama - garantii võin ise kah anda, et läheb laiali.
Kui turbo õlitus on korralik ja midagi sealt ka läbi pole käinud siis ei teki probleeme ka garantiiga, pole siiani kuulnud et kellelgi oleks ühtegi garantiiprobleemi mõne db-hp-s ostetud asjaga olnud.
IvarR
(pole db-hp palgal)
Re: K:Turbo minu autole
Postitatud: 18.09.2010 11:02
Postitas Warheart
Astrona kirjutas:Warheart kirjutas:Äkki oskaks soovitada peugeot mootorile turbot, T3/T4 sobiks? db-hp's saadaval suht vastuvõetava hinnaga vaatasin.
Arvestades, et soovid madalalt jõudu ehk momenti siis see võiks sobida 2.5'sele, aga 1.6 jaoks võiks ikka poole väiksem olla. Uuri kas db-hp's on originaalturbo ja kas garantii kah on. Soovitavalt kui võimalik, lase neil auto üle kontrollida ja paigaldada, et turbo garantiist kõrvale ei saaks hiilida - küll aga mootori laiali minemise eest nad ei pea vastutama - garantii võin ise kah anda, et läheb laiali.
EDIT:**************
Turbod hakkavad rõhku tootma põhimõtteliselt alates mingist sisend-väljalaskegaasi kogusest, mis on otseses sõltuvuses mootori võimsusega.
T3/T4 võiks mingi 40-60hj peal hakata vaakumist välja tulema, ja turbo enda abiga, väikse spooliaegse-boostiga, peaks 1bar üles tulema seal punktis kus sul praegu ilma turbota on 70-90hj, sealt edasi on vaid moment kui turbol on täispöörded, kuna 40-60hj sisendist on saanud juba 160-200hj ja progresseeruvalt.
Ei tea su 1.6 kohta, aga powerit juba on normaalselt 100-150hj, näiteks mingi Honda 1.6, siis see turbo nagu rusikas silma auku - kõvast jõudu ja spoolimist üle sekundi ootama ei pea, ja rajal oleks rõhk koguaeg taga.
Mida sellisest komplektist arvata?
http://global.ebay.com/Peugeot_306_T3T4 ... 17680/item
Re:
Postitatud: 18.09.2010 14:46
Postitas kaharm
vipman kirjutas:Hetkel on kõik stock. Surveaste on 10,3:1 .
Mis jõu pealt peaks hakkama sisu vahetama?
http://www.carrating.org/car.php?1274 otsi omanik Üles ja saad paljudele küsimustele vastuse.