Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Postitatud: 14.04.2013 21:11
CA'l on näiteks leevendiga seal ratta sees lihtsalt üks n.ö. rõngas ja kogu rihmarattamajandus on jäiga/sisemise poole küljes.Kpt. Trumm kirjutas:seal on leevendi vahel.

CA'l on näiteks leevendiga seal ratta sees lihtsalt üks n.ö. rõngas ja kogu rihmarattamajandus on jäiga/sisemise poole küljes.Kpt. Trumm kirjutas:seal on leevendi vahel.

-0.2s 60ft on umbes -0.4s 1/4miili peal.Dc85 kirjutas:2012 Nightrace: 1/4 miili tulemus 13.3 sec 60ft oli siis 2.3sec lõppkiirus 182km/h + väljas oli 30 kraadi sooja.
See 4wd kast mis ei erine palju GTi-R omas on öeldud 300Nm safe - ehk siis pole tugevam kui Impreza kast.jeff01 kirjutas:Misiganes arvutate on selge, et lōppkiiruse järgi on jōudu 12s sōitmiseks kuid pidamine ei taha sellest mitte midagi kuulda.
Olen 1,9 60 feetiga 13,6 sōitnud AINULT 158km/h ja teise autoga 13,9 @ 150km/h
4wd plaani pole pähe tulnud vōi pole nissani 4wd piisavalt vastupidav?
Ära saa valesti aru, arvasin lihtsalt, et katkestasid ühe sõidu (mis pidi ok olema Datsunite puhul :D ). Ju siis lõpu-andur pani segast vms.Dc85 kirjutas:Kle Astrona see 133km/h sõit on netist aegade tabelist võetud ja on seal täiesti lambikas.(sa naljatasid vist) Üritusel öeldi teise sõidu ajaks 13.89 @ 168km/h. Tekkiski kahtlus kiiruste suhtes ka, kas ise ka teavad, mida ette loevad seal, kui ajatabelis juba sellised vead ja mitte ainult mul.
Lisaks tehtud mõningad muudatused ja lootsin, et läheb kiiremaks. Õige jah, keerasin lisaks overlapi väiksemaks, sellepärast nii kesised kiirused ehk. Tundub, et üldse ei hinga enam.
Kuna AC Timing System saadab reaalajas täpselt samad tulemused veebi mis timeslipil ja kohapeal ekraanil, siis ei saa need kuidagi erineda. Kohapeal võib kommentaator eksida aga kuidas sina sõitjana seda kuuled, sellest ma küll aru ei saa?:)Astrona kirjutas:Ma ei saa muidugi sellest aru, et tõesti hilisemas väljatrükis ja see mida kommentaator räägib on numbrid erinevad, (ka AC Dragil).
See variant siis ongi, et kommentaator natuke eksib. Ja kui seda siis asjatundmatu pealtvaataja poolt, kes vasaku parema segi ajavad, kuna parem rada on ju vasakul jne, edasi räägitakse, lisanduvad telefoni-mängu-veadindro kirjutas:Kohapeal võib kommentaator eksida aga kuidas sina sõitjana seda kuuled, sellest ma küll aru ei saa?:)Astrona kirjutas:Ma ei saa muidugi sellest aru, et tõesti hilisemas väljatrükis ja see mida kommentaator räägib on numbrid erinevad, (ka AC Dragil).
Süüde uuesti stroboga paika ikka.Surnud-seisu otsisid üles, või võtsid tehase oma? Nuki märke usaldad või tegid põhjalikult?
Kas peale laiali võtmist, rihma ja nuki näppimist panid süütebaasnurga paika?
Uute nukkide värkidega uue seadistuse tegid?
Nuki ajastusest sõltub sul ka ju süütenurk, kui sa triggerit tööle ei pannud.
Kas overlap muutes korrigeerisid süüdet?
Tundub nii et mingi 2-3 hamba jagu on mõlemad nukid paigast ära.