Astrona - su autol pole kapoti all pooli jubinaid, 3x vähem juhtmeid, suurendatud esivõre , lisaaugud igalpool ja sa tahad mähkida korrosiooni tekitava ja niiskust koguva teibiga siis millepärast.. ? Käiad autot kohapeal koguaeg? Pigem see seisab sul ju. Rääkimata veel mitmesaja grammisest lisa kaalust. Õhuvõttu see sul ei kuumenda,seega ei saa rääkida ka hp paremaks minemisest.
Mul on 2 x S13, aga mõte jääb samaks.
* pidurisilinder on kollektori lähedal - näpud mahuvad vist vahele.
* Kollektori juures jooksevad turbo voolikud lõdvikud ja torud, mis ei taha kuuma.
* kui lendab mõni toitesüsteemi element, siis ehk ei juhtu kohe nii nagu 635Driver'il (et põleb maha).
* Niiskust võib see teip koguda talvel kui auto seisab

ei usu et see roostetama hakkab
* Õhuvõtu jahenemine pole ainus mis hj numbrit muudab.
* * Kiirem spool up võib anda spooli ajal (3500-5000) igasse hetke võimsust juude ja mitte vähe.
* * Parem silindri tühjenemine jääkgaasidest on kah võimsuse võit
* * Torud on jämedamad kui S2000'el aga liitrivõimsus on väiksem - seega oletatavasti on nad liiga jämedad
* Lisamassi arvestan alati, aga eelnevad punktid kaaluvad 300g'ist üle. Pealegi võin selle võrra õhema kapotti panna

- praegu turbo ja plastkapottivahele midagi niikuinii panema.
* 300g lisamassi pole pooltki nii oluline kui tuuletakistus, millest suurima osa tekitabki mootoriruumi jõudev õhk. Plaanin eest panna nii palju auke kinni kui võimalik aga et oleks veel piisav jahutus - 200kmh pealt võidab mingi 20hj ikka
Ma pole veel hindasid uurind, aga päris kallis on see teip vist, müüakse küll meetrites aga ikkagi >1000eek/kg

Õhukese kihi keraamikat panen nii sisse kui välja lihtsalt pintsliga. Põhimõõteliselt peaks aitama ka valge tulekindel värv vms.
Kuna sul masinal turbot pole, siis enamus punktid sinu puhul ei kehti. Kindlasti tasub uurida, kas need 500hj florida kollektorid pole seest keraamikaga kaetud. Meil on kah 30C päevi. Pealegi ei paista teibi alt ulme keevitus välja
