17. leht 26-st
Postitatud: 19.04.2010 14:28
Postitas ivar
Astrona kirjutas:Sumpa vastusurve ja filtri vaakum peaks koostöös tahtma sikutada turbo võlli filtri poole, mis võiski su pikilõtkule mõjuda.
Olen selle üle natuke mõelnud. Ma arvan et põhiosa võlli pikikoormusest tekitab väljalaskegaaside joa ümbersuunamine kuuma tiiviku poolt. Vastusurvel ehk on ka mingi mõju aga mitte suur. Ei ole nagu kuulnud ka et kellelgi tehaseautol mõne umbes katalüsaatori või filtri pärast turbo ära lõppend oleks.
Muideks praegusel juhul on võllil selgelt tuntav ettepoole surve juba tühikäigul (on hästi tunda ja näha, kui turbol on ca 0.5mm pikilõtk).
635Driver kirjutas:Juhtusin täpslt kohal olema ja nägin seda hetke.Kuidagi liiga lihtsalt murdus see minuarust või hoidsid pidurit põhjas

?.Kurb kuna hea sõit jäi nägematta

Kuidagi kergelt andis järgi jah. Aga tundub et see oli üleüldse halb päev bmw veovõllide jaoks. Järelkajast selgus et oli veel kaks kaaskannatajat sama probleemiga.
Postitatud: 19.04.2010 17:23
Postitas IvarR
ivar kirjutas:Kuidagi kergelt andis järgi jah. Aga tundub et see oli üleüldse halb päev bmw veovõllide jaoks. Järelkajast selgus et oli veel kaks kaaskannatajat sama probleemiga.
Väljas oli külm ka, iga kraad tempi muudab metalli omadusi märgatavalt, antud juhul rabedamaks
IvarR
Postitatud: 11.05.2010 1:13
Postitas ivar
Tagasitulek Haapsalust:

Ja põhjus:
Auto liigub nüüdseks e46 pooltelgedega. Jämeduse poolest nad küll paremad ei ole aga ehk on tugevamast materjalist.
Postitatud: 11.05.2010 9:30
Postitas hents99
Kas näiteks E46 330D pooltelgi ei annaks kasutada?
Postitatud: 11.05.2010 13:15
Postitas ivar
Tõenäoliselt annab, aga sellejaoks vaja tagasillas veel mõningad jupid välja vahetada.
Praegused on e46 323i vasakpoolsed (e46-l on nad erineva pikkusega) ja need sobisid otse.
Postitatud: 25.07.2010 14:25
Postitas ivar
Nüüd siis ka kilomeetrilt tulemus olemas - 253km/h.
Sõit õnnestus Siimul korralikult kohe esimesel katsel ja kuna rõhku üle 1,5 bar keerata ei tahtnud, siis järgnevalt enam tulemuse parandust üritama ei läinud.
Jäime lootma, et väga palju konkurente mööda ei lähe.

Oleks ilm lõpupoole jahenend siis võinuks muidugi proovida, aga seda ei juhtund.
Kolmandas voorus sai tehtud huvipärast rahulik sõit 0,9 bar rõhu ja n.ö poolkinnise väljalaskega. Lõppkiirus 219km/h.
Postitatud: 25.07.2010 16:34
Postitas Mardo
väga viis tulemus

Postitatud: 29.07.2010 19:42
Postitas ivar
See põhja alla avanev väljalase sai hiljuti ka ümber tehtud (ei vastanud uutele reeglitele).
Põhimõte jäi samaks, kogu süsteem kolis lihtsalt taha otsa.
Parempoolne summutist väljuv toru on nüüd see, mida klapiga avatakse.
Vasakpoolsesse sai igasugu lisatakistusi tehtud, nüüd on vaikne nagu tavaline sõiduauto, ei häiri naabreid ega kedagi.

Postitatud: 30.07.2010 0:24
Postitas murjam
Vau! Selliseid summutipütte võiks tootma hakata! Väga kenasti kompaktselt lahendatud.
Postitatud: 28.08.2010 14:29
Postitas ivar
Auto kaalumise tulemused.
Tavaolekus: 1382kg
Jaotus ees/taga: 51,4/48,6
Ilma varurattata (reissing seade): 1358kg
Jaotus: 52,6/47,4
Paagis oli 12l kütust.
Postitatud: 28.08.2010 14:52
Postitas jeff01
Üsna raske siis teine....seda kõvemad on tulemused

Postitatud: 28.08.2010 23:28
Postitas Astrona
jeff01 kirjutas:Üsna raske siis teine....seda kõvemad on tulemused

võimu peab tal siis tõesti muljetavaldavalt olema. See vist isegi raskem kui Viljari suur Nissan. Mul eelmine aasta sama suurel masinal kaalul oli 1080 tänava-seades (pagassis 15kg kola ja paak kah veerandi peal). Ise plaanin veel see aasta võistlusmassi 1000 peale saada ja tänaval siis jääb ~1030, kui polstrid värgid sees. Hetkel veel arvestuslikult 1040kg vms. 2 tonnisel Chevy Vanil viskasin ükskord ~400kg kongist välja ja hiljem sõitma minnes ehmatasin kiirenduse peale ära

Re: BMW e36 325i - ivar
Postitatud: 20.09.2010 20:03
Postitas ivar
Viimasel ajal ei ole eriti ise autoga rajale kippunud aga sõprade-sponsorite tungival nõudmisel sai siiski Tartus sõitmas käidud.

Üritus muidu igati tore kuid ilm lubas ainult 2 starti teha. Esimesel korral rõhk 1,1 bar ja aeg 12,9 lõppkiirusega 179, 60ft 2,28.
Teises stardis enne rohelist ilmselt vajusin kuhugi poole ja sain punase. Täpset sõiduaega ei tea aga lõppkiirus tuli 187.
Teiseks ringiks oli turborõhk 1,5 peale keeratud ja põhja-gaasi käiguvahetuseks sidurilüliti aktiveeritud. Viimase pärast küll auto häirivalt paukus igal käiguvahetusel, kuid eelnevatel testisõitudel näitas väga head tulemust rõhu hoidmisel. Seetõttu on natuke üllatav, et kiirus nii vähe paranes.
Kokkuvõttes 2 sõitu - 2 kaotust. Ja 12,9 aeg vist üldtabelis kah pigem alumisele otsale ligemal on. Ootused olid natuke suuremad, aga noh... vähemalt ei lagunenud ära midagi.
Re: BMW e36 325i - ivar
Postitatud: 02.01.2011 21:17
Postitas ivar
Upitan vahepeal, et teema päris teisele lehele ei vajuks.
Midagi põnevat kirjutada küll pole, aga ära võiks mainida ehk mõned pisimodifikatsioonid, mis aja jooksul tehtud:
* difri õhutusavale vooliku otsik (LSD hakkas sealt õli lekitama)
* mootorile õli temp andur
* kütuse rõhu näidik kapoti alla
* veerelaagrid siduri pedaali liigenditesse (läks vaiksemaks ja kergemaks)
* tahhomeetri skaala 7k asemel 8k (sätitud ka natuke täpsemaks lõpupiirkonnas, aga pole veel piisavalt hea)
* MBC aktiveerimine salongist nupu vajutusega
* summuti klapi aktiveerimine samuti (teostatud Mercedese solenoidklappide abil)
Vaikselt käib uue sisselaske kollektori ehitamine, kevadeks loodaks valmis jõuda.
Head uut!
Re: BMW e36 325i - ivar
Postitatud: 11.03.2011 21:32
Postitas AndresZ
Kuidas asi edeneb? Sisselase valmis?
Peaks mõni päev läbi tulema ja ise pilgu peale viskama
