Olen selle üle natuke mõelnud. Ma arvan et põhiosa võlli pikikoormusest tekitab väljalaskegaaside joa ümbersuunamine kuuma tiiviku poolt. Vastusurvel ehk on ka mingi mõju aga mitte suur. Ei ole nagu kuulnud ka et kellelgi tehaseautol mõne umbes katalüsaatori või filtri pärast turbo ära lõppend oleks.Astrona kirjutas:Sumpa vastusurve ja filtri vaakum peaks koostöös tahtma sikutada turbo võlli filtri poole, mis võiski su pikilõtkule mõjuda.
Muideks praegusel juhul on võllil selgelt tuntav ettepoole surve juba tühikäigul (on hästi tunda ja näha, kui turbol on ca 0.5mm pikilõtk).
Kuidagi kergelt andis järgi jah. Aga tundub et see oli üleüldse halb päev bmw veovõllide jaoks. Järelkajast selgus et oli veel kaks kaaskannatajat sama probleemiga.635Driver kirjutas:Juhtusin täpslt kohal olema ja nägin seda hetke.Kuidagi liiga lihtsalt murdus see minuarust või hoidsid pidurit põhjas?.Kurb kuna hea sõit jäi nägematta