17. leht 25-st

Postitatud: 24.12.2008 3:12
Postitas Mihkel
Jääme siis kevadet ootama.
Ehk tulen isegi Turbo Sierraga järgmine aasta osalema :-D

Postitatud: 24.12.2008 15:32
Postitas forsin
Aigo kirjutas:sellest siis saab esimene drifti audi :lol:
kes naerab viimasena naerab .......

Postitatud: 25.12.2008 1:21
Postitas Marko
forsin kirjutas:
Aigo kirjutas:sellest siis saab esimene drifti audi :lol:
kes naerab viimasena naerab .......
mina nägin juba 2a tagasi audi venda kellel oli masin tagaveduseks tehtud. ära riku kiiret masinat nn hobisõidu pärast :( väga hea oli võistlustel nn säästuprojekti raames tehtud masinat näha mis kestis ja ei sõitnud mitte aeglaselt.

Postitatud: 25.12.2008 12:33
Postitas E28-535
Marko kirjutas:
forsin kirjutas:
Aigo kirjutas:sellest siis saab esimene drifti audi :lol:
kes naerab viimasena naerab .......
mina nägin juba 2a tagasi audi venda kellel oli masin tagaveduseks tehtud. ära riku kiiret masinat nn hobisõidu pärast :( väga hea oli võistlustel nn säästuprojekti raames tehtud masinat näha mis kestis ja ei sõitnud mitte aeglaselt.
Nu drift on ikka kordades huvitavam kui drag. Jõudu ehitamisel ja eks kevadel treeningutel näeme 8)

Postitatud: 25.12.2008 13:27
Postitas HP
Marko kirjutas:
forsin kirjutas:
Aigo kirjutas:sellest siis saab esimene drifti audi :lol:
kes naerab viimasena naerab .......
mina nägin juba 2a tagasi audi venda kellel oli masin tagaveduseks tehtud. ära riku kiiret masinat nn hobisõidu pärast :( väga hea oli võistlustel nn säästuprojekti raames tehtud masinat näha mis kestis ja ei sõitnud mitte aeglaselt.
Drag ammendas ennast minu jaoks sest odavalt edasi pole võimalik ja pole eriti mõtet 11sek masinaga täristada seal 9sek masinate sees. Drift on huvitavam natuke minu jaoks pealegi sõidan kindlasti klubikatel ka tagaveolisena dragi ja lõppkiirus võistlused ei kao samuti kavast sest auto muutub kergemaks ja ühesilla takistus kaob.

Postitatud: 26.12.2008 17:38
Postitas RB26DETT
www.driftime.ee , Henry registreeri sinna foorumisse ka siis ennast :)

Postitatud: 26.12.2008 20:02
Postitas Mardo
RB26DETT kirjutas:www.driftime.ee , Henry registreeri sinna foorumisse ka siis ennast :)
ta on juba seal kui sa veel pole märganud ;)

Postitatud: 27.12.2008 11:24
Postitas tmac
Henry 4wd driftipill ikka nagu General Lee svenskas. Irww ega sa päris normaalne endiselt pole. Edu

Postitatud: 27.12.2008 15:28
Postitas Mardo
henri pole jah kunagi normaalne olnudki :lol:

Postitatud: 27.12.2008 21:33
Postitas HP
tmac kirjutas:Henry 4wd driftipill ikka nagu General Lee svenskas. Irww ega sa päris normaalne endiselt pole. Edu
Ma pole seda kunagi arvanud et ma normaalne olen :-D

Postitatud: 07.01.2009 10:55
Postitas HP
Nii täna sai siis autoga veidi tegeldud. Mootori saime 4cm taha poole ja 3cm alla. Leidsime ühe asendus käppa teiselt audilt ühele poole mootorit ning teisele poole keevitame vanast ümber. Mootori juures tarvis veel karter nüüd ümber keevitad ja nii öelga aknad teha.
Esimeste püstakute roolivarda õlga tegime 3cm lühemaks(audil on need plekkist kokku keevitatud )
ja sellega saime rattad ca 6cm rohkem välja keerama ett ikka täiega saaks külgees sõita ja rooli peab samuti vähem lappama :-D
Homnepäev toob kaasa sillatala pukside asendamise rauaga esisillas kui jõuab siis ka taga.

Postitatud: 07.01.2009 11:59
Postitas hents99
Kas jäigem plast poleks õigem lahendus puksideks?

Postitatud: 07.01.2009 12:55
Postitas mulk
hents99 kirjutas:Kas jäigem plast poleks õigem lahendus puksideks?
Hetkel ei tule paremat väljendit meelde ...
Aga mida jäigem, seda parem, e. monoliitsem kogu kere ja alus üldse tuleb.
Seega on metall väga okei :)

Postitatud: 07.01.2009 14:00
Postitas OKS
Polüuretaan ?

Postitatud: 07.01.2009 15:11
Postitas hents99
OKS kirjutas:Polüuretaan ?
Polüuretaan on pigem pehme. Delrin`i kaubamärgiga plasti kasutatakse "jäiga tänavaseade" puhul.
Aga noh, mida jäigem seda parem vast jah, enivei tänavapill vist ei tule?