17. leht 19-st

Postitatud: 15.03.2009 17:37
Postitas mart154
Räägi nüüd, mis toimub?
Hooaeg kohekohe ukse ees...


Mul näiteks mootor pukis valmis ja raha otsas :)
Klass tuleb ka natuke teine kui sul, aga üldpildis paistab sama lastehaigusterohke hooaeg tulema.... :lol:

Postitatud: 16.03.2009 12:21
Postitas valdz
Kahjuks praegusel momendil väga kahtlane kas see hooaeg sõidame. Masu jõudnud ka sponsorite sekka ja ise "lakun" veel eelmise aasta ehitamise ning hooaja haavu. :cry:


Aga esimene hooaeg minujaoks tähendas info ja kogemuste/teadmiste kohapealt sama mis eelmised 3 aastat raamatuid/internetti lugeda. Kõige peale lihtsalt ei tule ja meil läks minumeelest äärmiselt hästi, e. tänu lastehaigustele midagi katki ei läinud.

Üld tarkused mis õppisin. :)
*Igal tagajärjel on põhjus mis tuleb üles leida
*Alati ei saa aru mis on põhjus ja mis tagajärg.
*Eeldamine on kõigi p***se keeramiste ema.
*Asju ei tasu üleinsnseneerida. Kui põhimõte õige siis asjad töötavad.
*Mida rohkem asju dataloggid seda paremini öösel magada saad.

Postitatud: 16.03.2009 13:21
Postitas Mihkel
Vaata asja helgemat külge, rahulikult tehes saab asjad võimalikult heaks ja on aega testida ning debug-ida.

Postitatud: 17.03.2009 13:02
Postitas Astrona
valdz kirjutas:*Igal tagajärjel on põhjus mis tuleb üles leida
*Alati ei saa aru mis on põhjus ja mis tagajärg.
Kisub filosoofiliseks...

Kui alustad juba valmistumist 2010 hooajaks, ja rohkem asju plaanidesse ei võta, siis oled juba teistest, kes alles alustavad masinate "lõhkumist", ees :) Praktika on aga see, et kuna aega tundub siis nii palju, siis võtad plaanidesse ka veel paar suurt muudatust, mis järgmisel kevadel tahaks starti veelgi edasi lükata... Seega edasi lükkamine ei pruugi aidata. Kiirustada kah ei tohi ja molutada kah mitte :?
Datalogis võiks olla ka kraadise sammuga silindri rõhk - siis magaks nagu laps :)

Ürita projekti-plaani niipalju kokku tõmmata, asju (a la kasti vahetus)järgmisse hooaega lükata, eelarvesse kärpeid teha, et ikka starti jõuaks kasvõi mõnele odavamale üritusele, madalama rõhuga, talverehvidega jne :bb ;)

Postitatud: 17.03.2009 13:33
Postitas valdz
Jah ega ei tasu liiga suuri tükke korraga võtta. Aga kastivahetusest ei pääse, sest Fiati kastid on hakanud otsa saama, ning 1 võitlus = 1kast taktikaga enam kaugele ei jõua. Ka veel sai sidur müüdud, nii et tagasiteed enam pole.

Seda silindri rõhu asja isegi uurisin mingi aeg tagasi, asjad juba oluliselt mõistlikumaks läinud ka tavatarbjale. Olemas variandid pookida vastavad torud mis lähevad anduritesse juba süüteküünla sisse. See asi on üks unistusi küll, nii saab süüte täpselt paika, kontrollida deto't/hõõgsüüdet, arvutada võimsust jne.


Eks siis näeb, kas suvel saab õlle klaas näpus teistele kaasa elada pealtvaatajana, või konjaki klaasi taga õhtul uut isiklikku rekordit tähistatud ;)

Postitatud: 17.03.2009 14:17
Postitas Astrona
Olen paaril korral seda "ion-sensing" teemat uurima hakanud, aga see tundub olema nii suur asi, et tuleks omaette hobiks võtta ja loobuda auto ehitamisest näiteks. Ei soovita eriti seda õlleklaasnäpus stsenaariumit, kes teab, hakkab veel meeldima, ja kui nokitsemisse paus sisse jääb, võivad üldse uued mõtted tekkida jne
K-Kopikas ei kõlaks ju halvasti, kuigi eelistan oranzi rohelisele. Enne tuleks ikka vist nooreperelaenud jms läbi proovida :)

Postitatud: 17.03.2009 14:25
Postitas Raceboy
Astrona kirjutas: K-Kopikas ei kõlaks ju halvasti, kuigi eelistan oranzi rohelisele
Ei maksa nüüd kohe ropendama hakata :)

Postitatud: 17.03.2009 15:50
Postitas valdz
Astrona kirjutas:Enne tuleks ikka vist nooreperelaenud jms läbi proovida :)

Pilt

juba TEHTUD! :-D

Postitatud: 18.03.2009 1:55
Postitas Astrona
valdz kirjutas:juba TEHTUD! :-D
Moded on vist hetkel vastutulelikud või lihtsalt aegalse reaktsiooniga, aga kui raha koos, kästakse vist ikkagi see pilt maha võtta :)

Postitatud: 20.06.2009 4:28
Postitas tann15
Tundub et auto homsel kiltsi yritusel,lennukal seda igaljuhul seadistatid(olime punase sierraga) auto väga ilus ja kindlasti ka kiire,kapote alune oli väga ilus ja kere veel ilusam,edu homseks sõiduks :)

Postitatud: 20.06.2009 8:41
Postitas Corrado
Nüüd siis ju teine käimar ja nitro kah peal nagu hv foorumist aru saada :-D Oi see hooaeg hakkab see masin paugutama :-D

Postitatud: 20.06.2009 9:40
Postitas terrasiit
Eile õhtul liikus see masin treila peal Nõmme kandis õhtul. Mis teoksil ?

Postitatud: 20.06.2009 13:21
Postitas tann15
Atuto juba haapsalus,eile valmistus sõiduks,www.hinnavaatlus.ee kirjadega ja taga suurelt KOPIKAS :-D

Postitatud: 02.11.2009 13:57
Postitas valdz
Niih, eelmine nädal saigi asi kinnituse, et tuleb street klassi reeglitesse sisse "margipõhine käigukast".

Ehk siis praegu tundub et selle projekti võib korstnasse kirjutada. Pro Street klassis (kuhu kvalifitseeruksin) siis ~9 sekundi autod, kõrge 9 sekundini jõudmiseks oleks vaja investeerida väga palju. Kuigi teadsin et seda reeglit möeldi, tuli selle kinnitus tehnilise peakohtuniku suust paraja löögina. Kindlasti ei taha et arvataks et näed see valdz ka paras tüüp, et kui ei võida siis ei võistle. Asi pole üldse selles, võit ei olegi minu jaoks tähtis olnud, aga investeerida veel 10neid tuhandeid selleks et sõita võistlustel 2 ajasõitu ja kui läheb hästi siis saab ka ühe eliminaatori sõidu teha... Ma ei näe selles mõtet.
402m läbimine vs EEK suhe tuleb lihtsalt metsik.

Kindlasti ei süüdista ka BHRA-d selles, alakomitee teeb oma tööd ja see reegel ei ole kindlasti selleks et kopikas kellelegi ette oleks jäänud. Põhjused on kuskil mujal, lihtsalt ma jäin hammasrataste vahele.

Mis täpselt edasi saab veel ei tea, peab seedima vähe.

Indrek

Postitatud: 02.11.2009 14:10
Postitas marauder
Ma küll ei ole reeglitega kursis, aga kas bracketit ei saa söita?