17. leht 61-st

Postitatud: 02.06.2008 14:50
Postitas Astrona
jeff01 kirjutas:
Taavi kirjutas:GT3 RS on ca 420hj ja õhutakistus on Audidel-Nissanitel nagu naelakastidel võrreldes selle Porschega.
Suht karm võrdlus aga suures osas tõsi :-D Ära mine miilile, lased laiali :)
Ega miil ei lõhu - keegi ei käsi gaasipõhja vajutada - see on ürg-instinkt mis 10000a tagasi kiskjate eest ärajoostes tekkis :lol:

Taavi, RS läheb teise klassi, nii vähe kui mina audidest tean. Ja S13 Cd- ehk voolujoonelisuse tegur 0.300 on päris hea! Ja tal lauppinda ju polegi, ainult 129cm originaalis ehk 2.18 m2 kui kliirensit ei arvesta maha. S14 on tiba laiem ja seega 2,24 m2 (+2,8%) aga Cd on tal 0,33 ehk kokku on 13% rohkem tuuletakistust WOW ise just arvutasin ja imestan kah. RS4 on kõvasti kõrgem ja Cd= 0.31, et u. sama kui S14. Vahe peaks siis olema nii et 450hj S14 & RS4 = 400hj S13. loodetavasti wishful thinking ei seganud jälle arvutuskäiku :)

Postitatud: 02.06.2008 16:38
Postitas Raceboy
GT3 RS on 3.6l vabalthingav ja sõidab B-klassis.

Postitatud: 02.06.2008 17:01
Postitas JustMe
Astrona kirjutas:Taavi, RS läheb teise klassi, nii vähe kui mina audidest tean...
Antud juhul GT3 RS on Porsche , mitte Audi :)

Postitatud: 02.06.2008 17:28
Postitas Astrona
JustMe kirjutas:
Astrona kirjutas:Taavi, RS läheb teise klassi, nii vähe kui mina audidest tean...
Antud juhul GT3 RS on Porsche , mitte Audi :)
:lol: krt RS ütles mulle et Audi - mõtsin kah et GT rohkem nagu Porchede ja volkarite küljes :lol: Audi Volkar seat skooda porsche, mis vahet seal on :) Kui mälu ei peta, siis Audi RS on kah poolenisti porsche. Damn, see on see, kui öösel ollakse garaazis ja päeval tööl.

Aga vaatasin 1999 GT3 andmeid. Porsche on 15mm kõrgem ja 75mm laiem kui S13 ja Drag coefficient 0.300 ehk sama - kusjuures mul madaldus-vedrud :p kuigi Porss on eestvaadatune natuke rohkem trapets kui ristkülik, seega peaks olema suht sama õhutakistus.
Kui väide, et S13 on naelakast, on tõene, on porsche natuke suurem naelakast :lol:
Pealegi GT3 on stockis vähemalt 200kg raskem ja võimsust ja väänet peaks olema mul pühapäevaks juba samapalju või +100 kui laiali ei lenda :x . Nuh parema kaalujaotuse tõttu peaks porss aga esimese 100m'ga 5-10kmh rohkem saama, siis peaks ka mul juba pidamine tekkima. Porsse kataloogi numbreid võrreldes mu tartu sõiduga oli 10.5sek peal mul 5kmh vähem ja käiguvahetus pooleli, mis peakski olema stardist tingitud :) Liiga palju oletusi. Nii, et päris võrreldavad masinad :) kuigi ma arvan, GT3 RS'il pole lootust :lol:

Postitatud: 02.06.2008 17:39
Postitas umka
GT3 RS-il olemas uks suur pluss, ta kohe reageerib gaasi vajutamise peale vorreldades Turboautodega ;)

Postitatud: 02.06.2008 17:48
Postitas Astrona
umka kirjutas:GT3 RS-il olemas uks suur pluss, ta kohe reageerib gaasi vajutamise peale vorreldades Turboautodega ;)
Jah aga maximum pöördemoment on u. samas kohas 370Nm @ 5000RPM :) ja kiiresti sõitmisel alla selle niikuinii ei sõida :P

Postitatud: 02.06.2008 18:04
Postitas Raceboy
Astrona kirjutas: Nii, et päris võrreldavad masinad :) kuigi ma arvan, GT3 RS'il pole lootust :lol:
eelmistel aastatel sõitis tagasihoidliku 355 hj 911 Carrera S vaid paar km/h madalama tulemuse kui Taavi S14, nii et arvutada võib kõike aga praktika on midagi muud. Kas sa käiguülekannete peale ka mõelnud oled?

Ja RS-i võimete kohta niipalju et paigalt sajani on 4s (tavalisel GT3-l ise mõõtsin Driftboxiga). Täpselt seesama roheline RS aga oli Wirxi Porsche kiirendusel peaaegu võrdne ilma nitrota.
Mina esialgu panustaksin RS-ile :)

Postitatud: 02.06.2008 18:08
Postitas Tiit
http://videos.streetfire.net/video/0400 ... 159829.htm

12,4sek /400m GT3l, aga saad kõvasti seadistada ja kui 400 hp käes, siis paras lootusi hellitama hakata! :)

Postitatud: 02.06.2008 18:39
Postitas Astrona
Ülekanne peaks olema selline et 6750RPM = 240kmh (Liguri juures mõõdetud) ja ka arvestuslikult tuleb 270 u. 7575RPM juures viiendaga. Piiraja igaksjuhuks 8000RPM peale - äkki 25m/s tagant tuul :)
nojah mul näitas driftbox 4.9s 100ni @1.1bar kusjuures 2. käigu kiirendus oli täpselt sama mis 1. käigu oma - ehk rehvide taga seisis. Ja vaadates 12.4sek 400m peal, näitab et esimese 50m peal haukab 0.9sek ette ja siis jääbki kuni lõpuni o.9sek ette, kuigi mu 13.37 on kogenematu juhiga, ehk siis 1. võistlused. Kuna OMC on lähenemas, siis räägiks ikka kiirustest - ise sain kahel korral 179kmh, tehes ca 10 sõiduviga :) ehk 185 oleks olnud teostatav. Mis tolle Porge 400m kiirus oli - videost ei saanud aru?
Eks jah kõige pealt tuleb 400hj kätte saada, juba 300hj oli dünos valus vaadata - kuulata. Vat ise ju tavaliselt 4-5 käiguga ei lase piirajasse, ja 1. - 3. käiguga käib kõik nii kähku, et mootor ei saa arugi.

Palju oled nõus panustama?
Laiali laskmise korral kaotan mootori, aga mitte laskmise korral võiks ju mootori jagu võita :P

Postitatud: 02.06.2008 18:59
Postitas Siim
Astrona kirjutas: Vahe peaks siis olema nii et 450hj S14 & RS4 = 400hj S13. loodetavasti wishful thinking ei seganud jälle arvutuskäiku :)
Räägi lätlasele seda jutu :-D
Samas augus Taavi ca. 70hp nõrgema S14-ga miili ja km sõitude tulemused Janis Jegersil kelle S13-l on mõõdetud 326kw.

GT3RS-i võrrelda S13-nega? :fcuk Please don´t do that

Postitatud: 02.06.2008 19:35
Postitas jeff01
Arvutada sa oskad...kiitus. Aga on ju 1000 muud pisiasja mis kõik määravad ja foorumis ei pane me kuidagi võitjat paika aga pea mu soovitust meeles :fcuk

Postitatud: 03.06.2008 1:49
Postitas Astrona
jeff01 kirjutas:Arvutada sa oskad...kiitus. Aga on ju 1000 muud pisiasja mis kõik määravad ja foorumis ei pane me kuidagi võitjat paika aga pea mu soovitust meeles :fcuk
Kas seda soovitust?
jeff01 kirjutas:Ära mine miilile, lased laiali :)
Ära hirmuta! Hmm, suurel kiirusel jahutus just parem ju :p . CA jahutus on küll tundlik ja coolerit eest kinni ei teibi ja sain täna just läti-kõvera külge, millega jahutus palju parem :).
Reedel käin dünos kah uuesti - seekord jba seadistusvõimalusega - võibolla saab kõik vähemalt 12:1 ja 10.5:1 vahele, ja kui ei saa või kui peaks täiskoormusel deto tekkima, mida välja ei juuri, siis muidugi ei lähe kuhugi. Samuti oleks 1.1bariga suht enda lõbuks minek, ehk sooviks seadistust 1.5bar peal kah dünos chekata. Ja siis võistlustel parem kütus sisse. 2h dünos on mootorile ohtlikum kui 30sek lennuväljal.
Kas panna ette 15" Toyo või 17" 225 continental? Tean et väiksemal rehvil väiksem veeretakistus, aga toyo ju peab paremini - äkki on üldse suurem veeretakistus - samas oleks ta siis ju ka rinkal sirgetel aeglasem, aga seda ma ei tea, kas kurvikiiruse arvelt ikka lastakse sirge kiirust alla.

Jegers vs Taavi on vast ikka hobuste suuruste erinevus. EestiHP oleks neil suht võrde arvan. Taavil 370hj kohta 257kmh on ju ok. Ja 2006 said nad sama kiiruse, ei tea mis jegersil 2007 juhtus.
Kui saan segu paika ja surve kah hoidma, siis ma kah vähemaga ei läheks kui jegers on käind.
Mis annab teha originaal WG heitklapi vaakum-regulaatorile, et hoiaks tugevamini? Kunagi taoti benasurveregulaatoreid kõveraks, et vedrul rohkem pinget oleks :) Arvan, et liguri juures just too klapp jäi suurematel võimsustel nõrgaks. Elektroonilist kontrollerit selleks ajaks ei suuda sebida. Aga kes teab vb saan MegaSq nii külge, et suudab mingit boschi vaakumklappi regullida, praeguse kuul-vedru-asemel. Nuh mul ka 1 odav bleed-valve boostcontroller olemas, mida saaks salongist juurde keerata, kui käed tööd täis pole, aga ei taha nii odavat juppi ni tähsa koha peale panna. Olemas olev väline WG ei mahu talle mõeldud flantsi otsa kapotti alla ära - see tuleviku muusika.

Postitatud: 03.06.2008 9:49
Postitas Mihkel
Kui sa dynos oled siis sa ju näed, kas wg hakkab avanema kõrgetel pööretel või mitte.
Saad kõrvalt mingi lisavedru ka teda hoidma panna.
Näiteks mõni trummelpiduri vedru :-D
Siis ei ole vist enam reguleerimise probleemi ka, teades kui meeldiv on vahest tutikaid pidurivedrusid peale venitada.

Postitatud: 03.06.2008 10:18
Postitas Astrona
Mihkel kirjutas:Kui sa dynos oled siis sa ju näed, kas wg hakkab avanema kõrgetel pööretel või mitte.
Saad kõrvalt mingi lisavedru ka teda hoidma panna.
Näiteks mõni trummelpiduri vedru :-D
Siis ei ole vist enam reguleerimise probleemi ka, teades kui meeldiv on vahest tutikaid pidurivedrusid peale venitada.
Leidsin eile lõpuks poest käsi-ripp-kaalu, tollel on 8kg/10mm :lol:
Rõhu langedes võiks ju kuul-vedru tagasi tõmmata, ja 12kg võrra vähem aidata vedrul klappi avada, nii et kui turbo enam ei jaksa rõhku tekitada, siis kuulkraanist enam rõhku üldse membraanile ei lastaks. Avanema hakkab ta juba 4500 juures ju.
Mäletan esimesest sõidust selle autoga, kui WG vedru polnd üldse küljes - siis 5500RPM oli 0bar ja 5800 oleks nagu nitrot vajutatud :shock: - ehk WG klapp jääb väikseks, seega päris ära rõhk ei saagi kukkuda.
Pika-sitajutu lõpuks, eks peab jah mingi püksikummi sinna siduma, ja siis ka manual BC'st maha keerama, et sama rõhk jääks.

Postitatud: 03.06.2008 10:21
Postitas junsu
Saad kõrvalt mingi lisavedru ka teda hoidma panna.
Näiteks mõni trummelpiduri vedru
pigem siis juba üldse kinni punktida.kurat temaga...
:lol: