17. leht 42-st
Postitatud: 19.11.2008 17:01
Postitas Siim
tuttava rootslase kommentaare selle peale:
Rootsis on väiksemad hobused, nagu üks eesel või nii

Postitatud: 19.11.2008 18:17
Postitas Astrona
Siim kirjutas:Astrona kirjutas:Võrdluseks Mobne uus CA18DET mootor: 650hj 670Nm
tuttava rootslase kommentaare selle peale:
Rootsis on väiksemad hobused, nagu üks eesel või nii

Tahaks kah uskuda, et neil põhjapõdra-power.
1/4 miilil 1.6bar 460whp'ga sai ta 202.8kmh ja see kiirus räägib 480-500HP'st. Selle baasil võiks öelda, et see 577dynojetWhp = 611HP, mitte päris 650 aga ikkagi palju

Tundub et Dyno*** nimelistel dünodel tuleb 8% numbritest maha võtta.
1.8L @ 2.35bar @ 7400 = 577whp
1.8L @ 2.35bar @ 6000 = 468whp
1.8L @ 1.50bar @ 6000 = 349whp ehk isegi vähem kui mul dynomaxis

Postitatud: 19.11.2008 21:49
Postitas jeff01
Millal hakatakse aru saama et nii ei saa võrrelda autosid sest Lõppkiirus sõltub jõust eri vahemikes, ülekandest, rehvimõõdust ja rehvi temperatuurist, stardist, juhist, käigukastist, kaalust ja kaalu jaotusest, diffrist, veere ja tuuletakistusest, rajast, õhu koostisest, õhu temperatuurist, tuulest jne jne jne.

Seda võiks mõnes teemas jätkata aga nii kauaks aitab siinsest offtopicust.
Postitatud: 19.11.2008 23:03
Postitas GSI
No selle N rühma rallikaga peab arvestama seda, et turbo ees on kõri, mis on väiksem kui originaalis. Moteciga pigistatud vääne on küll krdi ulme, sest downpipe on ju ka originaal.
Postitatud: 20.11.2008 11:46
Postitas Astrona
jeff01 kirjutas:Millal hakatakse aru saama et nii ei saa võrrelda autosid sest Lõppkiirus sõltub jõust eri vahemikes, ülekandest, rehvimõõdust ja rehvi temperatuurist, stardist, juhist, käigukastist, kaalust ja kaalu jaotusest, diffrist, veere ja tuuletakistusest, rajast, õhu koostisest, õhu temperatuurist, tuulest jne jne jne.
Seda võiks mõnes teemas jätkata aga nii kauaks aitab siinsest offtopicust.
Need parameetrid mõjutavad enim aega, aga lõppkiirus on 1 stabiilsemaid näitajaid, mis näitab võimsuse suurusjärgu ära. Põleta kohapeal rehvi palju tahad - lõppkiirus on ikka sama. Saad 50kmh sisse @60ft või @120ft muudab lõpus ju kah aint 60ft rada lühemaks ja see mõjutab tulemust 1-4kmh. Ja kui aeg sõideti mingi viperusega, siis on see ka üldisel kirjas a la "202kmh aga ülekanne oli vale". Veeretakistus ja tuuletakistus on küll suured, aga nende erinevused autoti/rajati on väiksed. Kui kaobki kuhugi ühel 100hj ja teisel 125hj, siis nii suurte võimsuste juures mõjutab see lõppkiirust 4kmh (a la 202 vs 198).
Postitatud: 23.11.2008 14:24
Postitas Mardo
Postitatud: 02.12.2008 15:50
Postitas wa666ou
Postitatud: 02.12.2008 18:12
Postitas jeff01
Juhtub ka paremates peredes ja meite maalgi. Hea, et asi õnnelikult lõppes.
Postitatud: 15.12.2008 11:42
Postitas GSI
Mitsubishi Colt Ralliart:
http://tv.motors24.ee/artiklid/Placemen ... liart.aspx
Praegu müügil olevatest uutest autodest peaks see olema parim Bang 4 the buck.
Postitatud: 15.12.2008 13:43
Postitas Astrona
Vanadest autodest oleks ikkagi Kadett GSi 16v - sama võimas aga 100kg kergem

Postitatud: 15.12.2008 14:45
Postitas dizze
Ohh... põrnikas võib ka kiire olla.

Postitatud: 22.12.2008 11:46
Postitas GSI
Postitatud: 28.12.2008 12:32
Postitas RFL
Postitatud: 05.01.2009 14:15
Postitas Kuuno
Postitatud: 06.01.2009 11:25
Postitas GSI