Videod

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Astrona kirjutas: Võrdluseks Mobne uus CA18DET mootor: 650hj 670Nm
http://www.youtube.com/watch?v=rFw5eb0Czdc
http://www.youtube.com/watch?v=dkwK_tTBoas
tuttava rootslase kommentaare selle peale:
Rootsis on väiksemad hobused, nagu üks eesel või nii :-D
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Siim kirjutas:
Astrona kirjutas:Võrdluseks Mobne uus CA18DET mootor: 650hj 670Nm
tuttava rootslase kommentaare selle peale:
Rootsis on väiksemad hobused, nagu üks eesel või nii :-D
Tahaks kah uskuda, et neil põhjapõdra-power.
1/4 miilil 1.6bar 460whp'ga sai ta 202.8kmh ja see kiirus räägib 480-500HP'st. Selle baasil võiks öelda, et see 577dynojetWhp = 611HP, mitte päris 650 aga ikkagi palju :) Tundub et Dyno*** nimelistel dünodel tuleb 8% numbritest maha võtta.
1.8L @ 2.35bar @ 7400 = 577whp
1.8L @ 2.35bar @ 6000 = 468whp
1.8L @ 1.50bar @ 6000 = 349whp ehk isegi vähem kui mul dynomaxis :lol:
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Millal hakatakse aru saama et nii ei saa võrrelda autosid sest Lõppkiirus sõltub jõust eri vahemikes, ülekandest, rehvimõõdust ja rehvi temperatuurist, stardist, juhist, käigukastist, kaalust ja kaalu jaotusest, diffrist, veere ja tuuletakistusest, rajast, õhu koostisest, õhu temperatuurist, tuulest jne jne jne. :) Seda võiks mõnes teemas jätkata aga nii kauaks aitab siinsest offtopicust.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
GSI
Postitusi: 135
Liitunud: 03.02.2005 21:23
Kontakt:

Postitus Postitas GSI »

No selle N rühma rallikaga peab arvestama seda, et turbo ees on kõri, mis on väiksem kui originaalis. Moteciga pigistatud vääne on küll krdi ulme, sest downpipe on ju ka originaal.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

jeff01 kirjutas:Millal hakatakse aru saama et nii ei saa võrrelda autosid sest Lõppkiirus sõltub jõust eri vahemikes, ülekandest, rehvimõõdust ja rehvi temperatuurist, stardist, juhist, käigukastist, kaalust ja kaalu jaotusest, diffrist, veere ja tuuletakistusest, rajast, õhu koostisest, õhu temperatuurist, tuulest jne jne jne. :) Seda võiks mõnes teemas jätkata aga nii kauaks aitab siinsest offtopicust.
Need parameetrid mõjutavad enim aega, aga lõppkiirus on 1 stabiilsemaid näitajaid, mis näitab võimsuse suurusjärgu ära. Põleta kohapeal rehvi palju tahad - lõppkiirus on ikka sama. Saad 50kmh sisse @60ft või @120ft muudab lõpus ju kah aint 60ft rada lühemaks ja see mõjutab tulemust 1-4kmh. Ja kui aeg sõideti mingi viperusega, siis on see ka üldisel kirjas a la "202kmh aga ülekanne oli vale". Veeretakistus ja tuuletakistus on küll suured, aga nende erinevused autoti/rajati on väiksed. Kui kaobki kuhugi ühel 100hj ja teisel 125hj, siis nii suurte võimsuste juures mõjutab see lõppkiirust 4kmh (a la 202 vs 198).
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Mardo »

- KKD Motorsport - EstPerformance -
wa666ou
Postitusi: 388
Liitunud: 14.06.2006 22:57

Postitus Postitas wa666ou »

Ka nii võib dragi sõita: http://videos.streetfire.net/video/23-K ... 201540.htm (vt 40 sekist alates)
Volvopower @400+
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

wa666ou kirjutas:Ka nii võib dragi sõita: http://videos.streetfire.net/video/23-K ... 201540.htm (vt 40 sekist alates)
Juhtub ka paremates peredes ja meite maalgi. Hea, et asi õnnelikult lõppes.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
GSI
Postitusi: 135
Liitunud: 03.02.2005 21:23
Kontakt:

Postitus Postitas GSI »

Mitsubishi Colt Ralliart: http://tv.motors24.ee/artiklid/Placemen ... liart.aspx

Praegu müügil olevatest uutest autodest peaks see olema parim Bang 4 the buck.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

GSI kirjutas:Mitsubishi Colt Ralliart: http://tv.motors24.ee/artiklid/Placemen ... liart.aspx

Praegu müügil olevatest uutest autodest peaks see olema parim Bang 4 the buck.
Vanadest autodest oleks ikkagi Kadett GSi 16v - sama võimas aga 100kg kergem :)
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
dizze
Postitusi: 27
Liitunud: 14.09.2008 1:45
Asukoht: Keila

Postitus Postitas dizze »

wa666ou kirjutas:Ka nii võib dragi sõita: http://videos.streetfire.net/video/23-K ... 201540.htm (vt 40 sekist alates)
Ohh... põrnikas võib ka kiire olla. :)
Bokser mootor...
GSI
Postitusi: 135
Liitunud: 03.02.2005 21:23
Kontakt:

Postitus Postitas GSI »

RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

http://www.youtube.com/watch?v=ESluRK3kdM8
evo 8 dünos
55psi
10000rpm
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

GSI
Postitusi: 135
Liitunud: 03.02.2005 21:23
Kontakt:

Postitus Postitas GSI »

Eesti kõige võimsam esiveoline ehk Turbo Prelude: http://tv.motors24.ee/artiklid/Placemen ... elude.aspx
Vasta