Toyota Supra 3.0T Markel
Ma ei saa mainimata jätta, aga mul üks sõber küsis, et kas kirst on hinna sees ?
Huvitav kas mujal maailmas on sellisel nö. rendil ehk rohkem menu kui meil siin Eestis ? Suvaline rahakas nö. mees metsast vist ei julgekski üldse sellise autoga sõita ?
Huvitav kas mujal maailmas on sellisel nö. rendil ehk rohkem menu kui meil siin Eestis ? Suvaline rahakas nö. mees metsast vist ei julgekski üldse sellise autoga sõita ?
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ka kõige hullema stsenaariumi puhul ei ole kirstu vaja, auto on piisavalt turvaline. Ma räägin 1/4 miili kiirustest.Ragnar kirjutas:Ma ei saa mainimata jätta, aga mul üks sõber küsis, et kas kirst on hinna sees ?
Võistlustehnika rent on levinud, selles pole midagi uut.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Kas jutt käib ikka ühest ja samast autost?Pedaal kirjutas:E28-535 kirjutas:Eks seal rendilepingus on vast selline tingimus ka, et kui keegi masina ära käperdab ja mahakandmisele sõidab, siis on juhil väljaostu kohustus, aga seda masinat suudab vist ainult Markel üksi ohjeldadasee teeb kindlasti ohjeldamise jõukohaseks ka teisteleKäigukast: automaat (TH400)
Ei ole seal midagi hirmsat, kui selles kandis autoga on kõrvalistujale demot tehtud, siis kommentaar on stiilis "ei olnudki midagi väga erilist."
Minu kõige esimene võistlus oli 800 hj'ga ja veel Raadil, aga viie sõiduga jäi juba lahjaks.
Tuleb lihtsalt järk-järgult teha: 20 m, 100 m, 200 m jne. Siis veel asjad, nagu varju avamine, transbrake jms "eksootika" ära seletada.
Teine asi on, et mida teha erinevate anomaaliate korral, et mõttepausi asemel kiirelt reageeriks.
Nagu Viljar mainis, siis mis hinnas sisaldub?
*Sämm
*Hooldus võistlustel ja ES's
*Transport
*jne
Päris hea oleks, kui klient peab ainult ise kohale tulema ja starterit andma. Hinda ei hakka kommenteerima, igaüks teab ise oma kulusid. Võrdluseks, et 1400 hj Pro Stock'i mootori rent üheks võistluseks on kallim. Just võistlemine maksab, mitte ost. Kui näiteks jooks rehve on 20K ja eluiga 20 sõitu, siis 1K per sõit juba olemas. Lisaks kütus, küünlad, õlid, klapivedrud, kepsud, saaled, jne jne, sõltuvalt autost ja juppide elueast.
Raske selles mõttes, et tavainimene ei ole erinevate kuludega päris kursis ehk mina lepiks võimalikult täpselt kokku, et eriarvamusi vältida.
Muidugi võib loota, et kliendile hakkab meeldima ja siis üks võistleja juures ka järgmisel hooajal.
Minu kõige esimene võistlus oli 800 hj'ga ja veel Raadil, aga viie sõiduga jäi juba lahjaks.

Tuleb lihtsalt järk-järgult teha: 20 m, 100 m, 200 m jne. Siis veel asjad, nagu varju avamine, transbrake jms "eksootika" ära seletada.
Teine asi on, et mida teha erinevate anomaaliate korral, et mõttepausi asemel kiirelt reageeriks.
Nagu Viljar mainis, siis mis hinnas sisaldub?
*Sämm
*Hooldus võistlustel ja ES's
*Transport
*jne
Päris hea oleks, kui klient peab ainult ise kohale tulema ja starterit andma. Hinda ei hakka kommenteerima, igaüks teab ise oma kulusid. Võrdluseks, et 1400 hj Pro Stock'i mootori rent üheks võistluseks on kallim. Just võistlemine maksab, mitte ost. Kui näiteks jooks rehve on 20K ja eluiga 20 sõitu, siis 1K per sõit juba olemas. Lisaks kütus, küünlad, õlid, klapivedrud, kepsud, saaled, jne jne, sõltuvalt autost ja juppide elueast.
Raske selles mõttes, et tavainimene ei ole erinevate kuludega päris kursis ehk mina lepiks võimalikult täpselt kokku, et eriarvamusi vältida.
Muidugi võib loota, et kliendile hakkab meeldima ja siis üks võistleja juures ka järgmisel hooajal.
Mulle tundub valmis kiirendusauto rentimine/ostmine küll väga mõttetu tegevus. Kiirendusvõistlus on ikkagi selline ala kus mängib suuremat rolli auto ehitus kui sõitja oskused(jätame top fuelid jne välja mängust). OK, 1 testipäev kulub ehk asjaga sinapeale saamiseks. Karikaid saab endale riiuli peale niisama ka osta. Mida pakub sulle see teadmine, et oled suutnud endale kõige kiirema auto osta/rentida, hoiad 400m gaasi põhjas ja saad selle eest karika?
Sellest ma saan aru kui ostetakse ralli/ringrajasõiduks valmis auto, seal mängib suuremat rolli juhi sõiduoskus.
Sellest ma saan aru kui ostetakse ralli/ringrajasõiduks valmis auto, seal mängib suuremat rolli juhi sõiduoskus.
See on kahe otsaga asi. Proffessionaal ehk elukutseline jalgpallur omale putsasid ei koo ega palle õmble - ta mängib.
Piloot sõidab, mehaanik tegeleb tehnikaga.
Teadjad/tegijad võivad pajatada kuidas selle "kõigetegemisega" lood on. Kas jõuab, kas on mõtet. Erandeid on muidugi ka.
Hobikorras tegemine on teine teema.
Piloot sõidab, mehaanik tegeleb tehnikaga.
Teadjad/tegijad võivad pajatada kuidas selle "kõigetegemisega" lood on. Kas jõuab, kas on mõtet. Erandeid on muidugi ka.
Hobikorras tegemine on teine teema.
Selles point ongi, et jalgpallur mängib ning seal on esikohal jalgpalluri oskused mitte see, mis buutsad ja pall talle kätte antakse.
Kiirenduses on Bracket klass selline, mis nõuab eelkõige juhi reaktsiooni ja oskuseid. Pakun, et tava kiirendusvõistlusel on 90% auto ja ehk 10% juhi teha(eeldusel, et juht on kasvõi 1 päeva trenni teinud ja pole täielik võhik).
Kiirendusvõistluselt saad numbri, mis näitab seda kui hästi sa oled enda autot võrreldes teistega ja enda jaoks ehitanud või olen ma asjast koguaeg valesti aru saanud?
Kiirenduses on Bracket klass selline, mis nõuab eelkõige juhi reaktsiooni ja oskuseid. Pakun, et tava kiirendusvõistlusel on 90% auto ja ehk 10% juhi teha(eeldusel, et juht on kasvõi 1 päeva trenni teinud ja pole täielik võhik).
Kiirendusvõistluselt saad numbri, mis näitab seda kui hästi sa oled enda autot võrreldes teistega ja enda jaoks ehitanud või olen ma asjast koguaeg valesti aru saanud?
Nojah, kui kõik on võimalik ise teha, milleks siis autospordis üldse tiimid on? 
1000+ hj auto juures on nii palju sebimist, rääkimata hinnast. Seetõttu ongi tööjaotus. Omanik-sõitja põhiülesanne on kindlustada korralik eelarve, ehk tal pole aega garaazhis nikerdada, selle jaoks on mehaanikud. Samuti on võimsatel autodel põhiküsimus seadistamine, mis on tiimipealiku rida. Sõitjal pole võistlustel aega muuga tegeleda kui järgmiseks sõiduks valmistuda.
Hobi/DYI on teine teema.
Mis sõitja osakaalu puutub, siis meie radadel on jah nii, et 11 sek autoga lööd põhja ja rool lukku, aga 8 sek Erkki ütles iga kolmas sõit, et vaatas, kuidas finishiväravast läbi mahub... Samuti omal ajal esimesi proovisõite kommenteeris, et ei julgenud poole pealegi vajutada...

1000+ hj auto juures on nii palju sebimist, rääkimata hinnast. Seetõttu ongi tööjaotus. Omanik-sõitja põhiülesanne on kindlustada korralik eelarve, ehk tal pole aega garaazhis nikerdada, selle jaoks on mehaanikud. Samuti on võimsatel autodel põhiküsimus seadistamine, mis on tiimipealiku rida. Sõitjal pole võistlustel aega muuga tegeleda kui järgmiseks sõiduks valmistuda.
Hobi/DYI on teine teema.
Mis sõitja osakaalu puutub, siis meie radadel on jah nii, et 11 sek autoga lööd põhja ja rool lukku, aga 8 sek Erkki ütles iga kolmas sõit, et vaatas, kuidas finishiväravast läbi mahub... Samuti omal ajal esimesi proovisõite kommenteeris, et ei julgenud poole pealegi vajutada...
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Väga suure silmaringiga mees räägib siin mõttetusest.Mulle tundub valmis kiirendusauto rentimine/ostmine küll väga mõttetu tegevus. Kiirendusvõistlus on ikkagi selline ala kus mängib suuremat rolli auto ehitus kui sõitja oskused(jätame top fuelid jne välja mängust). OK, 1 testipäev kulub ehk asjaga sinapeale saamiseks. Karikaid saab endale riiuli peale niisama ka osta. Mida pakub sulle see teadmine, et oled suutnud endale kõige kiirema auto osta/rentida, hoiad 400m gaasi põhjas ja saad selle eest karika?

Ühe päevaga ei saa stardis isegi adrenaliinist tekkinud jalavärinast lahti, rääkimatta 1000hp taltsutamisest.
Vean kihla, et suvaline mees sõidab selle autoga pikalt 1-2sek aegasemalt.
Mina isiklikult rendiks selle auto juhul, kui olen sponsoritelt raha kätte saanud, kuid uus auto ei saagi valmis või juhtus õnnetus. Seega hoiaks osalemisega alles sponsorid ja oleks EMV arvestuses ikkagi tipus.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Ma küll ei plaani rentida, aga et eksperiment paremini õnnestuks, võiks täpsustada, mida pakutakse.
Kas rentija võib oma sponsoritel lasta auto vastavalt üle värvida?
Kütus, rehvid, kolvid
jms kulumaterial on hinnas? s.h. treeningsõidud? Kas hinna sees on ka tiim?
Kas võistluste arv on piiratud (4 vms)?
Saan õigesti aru, et siin eesti radadel on kasutuses u. pool mootoridünos seadistatud võimsusest?
"mees vs masin" teema:
Paraku kehvemad sõidud (loe: "finaalid") oleks arvatavasti üldse 11.5-13.5s, kuna jalavärinaamplituud oleks nagu "rikkis +/-500hj lüliti", mis rentnikule karikat küll lihtsalt ei too, aga see-eest saaks kogemust ja adrekat täie raha eest, ja kui toob karika, siis Respect, mis-sest, et maksis mujale - nii-mõnigi maksab ju tegelikult veel rohkem iga hooaeg.
Hea masin + juht + tiim, ning kõik on võimalik...
Kas rentija võib oma sponsoritel lasta auto vastavalt üle värvida?
Kütus, rehvid, kolvid

Kas võistluste arv on piiratud (4 vms)?
Saan õigesti aru, et siin eesti radadel on kasutuses u. pool mootoridünos seadistatud võimsusest?
"mees vs masin" teema:
Kui paar ebaõnnestumist ja sähvatust vahele jätta - olid ajad 10-11.99sek ja arvestades 10.5" rehvipiirangut @2009 (eeldan et 2008 oli all laiem), ja average-Joe väiksemat kogemust võistlustel, siis manuaaliga võetaks selle 8seki-masinaga üldiselt 10.5-12.5s aegasid ja parimal juhul sähvataks korra ka alla 10s - aga see kõik juba eeldab head masina tunnetamist. Kuulutusest või järeldada et kasutusse tuleb TH400, mis aga leevendab olukorda ja ennustaks stabiilsemaid 10-11s vahele aegasid, kuna inimfaktorit on vähem.Parim veerandmiil hetkel 9,3sek @ 248km/h manuaalkastiga!!!! . Auto on võimeline sõitma 8sek veerandmiili aega!!!
Paraku kehvemad sõidud (loe: "finaalid") oleks arvatavasti üldse 11.5-13.5s, kuna jalavärinaamplituud oleks nagu "rikkis +/-500hj lüliti", mis rentnikule karikat küll lihtsalt ei too, aga see-eest saaks kogemust ja adrekat täie raha eest, ja kui toob karika, siis Respect, mis-sest, et maksis mujale - nii-mõnigi maksab ju tegelikult veel rohkem iga hooaeg.
Hea masin + juht + tiim, ning kõik on võimalik...
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mitte paha pärast ja mitte et ma alahindaks autot ja seda kuidas Markel sellega toime tuleb....aga...
Kõik väidavad et kes iganes selle rendib sõidab kehvemini kui Markel.
Tema sõitis sellega 1,5 hooaega....mille käigus käis ka arendustöö ja jõuti selle ajani. Miks kõik eeldavad, et uuel rentnikul vähem annet ja õppimisvõimet on, et ühe hooajaga vähemalt sama aeg sõita sama hea või parema seadega....ok rehvi laius jne...aga minu meelest põhjendamatu jutt et uus juht on kehvem ja never sellise tulemuseni ei jõua
Aga rendist endast....arvestades tehnikat minu meelest väga soodus kaup...kuigi jah nõudlus eestis vast väga suur ei ole paraku.
Kõik väidavad et kes iganes selle rendib sõidab kehvemini kui Markel.
Tema sõitis sellega 1,5 hooaega....mille käigus käis ka arendustöö ja jõuti selle ajani. Miks kõik eeldavad, et uuel rentnikul vähem annet ja õppimisvõimet on, et ühe hooajaga vähemalt sama aeg sõita sama hea või parema seadega....ok rehvi laius jne...aga minu meelest põhjendamatu jutt et uus juht on kehvem ja never sellise tulemuseni ei jõua
Aga rendist endast....arvestades tehnikat minu meelest väga soodus kaup...kuigi jah nõudlus eestis vast väga suur ei ole paraku.
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
56 251 273