17. leht 48-st
Postitatud: 30.06.2008 18:03
Postitas booster
huraa tööab! :evil:mis korralik FPR nyyd vahel on? kas mõni salvestus kah sellest sõidust leidub?
Postitatud: 30.06.2008 22:02
Postitas RICE BURNER
Mallory FPR.
Paar head videot mul on, kuid ei tea millal ja kuidas ülesse riputada.
Postitatud: 30.06.2008 23:45
Postitas traktorist
see on väga hea fpr kasutan ka ise seda ja pärast odava välja vahetamist mallory vastu pole enam kütuserõhuga probleeme olnud
Postitatud: 01.07.2008 10:16
Postitas Mihkel
Kasutan isegi ühe vähe suurema turbo ja kubatuuriga mootori juures Mallory oma.
Hind on tegelikult väga hea kui tegu korralikult toimiva asjaga.
Kuskilt netist küll veidike nurinat lugesin selle kohta aga ju oli mingi üksik kurtja.
Ise pole testimiseni veel jõudnud kuna vaja veidi vigadeparandusi projekti juures teha.
Kasutad sa regulaatorit nii nagu tehaseautod kasutavad või nö. dual entry-na nagu kaasasolnud juhendis kirjas?
Sul muidugi ju V6 ja 2 latti ka. (äkki siis 2x2 sisendiga

)
Postitatud: 01.07.2008 10:28
Postitas Fos
Mul isa päris pärast Haapsalut kohe, et kuidas sul läks (ta sinu isa töökaaslane), kahjuks ei saanud erilisi rõõmuudiseid rääkida, aga loodame, et uuest mootorist tuleb paremat pauku välja

Postitatud: 01.07.2008 10:31
Postitas RICE BURNER
Reguaatorist tuleb läbi vaid kahe lati tagasivool. Põhimõtteliselt nagu originaalil, kuid lattidel on kummalgil oma peale ja tagasivool.
Pumbast tuleb 12AN mis läheb üle kaheks 6AN iks ja tagasivool on üks 10AN.
Postitatud: 01.07.2008 11:26
Postitas Mihkel
Selge.
Tihti ühendatakse nii, et pealevool otse regulaatorisse, sealt 2 otsa lati mõlemalt poolt sisse ja siis tagasivool regulaatori külge.
See suhtkoht välistab selle, et mõnel pihustil tekiks rõhulang.
Samamoodi oli ka regulaatori manualis, lihtsalt ma ei olnud enne seda kunagi asjale selle pilguga vaadanud.
Kokkuvõttes tuleb sama välja mis tavalahendus aga veidi turvalisem.
Postitatud: 04.07.2008 22:47
Postitas OKS
Postitatud: 04.07.2008 22:57
Postitas booster
Postitatud: 04.07.2008 23:01
Postitas booster
kahju et videol häält pole!
Postitatud: 05.07.2008 2:24
Postitas Mardo
http://www.bmwlife.lv/?coll=7&obj=34&id ... =11301#ftt
mis kuradi asi see veel olema peaks
muide, kena drift sul

Postitatud: 05.07.2008 11:30
Postitas RICE BURNER
Uudiseid LÄTIST 06.07.08 (20:58)
Postitatud: 06.07.2008 20:58
Postitas devilman
Õnnitlused päeva parima aja puhul.
10,2 sek. ja finaalid on alles ees. Lõpuks on siis suur töö ja vaev ka vilja hakkanud kandma. Loodame südamest, et 10,2 ei ole veel lõpplik aeg.
Õnnitlused veel kord kogu meeskonnale !!!!!
Postitatud: 07.07.2008 13:12
Postitas m2sa2006
Lätis oli kõva konkurents, ning pingeline lõpp. Sellest hoolimatta võitsime võistluse ja tõusime konkurentsi tagasi.
Meie parimaks jäi tagasihoidliku seadega 10,0 ja 228km/h 9sek jäi seekord küll napilt alistamatta. Ühte sõitu oli veel vaja.
Kuna meid vaevavad tõsised pidamise probleemid, siis olime sunnitud powerit piirama.
Postitatud: 07.07.2008 17:32
Postitas RICE BURNER
Lätis oli kõva konkurents, ning pingeline lõpp. Sellest hoolimatta võitsime võistluse ja tõusime konkurentsi tagasi.
Meie parimaks jäi tagasihoidliku seadega 10,0 ja 228km/h 9sek jäi seekord küll napilt alistamatta. Ühte sõitu oli veel vaja.
Kuna meid vaevavad tõsised pidamise probleemid, siis olime sunnitud powerit piirama.