17. leht 21-st
Postitatud: 04.12.2009 13:18
Postitas Mihkel
Vii detjonnide kätte katusepapisse.
Saad asja heaks tuunitud, mis ilmselt ka kepsusaalesid veidi paremini hoida aitab.
Postitatud: 05.12.2009 13:26
Postitas zoom1
RFL kirjutas:
Olen hetkel kahevahel, kas viia vänt tegemisse, et õlituskanalite otsad lasta ovaalseks teha kepsusaalede alt või mitte.
Kas keegi teab, mis selline töö üldse maksab?
Kas see juuksekarva lõhkiajamisena ei tundu?
Postitatud: 05.12.2009 13:46
Postitas uzzac
kindlasti mitte. iga asi mis kasvõi 0,5% suurendab võimalust et mootoris ükski detail kuivale ei jää tasub end ära imo. vaevalt et detjonn selle töö eest nüüd hingehinda ka küsib.
Postitatud: 05.12.2009 20:57
Postitas Kuuno
niikaua kui mina tean teeb ta selle tasuta ära niiehknaa igale näntvõllile mida lihvib!
minul kõikidele töödele tasuta selle teinud

Postitatud: 05.12.2009 22:30
Postitas Astrona
zoom1 kirjutas:RFL kirjutas:
Olen hetkel kahevahel, kas viia vänt tegemisse, et õlituskanalite otsad lasta ovaalseks teha kepsusaalede alt või mitte.
Kas keegi teab, mis selline töö üldse maksab?
Kas see juuksekarva lõhkiajamisena ei tundu?
CA ja saaled - mul neid vahepeal läks ja arvan, et juuksekarvast on asi kaugel eriti kui peale väikest sõitu soovitatakse saalesid vahetada, võiks õlitust parandada küll, eriti kui iga aasta tuleb aina rohkem rõhku ja pöördeid.
See kas nüüd ACL racing oma hinda tasub on iseküsimus, eriti kui peale 1000km jälle sisse vaadatakse ja ära soovitatakse vahetada. Std saaled raam+keps oli mul ~500eek, pakun, et acl-racing on kordades kallim, sellegi poolest tühine summa 200-300k võistlusmasina juures.
uzzac kirjutas:kindlasti mitte. iga asi mis kasvõi 0,5% suurendab võimalust et mootoris ükski detail kuivale ei jää tasub end ära imo. vaevalt et detjonn selle töö eest nüüd hingehinda ka küsib.
0.5% nimel võiks õli kanaleid üle puurida, ühenduskohti portida, tõsta õli rõhku, modida pumpa jne jne keevitada täis ja puurida väiksemaid auke nukkvõlli jms õlikanalitesse, mis õli rõhu tõstmist ei tahtnud, lõputu töö kui 0.5% taga ajada. Samas tellida korralikud saaled, lased installida, teed ülekande ja on mure murtud

heiisaa
Postitatud: 05.12.2009 22:45
Postitas 635Driver
Minult tahtis 600 vända poleerimise eest ja tegi kanalid ka 6tk.Aga kuna oli kiire siis trügisin vahele ja viskasin 1000:)
Postitatud: 07.12.2009 10:32
Postitas RFL
zoom1 kirjutas:RFL kirjutas:
Olen hetkel kahevahel, kas viia vänt tegemisse, et õlituskanalite otsad lasta ovaalseks teha kepsusaalede alt või mitte.
Kas keegi teab, mis selline töö üldse maksab?
Kas see juuksekarva lõhkiajamisena ei tundu?
Kusjuures osad peavad seda üheks tähtsamaks modiks CA mootoril.
Ka Šabalin küsis esimese asjana, et kas need tehtud, sest pidi olema selle mootori kohustuslik muudatus saalede kestma jäämiseks.
Postitatud: 07.12.2009 10:42
Postitas Motary1
Std saaled raam+keps oli mul ~500eek, pakun, et acl-racing on kordades kallim
Väga vähe kallim
http://www.frsport.com/index.php?target ... cl&x=0&y=0
Postitatud: 07.12.2009 16:59
Postitas Astrona
seal lingil on odavaima postitusega raam + keps saaled 201.4$ + km = 2512EEK
500% on "väga vähe"? vähe = 2000%, palju = 10000% , väga palju = 100000%? Siiski +2000eek on enamus CA tarbijatel suht raske eelarvesse lisada. A la peab valima kas võtad Daido saaled ja uue õlipumba, või võtad acl-racing saaled.
Õlitusavade laiemaks tegemine maksab vähem ja on arvatavasti "more cost effective" "way to go" väljamaakeeli
Postitatud: 07.12.2009 17:28
Postitas Motary1
Point tehtud, ma enda SRi ACL saaled sain lihtsalt ~1000 krooniga, kuid ma ostsin teisest käest juba, transpordi kulusid ma ei maksnud ja see oli ajal kui dollar 8 peal oli.
Enamus CA inimesi peaks siiski raha suunama õlisüsteemi mitte FMIC-desse ja suurtesse turbodesse esialgu
Ma arvan, et RFL on oma mootori piisavalt kaugele arendanud, kus töökindluse suurendamise pealt see raha siiski väike on.
Postitatud: 26.05.2010 19:31
Postitas RFL

625 Nm normaalskaalas siis....
Postitatud: 26.05.2010 20:57
Postitas RICE BURNER
Kas see on kõige värskem graafik?
Postitatud: 26.05.2010 21:25
Postitas RFL
RICE BURNER kirjutas:Kas see on kõige värskem graafik?
Tänane jah.
Statoil AG 102 kütusega.
Varem oli 469 hj ja 570 Nm.
Postitatud: 26.05.2010 22:26
Postitas $upr@
Väga kummaline graafik. Saavutab tipu ja kohe kukub ära.

Postitatud: 27.05.2010 11:42
Postitas Astrona
Iga-aastane OMC-eelne düno-sessioon?
Momendi järgi tundub, et 6000 peal on kõva 2.4-2,6bar boosti, mis kukub juba 7000 peal 1.5-1,6barile ära... Praktikas peaks peale käiguvahetust see peak kiire spooliga väheke siledamaks minema 475hp @5500-6500rpm. Ja siis peaks tekkima tunne, et on vaja käiku vahetada, kusjuures varakult a la 7000 peal vahetades ei tohiks eriti midagi kaotada. Samas miilil võib ootamatult tahhokas viiendaga sul 7000rpm peale kinni jääda

. Pane mingi traat WG vooliku külge, mille siis enne lõppu lahti tõmbad tuleb tubli 10-20kmh juurde

.