Nissan 200 SX '91 RFL
Vii detjonnide kätte katusepapisse.
Saad asja heaks tuunitud, mis ilmselt ka kepsusaalesid veidi paremini hoida aitab.
Saad asja heaks tuunitud, mis ilmselt ka kepsusaalesid veidi paremini hoida aitab.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
CA ja saaled - mul neid vahepeal läks ja arvan, et juuksekarvast on asi kaugel eriti kui peale väikest sõitu soovitatakse saalesid vahetada, võiks õlitust parandada küll, eriti kui iga aasta tuleb aina rohkem rõhku ja pöördeid.zoom1 kirjutas:Kas see juuksekarva lõhkiajamisena ei tundu?RFL kirjutas: Olen hetkel kahevahel, kas viia vänt tegemisse, et õlituskanalite otsad lasta ovaalseks teha kepsusaalede alt või mitte.
Kas keegi teab, mis selline töö üldse maksab?
See kas nüüd ACL racing oma hinda tasub on iseküsimus, eriti kui peale 1000km jälle sisse vaadatakse ja ära soovitatakse vahetada. Std saaled raam+keps oli mul ~500eek, pakun, et acl-racing on kordades kallim, sellegi poolest tühine summa 200-300k võistlusmasina juures.
0.5% nimel võiks õli kanaleid üle puurida, ühenduskohti portida, tõsta õli rõhku, modida pumpa jne jne keevitada täis ja puurida väiksemaid auke nukkvõlli jms õlikanalitesse, mis õli rõhu tõstmist ei tahtnud, lõputu töö kui 0.5% taga ajada. Samas tellida korralikud saaled, lased installida, teed ülekande ja on mure murtuduzzac kirjutas:kindlasti mitte. iga asi mis kasvõi 0,5% suurendab võimalust et mootoris ükski detail kuivale ei jää tasub end ära imo. vaevalt et detjonn selle töö eest nüüd hingehinda ka küsib.

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kusjuures osad peavad seda üheks tähtsamaks modiks CA mootoril.zoom1 kirjutas:Kas see juuksekarva lõhkiajamisena ei tundu?RFL kirjutas: Olen hetkel kahevahel, kas viia vänt tegemisse, et õlituskanalite otsad lasta ovaalseks teha kepsusaalede alt või mitte.
Kas keegi teab, mis selline töö üldse maksab?
Ka Šabalin küsis esimese asjana, et kas need tehtud, sest pidi olema selle mootori kohustuslik muudatus saalede kestma jäämiseks.
Väga vähe kallimStd saaled raam+keps oli mul ~500eek, pakun, et acl-racing on kordades kallim
http://www.frsport.com/index.php?target ... cl&x=0&y=0
seal lingil on odavaima postitusega raam + keps saaled 201.4$ + km = 2512EEKMotary1 kirjutas:Väga vähe kallimStd saaled raam+keps oli mul ~500eek, pakun, et acl-racing on kordades kallim
http://www.frsport.com/index.php?target ... cl&x=0&y=0
500% on "väga vähe"? vähe = 2000%, palju = 10000% , väga palju = 100000%? Siiski +2000eek on enamus CA tarbijatel suht raske eelarvesse lisada. A la peab valima kas võtad Daido saaled ja uue õlipumba, või võtad acl-racing saaled.
Õlitusavade laiemaks tegemine maksab vähem ja on arvatavasti "more cost effective" "way to go" väljamaakeeli
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Point tehtud, ma enda SRi ACL saaled sain lihtsalt ~1000 krooniga, kuid ma ostsin teisest käest juba, transpordi kulusid ma ei maksnud ja see oli ajal kui dollar 8 peal oli.
Enamus CA inimesi peaks siiski raha suunama õlisüsteemi mitte FMIC-desse ja suurtesse turbodesse esialgu
Ma arvan, et RFL on oma mootori piisavalt kaugele arendanud, kus töökindluse suurendamise pealt see raha siiski väike on.
Enamus CA inimesi peaks siiski raha suunama õlisüsteemi mitte FMIC-desse ja suurtesse turbodesse esialgu

Ma arvan, et RFL on oma mootori piisavalt kaugele arendanud, kus töökindluse suurendamise pealt see raha siiski väike on.
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Iga-aastane OMC-eelne düno-sessioon?
Momendi järgi tundub, et 6000 peal on kõva 2.4-2,6bar boosti, mis kukub juba 7000 peal 1.5-1,6barile ära... Praktikas peaks peale käiguvahetust see peak kiire spooliga väheke siledamaks minema 475hp @5500-6500rpm. Ja siis peaks tekkima tunne, et on vaja käiku vahetada, kusjuures varakult a la 7000 peal vahetades ei tohiks eriti midagi kaotada. Samas miilil võib ootamatult tahhokas viiendaga sul 7000rpm peale kinni jääda
. Pane mingi traat WG vooliku külge, mille siis enne lõppu lahti tõmbad tuleb tubli 10-20kmh juurde
.
Momendi järgi tundub, et 6000 peal on kõva 2.4-2,6bar boosti, mis kukub juba 7000 peal 1.5-1,6barile ära... Praktikas peaks peale käiguvahetust see peak kiire spooliga väheke siledamaks minema 475hp @5500-6500rpm. Ja siis peaks tekkima tunne, et on vaja käiku vahetada, kusjuures varakult a la 7000 peal vahetades ei tohiks eriti midagi kaotada. Samas miilil võib ootamatult tahhokas viiendaga sul 7000rpm peale kinni jääda


slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET