Nissan 200 SX '91 RFL

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Vii detjonnide kätte katusepapisse.
Saad asja heaks tuunitud, mis ilmselt ka kepsusaalesid veidi paremini hoida aitab.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

RFL kirjutas: Olen hetkel kahevahel, kas viia vänt tegemisse, et õlituskanalite otsad lasta ovaalseks teha kepsusaalede alt või mitte.
Kas keegi teab, mis selline töö üldse maksab?
Kas see juuksekarva lõhkiajamisena ei tundu?
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
uzzac
Postitusi: 168
Liitunud: 30.10.2008 15:29
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas uzzac »

kindlasti mitte. iga asi mis kasvõi 0,5% suurendab võimalust et mootoris ükski detail kuivale ei jää tasub end ära imo. vaevalt et detjonn selle töö eest nüüd hingehinda ka küsib.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

niikaua kui mina tean teeb ta selle tasuta ära niiehknaa igale näntvõllile mida lihvib!
minul kõikidele töödele tasuta selle teinud :)
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

zoom1 kirjutas:
RFL kirjutas: Olen hetkel kahevahel, kas viia vänt tegemisse, et õlituskanalite otsad lasta ovaalseks teha kepsusaalede alt või mitte.
Kas keegi teab, mis selline töö üldse maksab?
Kas see juuksekarva lõhkiajamisena ei tundu?
CA ja saaled - mul neid vahepeal läks ja arvan, et juuksekarvast on asi kaugel eriti kui peale väikest sõitu soovitatakse saalesid vahetada, võiks õlitust parandada küll, eriti kui iga aasta tuleb aina rohkem rõhku ja pöördeid.
See kas nüüd ACL racing oma hinda tasub on iseküsimus, eriti kui peale 1000km jälle sisse vaadatakse ja ära soovitatakse vahetada. Std saaled raam+keps oli mul ~500eek, pakun, et acl-racing on kordades kallim, sellegi poolest tühine summa 200-300k võistlusmasina juures.
uzzac kirjutas:kindlasti mitte. iga asi mis kasvõi 0,5% suurendab võimalust et mootoris ükski detail kuivale ei jää tasub end ära imo. vaevalt et detjonn selle töö eest nüüd hingehinda ka küsib.
0.5% nimel võiks õli kanaleid üle puurida, ühenduskohti portida, tõsta õli rõhku, modida pumpa jne jne keevitada täis ja puurida väiksemaid auke nukkvõlli jms õlikanalitesse, mis õli rõhu tõstmist ei tahtnud, lõputu töö kui 0.5% taga ajada. Samas tellida korralikud saaled, lased installida, teed ülekande ja on mure murtud :)
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
635Driver
Postitusi: 403
Liitunud: 27.09.2009 10:18
Asukoht: Tln Vilj

heiisaa

Postitus Postitas 635Driver »

Minult tahtis 600 vända poleerimise eest ja tegi kanalid ka 6tk.Aga kuna oli kiire siis trügisin vahele ja viskasin 1000:)
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

zoom1 kirjutas:
RFL kirjutas: Olen hetkel kahevahel, kas viia vänt tegemisse, et õlituskanalite otsad lasta ovaalseks teha kepsusaalede alt või mitte.
Kas keegi teab, mis selline töö üldse maksab?
Kas see juuksekarva lõhkiajamisena ei tundu?
Kusjuures osad peavad seda üheks tähtsamaks modiks CA mootoril.
Ka Šabalin küsis esimese asjana, et kas need tehtud, sest pidi olema selle mootori kohustuslik muudatus saalede kestma jäämiseks.
Motary1
Postitusi: 729
Liitunud: 18.04.2007 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Motary1 »

Std saaled raam+keps oli mul ~500eek, pakun, et acl-racing on kordades kallim
Väga vähe kallim

http://www.frsport.com/index.php?target ... cl&x=0&y=0
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Motary1 kirjutas:
Std saaled raam+keps oli mul ~500eek, pakun, et acl-racing on kordades kallim
Väga vähe kallim
http://www.frsport.com/index.php?target ... cl&x=0&y=0
seal lingil on odavaima postitusega raam + keps saaled 201.4$ + km = 2512EEK
500% on "väga vähe"? vähe = 2000%, palju = 10000% , väga palju = 100000%? Siiski +2000eek on enamus CA tarbijatel suht raske eelarvesse lisada. A la peab valima kas võtad Daido saaled ja uue õlipumba, või võtad acl-racing saaled.
Õlitusavade laiemaks tegemine maksab vähem ja on arvatavasti "more cost effective" "way to go" väljamaakeeli
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Motary1
Postitusi: 729
Liitunud: 18.04.2007 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Motary1 »

Point tehtud, ma enda SRi ACL saaled sain lihtsalt ~1000 krooniga, kuid ma ostsin teisest käest juba, transpordi kulusid ma ei maksnud ja see oli ajal kui dollar 8 peal oli.

Enamus CA inimesi peaks siiski raha suunama õlisüsteemi mitte FMIC-desse ja suurtesse turbodesse esialgu :-D

Ma arvan, et RFL on oma mootori piisavalt kaugele arendanud, kus töökindluse suurendamise pealt see raha siiski väike on.
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

Pilt
625 Nm normaalskaalas siis....
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Kas see on kõige värskem graafik?
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

RICE BURNER kirjutas:Kas see on kõige värskem graafik?
Tänane jah.
Statoil AG 102 kütusega.
Varem oli 469 hj ja 570 Nm.
$upr@
Postitusi: 153
Liitunud: 01.05.2008 20:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas $upr@ »

Väga kummaline graafik. Saavutab tipu ja kohe kukub ära. :?
MKIV For Life!
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Iga-aastane OMC-eelne düno-sessioon?

Momendi järgi tundub, et 6000 peal on kõva 2.4-2,6bar boosti, mis kukub juba 7000 peal 1.5-1,6barile ära... Praktikas peaks peale käiguvahetust see peak kiire spooliga väheke siledamaks minema 475hp @5500-6500rpm. Ja siis peaks tekkima tunne, et on vaja käiku vahetada, kusjuures varakult a la 7000 peal vahetades ei tohiks eriti midagi kaotada. Samas miilil võib ootamatult tahhokas viiendaga sul 7000rpm peale kinni jääda :). Pane mingi traat WG vooliku külge, mille siis enne lõppu lahti tõmbad tuleb tubli 10-20kmh juurde :lol:.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Vasta