17. leht 32-st

Postitatud: 26.02.2008 20:43
Postitas mart154
väljamaa mootoritest on kuulda olnud, et 100+ hobujõudu silindri kohta peavad need sisud küll vastu.

Postitatud: 26.02.2008 22:34
Postitas george16v
Ja eesti foorumitest niipalju , et kui sul ikka pool milli pole mootorisse maetud , siis ikka asja ei saa :lol: :lol: :lol:

Postitatud: 29.02.2008 21:49
Postitas r2zo
eks vaatab jh:-D
mul endal plaanis 320 samamoodi modifitseerida,sellepärast uuringi enne kas asjad vastu ka peavad,parem küsida,kui omal nahal tunda saada:D,aga eks ka seda peab kogema.
niipalju kui ma olen jõudnud uurida,peaks 2.0 bensukale Garrett t28 peale istuma,aga kui ei istu,siis tuleb istutada:)
ja tänud informatsiooni eest ;)

Postitatud: 01.03.2008 2:23
Postitas mart154
r2zo kirjutas:eks vaatab jh:-D
mul endal plaanis 320 samamoodi modifitseerida,sellepärast uuringi enne kas asjad vastu ka peavad,parem küsida,kui omal nahal tunda saada:D,aga eks ka seda peab kogema.
niipalju kui ma olen jõudnud uurida,peaks 2.0 bensukale Garrett t28 peale istuma,aga kui ei istu,siis tuleb istutada:)
ja tänud informatsiooni eest ;)
M10B20?

Postitatud: 19.04.2008 21:58
Postitas Mihkel
Haapsalust siis parim tulemus 14.2s@158km/h 400m.
Veidi pettumus, kuna lootsin 13.99 sisse sõita.
Diffrivahetus siis veidi killis asja ilmselt, kuna enne lõpetasin 400m 4. piirajas ja
500-1000 pööret enne lõppu boost veidi spaigib mis annab lõpus väikse nitro effekti :)
Samas datalogi-i järgi hetke rõhuga saab aega paranada ainult pidamise arvelt.
Seade on suhtkoht normaalne.
Aga mida ikka tahta 0.75-0.8bar ülerõhul 1.8 vanakooli mootorist.

Postitatud: 19.04.2008 22:25
Postitas Raceboy
Palju 60 jalga oli?

Muidu hea tulemus, lõppkiirusel pole miskit viga ju.

Postitatud: 19.04.2008 22:34
Postitas Mihkel
60 jalga keskmine 2.6s ja seda Yokohama ringrajaslikiga.
Sellega vähemalt ei käinud teise käiguga rattad tühja enam.
Parima aja sõitmisel oli pea 2.3s 60ft, sealt ilmselt ka see parim aeg.
Tavarehvid mis mul praegu all on ei kannata oma rehvisegult mingisugust kriitikat.
Viimase sõidu proovisin tavarehviga, pidamine tuli teisel käigul ~5500rpm pealt (~90km/h).

Postitatud: 20.04.2008 12:31
Postitas Gert001
Kahju et Turbo Ronalitest lahti said. Nendega oleks perfektne drag konditsioon :) Kuid vaadates Lada 14.4 ulmeaga Karmoran "165" talvekaga, võib öelda, et on mida muuta (ma loodan) :o Muidu väga kiiduväärt auto nii välimuse, kui ka tehnika poolepealt. Võitja on see, kes kulgeb koju omal jõul.
Pilt

Postitatud: 20.04.2008 12:59
Postitas Mihkel
Lada sõitis 14.9 kui tabelit vaadata.

Postitatud: 20.04.2008 14:59
Postitas marauder
Täitsa viisakas masin on. Tagatuled vöiks ainult veidi rohkem pöleda, praegu mingit täpikesed ainult.


Pilt

Postitatud: 20.04.2008 15:05
Postitas Mihkel
Hiinast tulles on nendes tuledes originaalis kõik pirnid valged.
Ainuke käepärane ja kiire variant oli panna led pirnid sisse, et punast valgust saada.

Ootan vihjeid, kust saaks mõistliku hinnaga väljast läbipaistvaid/hõbedasi aga punaselt põlevaid pirne.

Postitatud: 21.04.2008 16:14
Postitas TõnuriCCE
60 jalga on küll kehvavõitu....haapsalus peaks ju ometi suht norm pidamine olema.
ühe esiveolise 2,5l calibraga millel originaal differgi sees oli sain tavalisel asfaldil 2.5 lõppu 20m ajad ehk 60j ca 2,45. rehviks oli samad falkenid mis sul subarul on ja 225 laiust. auto tühikaal 1340.
arvestades bemmi kaalu ja vedavat silda pole vist see rinka rehv ka päris see.

Postitatud: 21.04.2008 16:55
Postitas Mihkel
Eks selle pidamispinna temperatuur ei olnud ka väga kesksuvele vastav.
Ja tagaosas tõesti nagu erilist kaalu pole mis need rattad maha suruks.
Aga no VW esiveolise pidamisest ja minekust on asi igakell üle :-D

Ragz Haapsalus muidugi mainis, et oleks võinud oma drag-i slikke laenata.
Krt ma varem selle idee peale ei tulnud, et küsida, samas ehk säästsin sidurit. :)

Postitatud: 19.05.2008 0:00
Postitas Mihkel
Vahepeal olen saanud mõned hetked aega ja viitsimist ka M-i mootoriga tegeleda.
Väike pesu mida vahepeal prooviks tegin:

Enne:
Pilt

Pärast 4h loputamist ja nühkimist tööstusliku pesuvahendiga ning survepesuriga:
Pilt

Homme üritan mingi anuma leida, kuhu kaas sisse mahuks ja viskan ta nüüd mõneks tunniks pesulahusesse likku.

Klappidega plokikaane osa viisin juba töösse.
Seda osa loputasin ~2h, lubati sooja veega ja pesuvahendiga tööstuslikus pesumasinas veel loputada.

Teha lasen siis:
* raadiuspesad
* uued juhtpuksid
* uued klapisääretihendid (Victor Reinz või Elring)
* loomulikult ka tihendipinna kontroll ja lihvimine kui vaja

Postitatud: 20.05.2008 20:36
Postitas kristo.sy
väga hea, et selle m moto käsile võtsid .jõudu ja jaksu tegemisel :)