Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel
Auto oli küll Haapsalus enda hoovis aga sõitmas ei käinud, kuna ei tahtnud autot lõhkuda (alles sain sõitma uuesti) ja ka tervislik seisund hommikul ei lubanud.
Peaaegu stock seades (ainult boost oli tõstetud 1.0-1.1bar, originaal turboga) sai keskmiseks ajaks 13.7s
Need uuekooli Imprezad mis seal sõitsid peaks tühimassilt ~200kg raskemad olema.
Peaaegu stock seades (ainult boost oli tõstetud 1.0-1.1bar, originaal turboga) sai keskmiseks ajaks 13.7s
Need uuekooli Imprezad mis seal sõitsid peaks tühimassilt ~200kg raskemad olema.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Täna sai G-Techiga väiksed mõõtmised ka tehtud suht rahuliku stardiga.
Antud arvud ei pruugi täpsed olla, kuna ma pole peale kalibreerimist enda seadme täpsust kontrollinud Paabu omaga.
Ehk jõuan nädala sees ära kontrollida, siis saab arvude täpsusklassi ka teada.
Seda võin öelda, et väiksemat arvu pole minu G-Tech siiani reaalsest tulemusest näidanud, ainult suuremat.
Viimati valetas 0.2s võrreldes eesti ajavõtusüsteemidega.
Aga arvud siis sellised ja boosti keskeltläbi 1.0bar, spaikib korra veidi rohkem:
Mitte 4WD stiilis start, kooles esimesega ära kuna ei julgenud kõrgelt startida.
20m 2.4-2.5s
400m 13.5s
0-100km/h 5.3s
Antud ajad oleks ~0.5s paremad, kui stardiksin vähemalt 6000rpm pealt nii et rattad algul ringi käiks.
Nii et natuke veel arenguruumi on
Antud arvud ei pruugi täpsed olla, kuna ma pole peale kalibreerimist enda seadme täpsust kontrollinud Paabu omaga.
Ehk jõuan nädala sees ära kontrollida, siis saab arvude täpsusklassi ka teada.
Seda võin öelda, et väiksemat arvu pole minu G-Tech siiani reaalsest tulemusest näidanud, ainult suuremat.
Viimati valetas 0.2s võrreldes eesti ajavõtusüsteemidega.
Aga arvud siis sellised ja boosti keskeltläbi 1.0bar, spaikib korra veidi rohkem:
Mitte 4WD stiilis start, kooles esimesega ära kuna ei julgenud kõrgelt startida.
20m 2.4-2.5s
400m 13.5s
0-100km/h 5.3s
Antud ajad oleks ~0.5s paremad, kui stardiksin vähemalt 6000rpm pealt nii et rattad algul ringi käiks.
Nii et natuke veel arenguruumi on

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kus rajal?
Hetkel on 12-nendal mul koht Sauga OT-le.

Hetkel on 12-nendal mul koht Sauga OT-le.

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Jah, tänane päev tõestas, et auto käib nii juhist kui tänavarehvidest rajal selgelt üle.
Kogemus kogu sellest kompotist esimesel sõidul oli muidugi asi omaette.
Kuna korra ringi peale laksas fuel cut-i, siis keerasin boosti maha hiljem.
Pidurid olid soojast peast nagu pidurdaks kännu taha aga klotsi kulus ka 20 ringiga 3mm vähemalt.
Nüüd linnas sõites on kuidagi imelikud pidurid, loodan, et kuluvad normaalseks tagasi.
Tekitas kuumusega ehk mingi kõvema kihi klotsi pinnale.
Peab minema lahjema autoga kurvide läbimist õppima.
Täna olid osad kurvid ainult 4wd drift, kui pidurdamisega liiga hiljapeale jäin.
Kogemus kogu sellest kompotist esimesel sõidul oli muidugi asi omaette.
Kuna korra ringi peale laksas fuel cut-i, siis keerasin boosti maha hiljem.
Pidurid olid soojast peast nagu pidurdaks kännu taha aga klotsi kulus ka 20 ringiga 3mm vähemalt.
Nüüd linnas sõites on kuidagi imelikud pidurid, loodan, et kuluvad normaalseks tagasi.
Tekitas kuumusega ehk mingi kõvema kihi klotsi pinnale.
Peab minema lahjema autoga kurvide läbimist õppima.
Täna olid osad kurvid ainult 4wd drift, kui pidurdamisega liiga hiljapeale jäin.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
-
- Postitusi: 133
- Liitunud: 29.11.2004 16:18
Auto jälle varsti 2 nädalat seisund. Põhjuseks lõplikult lahkunud jahutuslõdvik.
Nädala algul peaks Inglismaalt silikoonlõdvikute komplekt kohale jõudma.
Nädala algul peaks Inglismaalt silikoonlõdvikute komplekt kohale jõudma.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Täna sai veidi summutit tuunitud.
Kuna suur müra tüütas ära sai viimase püti asemele 2.25" 2007a 2.5L Impreza WRX-i originaalpütt pandud.
Tulemus on see, et mootori hääl käib ka tühikäigul summuti mürast üle
Seega nüüd siis teistpidi probleem, liiga vaikne.
Samas sõidan sellega mõnda aega ja vaatan kuidas siis muljed on.
Nüüd on vähematl tunne, et auto on kiirem kui varem, kuna vähe kisa aga palju villa
Kuna suur müra tüütas ära sai viimase püti asemele 2.25" 2007a 2.5L Impreza WRX-i originaalpütt pandud.
Tulemus on see, et mootori hääl käib ka tühikäigul summuti mürast üle

Seega nüüd siis teistpidi probleem, liiga vaikne.
Samas sõidan sellega mõnda aega ja vaatan kuidas siis muljed on.
Nüüd on vähematl tunne, et auto on kiirem kui varem, kuna vähe kisa aga palju villa

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mingi aeg tagasi käis siin elav arutelu väljalaskekollektori teemal ja selle mõjust spool-up-ile.
Varsti saab siis ilmselt teada, kes rääkis tõepõhjaga juttu.
Nimelt tegin autole jõulukingiks Kakumei GEN II 4-1 väljalaskekollektori (sama mis Tomei ja GT-Spec),
mille peaks loodetavasti jaanuari keskpaigas kätte saama.
Varsti saab siis ilmselt teada, kes rääkis tõepõhjaga juttu.
Nimelt tegin autole jõulukingiks Kakumei GEN II 4-1 väljalaskekollektori (sama mis Tomei ja GT-Spec),
mille peaks loodetavasti jaanuari keskpaigas kätte saama.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
No kui õiglane hind makstakse, siis on aeg edasi liikuda, kui ei, siis võin ise ideaalkorras autot nautida.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Ei ole veel. Ikka postis.
Tellisin jõulude ajal aga posti pandi alles mingi 7-mes jaanuar vist.
Tellisin jõulude ajal aga posti pandi alles mingi 7-mes jaanuar vist.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.