16. leht 23-st

Postitatud: 02.10.2009 13:53
Postitas hents99
Marko L kirjutas: To: pmz
Mõtlesid ka mis sa kirjutad?
Omadega nulli tulla ei ole kindlasti eesmärk
Ei maksa nii väga ärrituda, piletihind on tõesti kõrge. Mõni aeg tagasi oli Rock Race 100.- nägu, seal oli sisuliselt 3-osaline üritus (kiirendus, helivõistlus, näitus vms), see oli hinda väärt.
Viimase otsa üritused aga 150.- tribüünile pääsevad esimesed kiiremad või need, kes on rohkem karuks joonud.

100.- vs 150.- pole küll teab, mis suur vahe (1 õlle jagu :) ) Aga mingil määral hakkab alateadvuses kripeldama.

Asi pole nulli tulemises, loomulikult, see pole eesmärk, aga kas enam 100.- per nägu ei saa hakkama enam? Siis juba korraldamine kisub mõttetuks?
Pigem on küsimus selles.

Postitatud: 02.10.2009 15:24
Postitas Laur
Mis tribüünidest siin räägitakse, tribüüni nägin mina viimati drag üritusel 2008 alguses. Kuna mina käin tavaliselt dragi üritustel sedasi et ajasõitude alguseks olen kohal ja lahkun enamasti siis kui viimane auto on sõitnud, siis selline päev otsa seal aia ääres seismine ja ringi jalutamine väsitab päris korralikult jalad ära, eriti veel kui vahepeal mingid 5-20 min seisakud on. Nii et mina isiklikult oleks nõus kuni 30 eeku juurde maksma piletile et omada võimalust oma tagumik kuhugi maha toetada, kuid samas peaks säilima ka normaalne ülevaade stage alale.
Kõrvalist show-d võiks küll rohkem olla, olgu see siis kasvõi mingid kohalikud poisikesed sapakal rehvi suitsema ajamas, vähemalt midagigi vaadata.

Postitatud: 02.10.2009 15:44
Postitas pmz
Marko L kirjutas:
To: pmz
Mõtlesid ka mis sa kirjutad?
Omadega nulli tulla ei ole kindlasti eesmärk
Ja kuidas saab asju tasuta teha? Sul keegi tuttav maksab nalja kinni?

Ainuke reaalne mõte ongi see ankeet - kuigi see ka jälle lisakulu korraldajale
Kas sa lugesid, mida mina kirjutasin?
Ütlesin, et ideaalis oleks asi tasuta, kuid see pole võimalik.
Kui publiku suurenemiseks on vaja, et jäädakse omadega nulli, siis võiks ju seda teha, see oleks ju põhimõtteliselt investeering tuleviku jaoks. Asja tuleb vaadata pisut kaugemale, mitte ühe ürituse kaupa. Et teen ühe ürituse ja panen sealt võimalikult palju raha tasku. Niimoodi sureb asi loomulikult välja, selliseid üritusi on palju nähtud. Mina olen ikkagi siiamaani mõelnud, et kiirendusvõistlusi korraldavad asjahuvilised, kelle suureks eesmärgiks polegi raha teenimine. Kui tuleb ala juurde rahvas, küll hakkab siis ka raha tulema ja arvan, et sellest ei olekski kellegil kahju. Nulli jäämise juures eeldan ka seda, et korraldajatel ikka kõhud täis ja enda kulutuste eest raha saadud.

Võiks siis jah nii olla, et lihtsalt seisupilet on odavam ja tribüüni oma kallim, sellest saaksin aru. Inimesed kelle rahakott ei luba kallimat osta, kuid soov tulla uudistama on olemas, saaksid ka seda endale lubada.

Postitatud: 02.10.2009 17:41
Postitas parm
Tere,

Kahju, et enamus ei saa aru kasutaja PMZ tehtud postituse mõttest aru.

Senikaua kuni BHRA ja muud "ajud" arvavad, et nende 10-15 auto vahel võistluste korraldamine ongi "eesti dragracingu meistrivõistlused", ei tule ka pealtvaatajaid juurde. Ja nagu valdav enamus juba teab, kõik praegused võistlejad on ka ise kunagi pealtvaatajad olnud.

Usun, et paljudel praeguste pealtvaatajatel ei oleks probleem panna koos juhiga 4 inimest autosse, igaüks ostaks 100eek pileti ja sööks-tarbiks kohapeal veel mõnesaja krooni eest KUI EESTI MEISTRIVÕISTLUSTEL OLEKS MIDAGI VAADATA. Päev otsa jala otsas passida võistlusest võistlusesse neid samu autosid ning pigem kahanevat võistlejaterivi ja nende "lühikeste paaritunniste pauside" mitte midagi teha on isegi idioodi jaoks koormav.

Inimene kes tuleb tänavalt ja kes ei tea Markeli,Viljari,Sangernebo jpt sõitjate taustast midagi, ei ütle Markel vs Viljar duell mitte midagi. Rahvas tahab showd. See mis praegu korraldatakse, on kitsa sihtgrupi nn eralõbu ning senikaua kuni puudub igale võistlusele meediakajastus ning BHRA ja võistluse korralikud kodulehed, on ebamõistlik oodata mingit muud tulemust kui selle spordiala populaarsus.


Klassidest ma ei hakka rääkima, kuna selle kohapalt on siin juba kogenenumad mehed sõna võtnud ja päris asjalikke ettepanekuid teinud.


Olavi, mõnede dragiautode sponsor ja põhikohaga pealtvaataja.

Postitatud: 02.10.2009 17:43
Postitas Marko L
Ok vb vastasin liiga karmilt aga ideaalis toimuks üldse kõik teistmoodi.
150.- peale läks pilet minu mälu järgi siis kui rahvahulk vähenes.

Tribüünid on olnud see aasta vähemalt kahel üritusel.
+Kas mitte tartu autoklubi omal ei olnudki selline süsteem et tribüünipilet eraldi?

On näha, et ei ole keegi nõus pappiga riskima mitu korda.
BHRA korraldas see aasta juba ühe ürituse kuna keegi teine ei olnud nõus enam korraldama.

Olavi: Kas ruudulipp ei ole meediakajastus+terve saade dragist??
Delfis mitu erinevat saadet + artiklid.
Ka AKs on olnud drag. Kui see ei ole meediakajastus siis mis on?
Keegi ei istu BHRAs niisama ja ei pane pappi enda taskusse.
On olemas ka ju eraldi inimene kes ajab meedia poolt

Postitatud: 03.10.2009 10:03
Postitas tmac
sitasti ajavad ma ütlen

Postitatud: 03.10.2009 11:00
Postitas prr
tmac kirjutas:sitasti ajavad ma ütlen
Mitte, et ma kiidaks ega laidaks, aga mis oleks sinu arvates "hästi ajamine" ?

PS Võta arvesse ka eelarved, tööjõud jne.

Postitatud: 03.10.2009 12:01
Postitas KaroK
prr kirjutas:
tmac kirjutas:sitasti ajavad ma ütlen
Mitte, et ma kiidaks ega laidaks, aga mis oleks sinu arvates "hästi ajamine" ?

PS Võta arvesse ka eelarved, tööjõud jne.
Padi on kare ja tekk torgib.



Meediakajastuse vaatevinklist võib vabalt tudengivormeli näiteks tuua.
http://www.formulastudent.ee/meedia
Kaetud on nii telesaated, kui ka trükiväljaanded.
See on muidugi suuremalt jaolt kahe tudengi teene, kes ise on kirjutanud osa artikleid trükiväljaannetesse.
Abiks on olnud ajakirjanike peibutamine proovisõitudega jne.


Kiirendusvõistlustele suureks promoks oleks korralikud artilid suuremates ajakirjades/ajalehtedes.
1. Artiklites võiks kirjutada lühidalt kiirendusvõistluste kontseptsioonist ja ajaloost.
2. Eesti dragi ajaloost ja klassidest.
3. Efektset pildimaterjali.
4. 2009 hooaja kokkuvõte.

Lisaks oleks ala arengu tarvis kedagi, kes sellest pikemas perspektiivis tõeliselt hoolib(eesti keeles - kasumit saab :-D ).
Oma huvid on mängus kindlasti ettevõtetel, kes ala tarbeks autosid ette valmistavad. (Erkki Engineering, Es Racing, VKM Motors,...)

Kindlasti ei ole võimalik Tallinnas 200 meetrit kuhugi maha mõõta ?
400m oleks asi ohutuse poolest keerulisem.

Postitatud: 03.10.2009 13:22
Postitas Astrona
Võiks öelda, et see lexusega bräketi värk oli meediakajastus. Mis jättis asjast nagu head ja halba muljet, aga mis põhiline - asi kajastati.
Ei tea bhra eelarvest, aga päris kõva oleks, kui saaks peale F1 ülekannet teha väikse dragi-saate - kasvõi 15min... "Järgmisena näitame saadet natuke kiirematest autodest..." :lol:

Postitatud: 06.10.2009 14:22
Postitas Jaan
Ime ka, et meil vähe käib pealtvaatajaid
Modelle tuleb sebida võistlustele.
eesti
Pilt
vs muu maailm
Pilt

Postitatud: 06.10.2009 18:41
Postitas Astrona
Sa vist pole võistlustel käinud? Eriti meenub mudamaadlus :) Kui publik modellid kinni soovib maksta, võiks neile eraldi piletiga aia eraldada, kõrvale aeda paneks lambad ja illarid jne

Postitatud: 06.10.2009 19:19
Postitas IvarR
Kõigepealt küsimus kas siis on loota kuni 2L turbomootoritele eraldi klassi või see rong on juba läinud?

Ja siis kuna osad BHRA alamkomitee liikmed ja kohtunikud jne loevad seda teemat siis küsimus ka teile , et miks on rootormootori koefitsent x 2 ikkagi ning kust see x 2 võetud on? Pole keegi suutnud seda selgitada siiani veel.

IvarR

Postitatud: 06.10.2009 20:19
Postitas RFL
IvarR kirjutas:Kõigepealt küsimus kas siis on loota kuni 2L turbomootoritele eraldi klassi või see rong on juba läinud?

Ja siis kuna osad BHRA alamkomitee liikmed ja kohtunikud jne loevad seda teemat siis küsimus ka teile , et miks on rootormootori koefitsent x 2 ikkagi ning kust see x 2 võetud on? Pole keegi suutnud seda selgitada siiani veel.

IvarR
Kuigi pollis vastasid 32 inimest, et võtaksid ka ise osa, kui loodaks kuni 2000cc laetud klass, on ikkagi reaalseid sõitjaid seal 5 ja pole mõtet ettepanekutki teha.
4 taktilisel mootoril teeb väntvõll üheks töötsükliks 2 pööret ja rootormootoril vaid ühe, sellest ka x2 koefitsent.

Postitatud: 06.10.2009 23:27
Postitas Jaan
Astrona kirjutas:Sa vist pole võistlustel käinud? Eriti meenub mudamaadlus :) Kui publik modellid kinni soovib maksta, võiks neile eraldi piletiga aia eraldada, kõrvale aeda paneks lambad ja illarid jne
Mis siis publik peab mingi hambad ristis tehnikahuvilised motõllid olema ja show on nagu ürituse juures out? Õllekale minnakse ka ikka õlle ja bändide pärast, mitte respektist riho Rõõmuse vastu. Aga see selleks eks kõigil ole oma vaatenurk.

Postitatud: 06.10.2009 23:50
Postitas Astrona
Jaan kirjutas:Mis siis publik peab mingi hambad ristis tehnikahuvilised motõllid olema ja show on nagu ürituse juures out? Õllekale minnakse ka ikka õlle ja bändide pärast, mitte....
Su ettepanek on mahutada 1 EMV etapp õllesummerisse? Õllekas ja drag on täiesti erinevad üritused. Pooldan show'd aga, seda siis kui näiteks tehnilise rikke tõttu paus peaks olema. Show võrra ei tohiks päev pikemaks venida, niigi 15min jagu sõitusid võtab terve päeva, kui just showd ei tee mõni tehnika saavutus.
Korraldajatele ettepanek 1h võrra üristusi lühendada.