16. leht 33-st

Postitatud: 08.01.2010 21:15
Postitas ca18det
Ülevaatuse ja paberimajanduse kohta ütles keegi hästi - money talks, bullshit walks. Seega kõike saab kui $$$ olemas.

Postitatud: 08.01.2010 21:48
Postitas ahto10
vw-l ka turbo mootoreid ju...Golf4 GTIP,assatid jne...

Postitatud: 10.01.2010 12:18
Postitas etz27
hetkel räägin golf mk 3 mest

Postitatud: 10.01.2010 13:19
Postitas hents99
Maik kirjutas:ok on siis,kui mootorit ei näpi. Väljalaske ja sisselaske kollektori ümberehitamine on keelatud. :lol:

Legaalsuseni rääkimisest on väga pohlad - kõigepealt saa turbo kapoti alla. See ei ole see "kergem" osa.

Turbo kapoti alla saamine on just kõige kergem osa. Isegi mehaanilist pritset ei saa(ei ole lubatud) ümber ehitada EFI`ks, mis siis veel turbo lisamisest rääkida.
Isegi ilusasti küsides saab ARK`ist vastu hambaid (värske kogemus).

Postitatud: 10.01.2010 13:23
Postitas etz27
tean jah et ARK asju ei kiida heaks
aga no kuidagimoodi peab ju ika saama ja saab ka ma arvan
lihtsalt vaja natukene infot selle 110 kw 16 v kohta kuidas ja mida teha temaga

Postitatud: 10.01.2010 14:11
Postitas ahto10
Ma arvan et golf 4 passati mootorit annab ka golf 3-ele peale panna ja ma usun, et ARK-il ka sellega väga probleeme pole kui asi korralikult tehtud.

Postitatud: 10.01.2010 19:57
Postitas etz27

Postitatud: 11.02.2010 11:55
Postitas pets4524
Tere,

Kas keegi oskab öelda midagi sellise fööni kohta nagu Garrett-i TB0324 Koodid 1284171-0 ja 466016-20G151 4F, leidub BMW 2,4 diislite peal... Kas 1,6 L Honda mootori peale jääb väikseks? Võrreldakse T2 ja T25-ga vist üldiselt...

Peeter

Postitatud: 08.06.2010 19:00
Postitas vipman
Plaan on turbotada ära audi mootor.
Andmed:
Töömaht:V6 2,8l 2771cc 12v
Võimsus: 128kw
Mootori kood: AAH

Mis turbosi peaks kasutama

Postitatud: 08.06.2010 21:16
Postitas murjam
Kui kavatsed asja küllaltki odavalt teha (osta kasutatud turbod), vaata lihtsalt sellise mootori omad, mis originaalis ligilähedaselt Su vabalthingava masinaga jõudu puhub (et siis kahest turbost umbes 2x niipalju välja võtta, väikse varuga - eeldan, et tahad kasutada kaht turbot). Toimima hakkab igasugune turbo, küsimus on vaid selles, et palju sealt jõudu tuleb ja mis pööretel. Kuna Su masin juba vabalthingavana ~170hp, ära kindlasti vali turbosid, mis puhuksid vähem kui 100hp tükk.

Konkreetselt olen ma ise Nissanitega tegelenud ja tean, et suhteliselt odavalt on võimalik leida CA18DET mootori(te)lt (200SX S13) T25 turbo(d), mis lasevad läbi stock seades just umbes 170hp. Kahe sellisega saaks päris hullu püssi 2.8l mootori.

Palju hobujõude oled eesmärgiks seadnud, on turbo valimise puhul põhiküsimus? Mida vähem, seda madalamatel pööretel lõbu algab; mida enam, seda rohkem on lõbu :evil:

Postitatud: 08.06.2010 21:47
Postitas vipman
Plaan on asi nii korralikult kui võimalik teha. Hetkel on mootor laiali ja ootab bloki lihvimist (ise olen selles küll suht võhik) kuid olen lugenud ,et turbotamisega tuleb ka langetada* surveastet + veel tuleks vahetada ka välja kolvid kui ka kepsud. Eesmärgiks on alguses ~350hp. Mootor on plaan teha 2 turboga.

Nii, et kui kellelgi on häid näpunäiteid / ettepanekuid, siis oleks alati tänulik.

Postitatud: 08.06.2010 22:20
Postitas cthen
vipman kirjutas:Plaan on asi nii korralikult kui võimalik teha. Hetkel on mootor laiali ja ootab bloki lihvimist (ise olen selles küll suht võhik) kuid olen lugenud ,et turbotamisega tuleb ka tõsta surveastet + veel tuleks vahetada ka välja kolvid kui ka kepsud. Eesmärgiks on alguses ~350hp. Mootor on plaan teha 2 turboga.

Nii, et kui kellelgi on häid näpunäiteid / ettepanekuid, siis oleks alati tänulik.
surveastet tuleb ikka alla saada.

Postitatud: 08.06.2010 22:22
Postitas vipman
cthen kirjutas:
vipman kirjutas:Plaan on asi nii korralikult kui võimalik teha. Hetkel on mootor laiali ja ootab bloki lihvimist (ise olen selles küll suht võhik) kuid olen lugenud ,et turbotamisega tuleb ka tõsta surveastet + veel tuleks vahetada ka välja kolvid kui ka kepsud. Eesmärgiks on alguses ~350hp. Mootor on plaan teha 2 turboga.

Nii, et kui kellelgi on häid näpunäiteid / ettepanekuid, siis oleks alati tänulik.
surveastet tuleb ikka alla saada.
sry minu viga. Märkasin ise ka alles ,et viga see aga olid kiirem.

Postitatud: 08.06.2010 22:27
Postitas murjam
Survesastet tuleb jah alandada, mitte tõsta.

Kui on soov korralikult teha, on üks väga oluline asi, millest ei saa mööda vaadata, mootori juhtimine. Ülerõhu all töötades peab segu minema rikkamaks ja süüde hilisemaks. Seda on vabalthingava mootori ajuga väga raske saavutada, kui soovida, et kruisides oleks segu ikka parajalt lahja ja süütenurk parajalt suur.

1 variant on kasutada mõne turbomootori juhtaju, kuid selliste custom lahenduste puhul tänad ennast hiljem, kui kohe nn täisprogrammeeritava juhtaju paigaldad - saad kõiki parameetreid muuta nii, kuis vaja.

Postitatud: 09.06.2010 13:07
Postitas vipman
vipman kirjutas:Plaan on turbotada ära audi mootor.
Andmed:
Töömaht:V6 2,8l 2771cc 12v
Võimsus: 128kw
Mootori kood: AAH

Mis turbosi peaks kasutama
Eesmärgiks on alguseks saavutada ~350hp. Hiljem on plaan sellest edasi liikuda.
Oskab keegi soovitada kolbe, kepsusi? (Mis firma toodanugt eelistada?)
Kui soovin survastet langetada, kui paksu tihendit peaks kasutama?
Pihustite kohapealt kasutaksin Audi S4 AAN pihusteid (või on kellelgi midagi paremat pakkuda).
Kas tuleks ka õli- ja bensupump võimsama vastu vahetada?