Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 03.12.2009 19:22
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Selles suhtes, vahet ju ei ole, mis kolb, kui juhtimine puudulik või süüde vale, siis deto tuleb nii või naa külla ja saab mis iganes kolb haiget. Ise ostsin ka just Wiseco kolvid ja Manley kepsud nagu sul-kuni 600Hp.
Kas sul juhuslikult kolb klappi ei käi või deto tõttu need nookurid ei murdu?
Ning vb vedrud liiga kanged nende jaoks?
Kas sul juhuslikult kolb klappi ei käi või deto tõttu need nookurid ei murdu?
Ning vb vedrud liiga kanged nende jaoks?
- Kpt. Trumm
- Postitusi: 273
- Liitunud: 29.11.2004 21:24
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Ma pakuks et see on detonatsioon. Ise maadlen ka detoga kohas kus seda ei tohiks olla. Originaal turboga ja ja 4000 juures 1.2 bar on kõlin sees. Ja süüde on 14 kraadi. Aru ei saa.
Aga jäiga vedruga originaal nookurid väga ei pidanudki vastu pidama. Deto abiks ja seal nad lähevad.
Aga jäiga vedruga originaal nookurid väga ei pidanudki vastu pidama. Deto abiks ja seal nad lähevad.
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Klapp kolbi ei käi. See oleks jube kilin-kolin, kui 0.01mm juba sisse sõidaks. Eks need nookurid purunesid ikka maha hüppamisest. Klapid ka pole sirged enam ja see juhib nookurit maha oma kohalt. Uus kaas vahepeal muretsetud ja tööd käivad sellega. Nyyd siis enne kaanevahetust põhimõtteliselt otsustas saale ära minna. Mõnes mõttes hea, et üks tegemine enamvähem. Kolvid muidugi lisakulu juurde, mida ei olekski osanud arvata ja üks keps, mille vb saab üle lõigata.
Kas keegi öskab öelda kindlalt, kas selle FWD SR20 otsa istub RWD käigukast. Kui ma selle mootori korralikult üles tagasi ehitan, siis õnnestub see mul s14 keresse hiljem tõsta? Enne seda tahaks muidugi miili sõita veel selle autoga
Kuidas pööret loed? Mina loen/lugesin cas kettalt jagajast ja võib öelda, et boosti all peab tabel üsna tagasihoidlik olema, muidu on detonatsioon kohe.Ma pakuks et see on detonatsioon. Ise maadlen ka detoga kohas kus seda ei tohiks olla. Originaal turboga ja ja 4000 juures 1.2 bar on kõlin sees. Ja süüde on 14 kraadi. Aru ei saa.
Aga jäiga vedruga originaal nookurid väga ei pidanudki vastu pidama. Deto abiks ja seal nad lähevad.
Kas keegi öskab öelda kindlalt, kas selle FWD SR20 otsa istub RWD käigukast. Kui ma selle mootori korralikult üles tagasi ehitan, siis õnnestub see mul s14 keresse hiljem tõsta? Enne seda tahaks muidugi miili sõita veel selle autoga

- Kpt. Trumm
- Postitusi: 273
- Liitunud: 29.11.2004 21:24
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
CAS-lt loen jah. Ei ole raha et ATI damperit osta. Süüte lugemine on testitud 6silindrilise CAS-ga 12K rpm. Kas võib kett veninud olla??? Ainuke võimalus siis pingis rõhu all kontrollida kuidas süüde jookseb. Kuigi jääb arusaamatuks kuidas ülejäänud maailm sama süütenurgaga sõidab ja minul 8 kraadi vähemaga ikka kõliseb. Kas võib kett veninud olla??? Märgid on paigas.
Sinu teemasse ka. Mootorit saab panna S14 peale aga lihtne see ei ole. Enamus kasti polte sobivad aga starter ei sobi. Jagaja jookseb tuleseina aga sellega sul probleeme ei ole. S14 mootoril on kaanes lisaõlitused.
Sinu teemasse ka. Mootorit saab panna S14 peale aga lihtne see ei ole. Enamus kasti polte sobivad aga starter ei sobi. Jagaja jookseb tuleseina aga sellega sul probleeme ei ole. S14 mootoril on kaanes lisaõlitused.
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Ei ole kett veninud. Mul uus kett peale remonti pandud. Minul ntx tühikäigul hüppab süüde 3-5 kraadi. Suuremal pöördel ei õnnestu odava stoboga vaadata. 1.2bari juures nurk 12 kraadi.
Samvel ehk oskab selle kohta midagi öelda, ta mõned kiired sr20´ned ikka ehitanud... Võib vabalt sõna võtta : )
Samvel ehk oskab selle kohta midagi öelda, ta mõned kiired sr20´ned ikka ehitanud... Võib vabalt sõna võtta : )
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Kas võib olla, et mingi solk paagis? Sõidad ikka korraliku firma 98ga? Mis sul surveaste on (ei viitsi hetkel tervet teemat läbi lugeda)?Dc85 kirjutas:Ei ole kett veninud. Mul uus kett peale remonti pandud. Minul ntx tühikäigul hüppab süüde 3-5 kraadi. Suuremal pöördel ei õnnestu odava stoboga vaadata. 1.2bari juures nurk 12 kraadi.
Samvel ehk oskab selle kohta midagi öelda, ta mõned kiired sr20´ned ikka ehitanud... Võib vabalt sõna võtta : )
CA küll erinev, aga 8.5:1 astmega oli ei teagi kas ESi või Maksimi keeratud 1.2baril 4500-7500 15-17,5kraadi, ja 1.8bar samas vahemikus 12-14kraadi.
Natuke küll muutsin nukkasid aga ja kruttisin teda igat pidi ning parimaks jäi 1,2bar 25-27, 1.8bar 20-21kr ja 2.25bargi 17-18kraadi. Deto pärast maha ei pidanud tõmbama, ja 2-3kraadi liigutamine midagi märgatavat ei muutnud. Selle vana seadega oli isegi kuulda, et oluline osa põleb nagu sumpas - mölin lõi nagu autol plekid kah vibrama. 1 asi muidugi see, et mul jättis iga sekunditagant vahele kah, mis ju jahutas mootorit :D Et kui kala ära kaob, võib kaas 1. korda soojaks minna ja tuleb süüdet hakata piirama. Janno ülihea chip pani 1.2bari peal 22-23kraadi ja noh seda siis CASiga. Natu suured numbrid tunduvad, kuulates, mis teised räägivad, aga stroboga on baasnurk paigas...Ja sellegi poolest on kiireim tühikäik 23-25kraadi (hoian 17, siis läheb nagu pehmemalt koormuse alla vajutama hakates).
CAS kohta nägin üht graafikut, kus täispöördel valetas too kuni 5-kraadi. Samas oli tüübil CAS kinnitus, ehk see rihmakaas lõigatud, mis võis kah nagu juurde anda, pluss ei tea mis pingususega tal vat rihm oli jne.
Seda kah, et süüde vastavalt mootorile, et kui nuki magusam koht 4000rpm, siis seal peab ikka süüdet kah 1-2 kraadi vähem olema - no ja kui samal ajal tuleb ka magus sisselaskeresonants mängu siis 2-3 ehk kokku maha tõmmata. No ja 6000rpm peal võiks juba 1-2 kraadi hoopis juurde keerata, ja kui kaas ja nukk VEd maha hakkab tõmbama, siis silinderis täide hõredam ja tuleb põlemisele rohkem aega anda, et kütus kõik hapnikku molekulid ikka üles leiaks. 1 võimalus oleks vaadata mis selle deto koha peal kütusekogus on, eeldusel et segu on koguaeg sama, või kui kogus sama, siis mis segu näitab - äkki ongi magusa VE koht.
Teie asi, mis sul nukkade overlap on (mul oli vist 10-15kraadi). Kui sul DE stock seade, siis tuleb rohkem heitgaase silindrisse tagasi ja ei saagi väga peale keerata, eriti kui väike turbiin kah. Lisa sinna veel mingi hapuks läinud 98 või 95E kütus, tahmased küünlad, 13 segu ja kõik kõlab juba nagu loogiliselt.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Astrona, hea et Sa tagasi oled! ; )
Ei ole mingit solki paagis. Stati/Neste 98. Surveaste oli ~8.4.
Overlap mingi 50 kraadi, ei mäleta ka enam, kuidas nukad kraaditud said, paar lehte tagasi on täpne info kusagil. 10-15 kraadise overlapiga on minu nukkadega kuni 6krpmi´ni max 100hp. Jõud jääb siis liiga kõrgele. Küünlad Iriidiumid ja aste külmemad, kui stock 200sx´l, neid ka vahetatud 2 korda eelmise suve jooksul.
Ei ole mingit solki paagis. Stati/Neste 98. Surveaste oli ~8.4.
Overlap mingi 50 kraadi, ei mäleta ka enam, kuidas nukad kraaditud said, paar lehte tagasi on täpne info kusagil. 10-15 kraadise overlapiga on minu nukkadega kuni 6krpmi´ni max 100hp. Jõud jääb siis liiga kõrgele. Küünlad Iriidiumid ja aste külmemad, kui stock 200sx´l, neid ka vahetatud 2 korda eelmise suve jooksul.
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Suurem overlap on kõrgele pöördele hea, väiksem on pigem madalama jaoks - kuna väiksemal pöördel overlap ajal jõuab gaas tagurpidi välja liikuda. Võibolla turbokatel natuke teisiti, arvestades et RICE soovitas...Dc85 kirjutas:10-15 kraadise overlapiga on minu nukkadega kuni 6krpmi´ni max 100hp.
Seal sa kirjutad
40+30 on 70 kraadi overlappi.IN btdc 40
EX atdc 30
272/11,5
See overlap pole turbokate teema - sobib rohkem NA mootorile.
272 x 11.5 nukk on kah suht monster, sellega alla 5500 ei peagi midagi toimuma, kui neid just eba-sihtotstarbeliselt ära ei kruti.
Selline max moment 5500-7000 ja max hp 8000rpm tunduks õige.
Kui tõesti 10-15 OL proovisid, siis kõlab nagu oleksid overlapi vähendamisel ühe nuki keeranud 60kraadi hiliseks. Hiline nukk on kõrge pöörde jaoks.
Nii suurt nukka on vähe keerulisem jah laiali keerata. Aga ma üritaks siiski ühe korra veel. mul oli 270x10.2 + 264x9.6mm väikse OL'iga - enne spoolimist vabalthingavana tõesti 100hj, aga 6000-8500 küll tunda polnud, et vääne väheneks.
Kui muu ei aita, siis paneks stock nukid tagasi - need peaks kah selle 7800ni hingama kui tõukurid ei jama ja vedrud jäigad.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Kusjuures timmisin neid jep vabalthingavana. Turbokana pole proovinudki nii väikest overlapi. Tuleb siis uuesti testida kui auto korras.
Kolvid olemas, kepsud lasin uuesti ümmarguseks hoonida. Vänt ja saaled puudu veel. Nyyd tuleb siis trigger õigesse kohta pööret lugema ja vaatame kas saab süüdet juurde keerata ilma detonatsioonita.
Eesmärk siis avalaksuks.
CP seekord

Kolvid olemas, kepsud lasin uuesti ümmarguseks hoonida. Vänt ja saaled puudu veel. Nyyd tuleb siis trigger õigesse kohta pööret lugema ja vaatame kas saab süüdet juurde keerata ilma detonatsioonita.
Eesmärk siis avalaksuks.
CP seekord

Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Seda kah, et kui ostad performance nukid, siis võiks ise märgid paika panna. Mul kunagi ENEM A2 nukk oli originaal tiftiauguga mingi 45 kraadi paigast ära. Siis kah alla 6000 ei käinud.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
- Kpt. Trumm
- Postitusi: 273
- Liitunud: 29.11.2004 21:24
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Kuidas triggeri lahendad?
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
keevitab triggeri rihma seibi kylge ja teeb andurile jala.Kpt. Trumm kirjutas:Kuidas triggeri lahendad?
- Kpt. Trumm
- Postitusi: 273
- Liitunud: 29.11.2004 21:24
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
seal on leevendi vahel.
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Kõige mõistlikum on lasta teha uus alumiiniumist rihmaratas ja selle külge trigger wheel kui damper vahel on. Või trigger wheel hammasrihma "käbi" ja rihmaratta vahele kinnitada (peast ei tea, kuidas SR20 mootoril täpselt käib), mis võib rihmajoone viltu ajada kuid on ühel või teisel viisil korrigeeritav.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Mul mersudel sellised. 7075 anodeeritud alumiinium.

