16. leht 25-st

Postitatud: 02.12.2008 19:06
Postitas jeff01
Inimene küsis praegu suht viisakalt ja foorumites on ju oluliselt mõttetumaid teemasid mille üle arutatakse. Juhul kui minul oleks mootor laiali ja minu vastu sellised kahtlustused mis tõele ei vasta siis lubaks hea meelega mõõta aga olgu kuidas on eks Henri teab ise mis teeb või mida ei tee.....täielikult tema vaba valik sest ametlikku protesti ei esitatud.

Postitatud: 02.12.2008 20:03
Postitas Ragnar
Siiski on jah nii, et reeglid kehtivad ju kõigile. Olgugi, et protesti ei esitatud. Huvi pärast tahaks isegi teada kas vastas või mitte kuigi ma olen 101% kindel, et vastas reeglitele.

Postitatud: 02.12.2008 20:24
Postitas Astrona
See KolviKummituse teema: Tegelt peaks vist ikka silindrit mõõtma, sest HP audil oli rõngad 10mm laiemad kui kolvid. Ja silindreid peaks surve all mõõtma, sest sellise rõhuga kasvas ka töömaht. :lol:
HP kirjutas:Kogu kamm käigupikkuste ja lõppkiiruste suhtes sai ka lõppuks selguse. Moto ei tee lihtsalt üle 6700rpm. See on müstika millele pihta ei saa sest Audi 200 peal toimetas sama aju kuni 7300rpm.
Kas tahhomeeter vms rpm mõõtmisriistapuu oli kah sama?
Kas see 6700 piir kohe või sai mootorit enne ikka näpitud kah?
Klapivedrud ja tõukurid ei või resonantsi minna?
Mõnes mõttes hea kah, et rohkem pöördesse ei läind :)

Postitatud: 02.12.2008 21:10
Postitas HP
Astrona kirjutas:
HP kirjutas:Kogu kamm käigupikkuste ja lõppkiiruste suhtes sai ka lõppuks selguse. Moto ei tee lihtsalt üle 6700rpm. See on müstika millele pihta ei saa sest Audi 200 peal toimetas sama aju kuni 7300rpm.
Kas tahhomeeter vms rpm mõõtmisriistapuu oli kah sama?
Kas see 6700 piir kohe või sai mootorit enne ikka näpitud kah?
Klapivedrud ja tõukurid ei või resonantsi minna?
Mõnes mõttes hea kah, et rohkem pöördesse ei läind :)
Mõlemal korral mõõtsime dynomaxsis. Mootorid muidugi erinevad üksteisest. Resonants pole logiline. Lõppkiirused kiirendus võistlustel kinnitavad seda. Minu jaoks asi ammendatud.

Jätke mu auto kolvid rahule las magavad talveunes :)
Auto mootor rändas täna eestismaalt minema ja hakkab sõitma mudarallit :-D
Nii et hiljaks jäite oma soovidega.

Postitatud: 03.12.2008 23:18
Postitas Kummitus
mart154 kirjutas:Kulla kummituskummitaskummikus :lol:

Kui tegemist oleks minu autoga, siis ma PÕHIMÕTTELISELT juba ei ütleks/näitaks sulle mitte midagi.

Oleks õigel ajal ärganud. Aga ei, takkajärgi peab kaagutama kusagil foorumis :)


Sorry for ohvtopik, Henri...
Põhimõtteliselt võid oma tarkuseterad endale hoida, säästad naeratust !

Postitatud: 11.12.2008 20:02
Postitas kristo.sy
kle hp
mis suurusjärgus selline projekt ka maksab.viidates 2008 aasta setupile :?:

Postitatud: 12.12.2008 12:52
Postitas HP
kristo.sy kirjutas:kle hp
mis suurusjärgus selline projekt ka maksab.viidates 2008 aasta setupile :?:
Kui teha teha tööd ise nagu mina tegin ja osad sebida veidi odavamalt kui keskmiselt siis umbes 100k aga kui veel koonerdada siis ehk veidi odavamalt.

Postitatud: 15.12.2008 9:23
Postitas Maik
See hind oli ju koos autoga?

Postitatud: 15.12.2008 10:56
Postitas HP
Maik kirjutas:See hind oli ju koos autoga?
Otse loomulikult.Toorik oli minul juba 2.3l dohc mis asja odavamaks tegi.Tooriku ostsime 13k eest kui õieti mäletan.

Postitatud: 23.12.2008 22:44
Postitas HP
Nii selgunud on nii-öelda uued ja hullud plaanid. Nimelt saab auto endale ainult tagaveo ja hakkab nühkima drifti radasid tuleval hooajal.
Autost endast nii palju et täna üritame valmis teha mootori ja käigukasti käppad. Mootori nihutame 5cm taha poole ja esi rattad 5cm ettepoole et natukenegi parandada audi kehva raskuskeset keskele :x
Mootor tuleb sarnane eelmise hooaja omale ainult turbo tiba pisem et varem tööle hakkaks ja lihtsam taltsutada oleks. Võimsus prognoos on 400-450 malbet ja madalat hobust :-D

Postitatud: 23.12.2008 23:35
Postitas Aigo
sellest siis saab esimene drifti audi :lol:

ja kas dragis sai ennast siis piisavalt tõestatud ja nüüd siis aeg hakata jõudu katsuma g jõududega?

igaljuhul edu, jõudu ja teras närve projekti ümbertegemisel ja jään ka edaspidist arengut huviga jälgima

Postitatud: 23.12.2008 23:40
Postitas RFL
kas esirattad saad rohkem pöörama ka panna? originaal pöörderaadiusest jääb driftimiseks väheks

Postitatud: 23.12.2008 23:41
Postitas HP
Aigo kirjutas:sellest siis saab esimene drifti audi :lol:

ja kas dragis sai ennast siis piisavalt tõestatud ja nüüd siis aeg hakata jõudu katsuma g jõududega?

igaljuhul edu, jõudu ja teras närve projekti ümbertegemisel ja jään ka edaspidist arengut huviga jälgima
Ausalt öeldes on dragist natuke kopp ees küll ja igavaks kiskus ka. Eks aeg näitab kuidas driftiga läheb aga seal nii kiiresti villand juba ei saa.

Postitatud: 23.12.2008 23:52
Postitas Aigo
HP kirjutas:
Aigo kirjutas:sellest siis saab esimene drifti audi :lol:

ja kas dragis sai ennast siis piisavalt tõestatud ja nüüd siis aeg hakata jõudu katsuma g jõududega?

igaljuhul edu, jõudu ja teras närve projekti ümbertegemisel ja jään ka edaspidist arengut huviga jälgima
Ausalt öeldes on dragist natuke kopp ees küll ja igavaks kiskus ka. Eks aeg näitab kuidas driftiga läheb aga seal nii kiiresti villand juba ei saa.
minu seisukoht driftis on see, et kui driftida oskad (mitte rullnoka stiilis vaid pro klassis muidugi) siis oskad ka autoga sõita, arvatavasti piisavalt ohutult ning vastavates olukordades ka oskad autot ohjeldada ju.

et mu poolt pöidlad püsti drifti osas :)

Postitatud: 24.12.2008 0:04
Postitas HP
RFL kirjutas:kas esirattad saad rohkem pöörama ka panna? originaal pöörderaadiusest jääb driftimiseks väheks
Selle jaoks on lahendused olemas ja kindlasti ka seda teeme.