16. leht 19-st

Postitatud: 11.11.2008 11:11
Postitas valdz
Jürgen kirjutas:Tere, mis on uue aasta plaanid/eesmärgid?
Jõudu projektiga!
Tere Jürgen, ei pannud tähelegi et vahepeal midagi postitatud on.

Järgmise aasta plaanidesse kuulub uus hingavam kaan:
*suuremad klapid
*jämedamad nukad
*radikaalsem portimine
*Windorfis uue klapipesa CNC pingiga lõigatud raadiuspesad, täitsa ulme aparaat :) Siin üks suvaline youtube video sellest masinast:
http://www.youtube.com/watch?v=3YWjqAMK_og
*korralik käigukast, arvatavasti siis tugevdatud th-350.

Eemärgiks jõuda 11 sekundi keskele ja 500 mootori hobujõu juurde.


Kui kellegil huvi siis hetkel peal olev kaan, ilma kolmekordsete klapivedrude ja reguleeritavate nukaratasteta, müügis:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=17037

Postitatud: 11.11.2008 22:02
Postitas Reims
sattusin ka möödunud nädalal Tiidu juurde ja sai ka reaalselt aparaati töös nähtud-hämmastav masin,kusjuures teadaolevalt pidi neid põhjamaades ainult kaks olema.

Postitatud: 12.12.2008 20:23
Postitas valdz
Kolm on kohtuseadus... Täna siis saime jagu ka kolmandast käigukastist. Autost tuleb väike lugu motors24'jas ja proovisime teha burnouti. :)

Külmal, märjal asfaldil, märgade tagarehvidega - start @ 5000 rpm oli esi rattad maast lahti tõstnud ja siis käis KRRRR.

Tõenäoliselt siis esimese käigu hammasrattad tõmbas tühjaks.

Igatahes hakka või Hoosier'itega talvel sõitma :-D

Postitatud: 12.12.2008 22:10
Postitas Moss
valdz kirjutas:Kolm on kohtuseadus... Täna siis saime jagu ka kolmandast käigukastist. Autost tuleb väike lugu motors24'jas ja proovisime teha burnouti. :)

Külmal, märjal asfaldil, märgade tagarehvidega - start @ 5000 rpm oli esi rattad maast lahti tõstnud ja siis käis KRRRR.

Tõenäoliselt siis esimese käigu hammasrattad tõmbas tühjaks.

Igatahes hakka või Hoosier'itega talvel sõitma :-D
Juhus või mitte aga minu kogemus oli umbes sarnane. Niiskes või kerge vihmaga polnudki väga häda sõita ja igapäevases kasutuses ei kulunud ka nii kiiresti kui alguses ennustasin. Muidugi mul polnud all drag-rehvid vaid Michelin/BFGoodridge mis sprinti sõites eelnevalt võrdlemisi pastlaks lastud.

Postitatud: 16.12.2008 1:25
Postitas Young Dirty Chinaman

Kopikas Racingu 2009.a. kalender.

Postitatud: 10.01.2009 20:20
Postitas valdz
-

Postitatud: 14.01.2009 12:32
Postitas Ragnar
Mis hoorattaga sa selle siduri kokku panid mis müügis on ?

Postitatud: 14.01.2009 12:51
Postitas valdz
See Rikitop OÜ-s terasest tehtud hooratta küljes.

Hooratta kaal 3.9kg :)

Kui hoorattast huvitatud siis võime rääkida. Muidu mõtlesin et teeb selle veel ümber turbiini jaoks, aga see suht sama suur töö kui uue tegemine...

Postitatud: 14.01.2009 13:40
Postitas Mihkel
Linnasõiduks tegu muidugi suht huvitava siduridga.
Indreku jalale peab au andma, minul võttis igatahes kena pingutuse, et seda pedaali liigutada.
Sidurikomplekt iseenesest aus asi.

Kaugel uus kast on?

Postitatud: 14.01.2009 13:57
Postitas valdz
Kastiga asi niikaugel, et toorik on olemas. Selle eest tänud LaSa'le.
Toorik siis Pontiac LeMans'i alt th-350. Kast ka üle lastud vaadata, pump ja muud tähtsad asjad korras ehk kast on ehitamist väärt.

Panin kokku ka nimekirja juppidest mis vaja tellida, et kast peaks 500+hj vastu, sai seda nimekirja arutatud Erkkiga ja midagi mööda ei pannudki.

Samuti tellitud TH-350 raamat, mis peaks nüüd varsti jõudma, siis saab natuke lugemisainet jälle.

Jupid mis siis vaja käigukasti sisse:
*Sprag, Direct Drum, Steel, Heavy-Duty
*Automatic Transmission Rebuild Kit, Premium Race with Kolene
*Transmission Pan, Deep, Aluminum, Natural, Finned
*Valve Body, Trans-Brake, Full Manual, Reverse Pattern

Postitatud: 14.01.2009 18:14
Postitas AndresZ
Kuskohast sa turbiini võtad? Ise soovitan: http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
Ma ise olen juba mitu custom turbiini teinud ja jamad ikka :?
Sealt tellides saab korraliku asja ja kui otsida, saad ka kõrgema stalliga, kui vaja :)

Postitatud: 20.01.2009 16:56
Postitas Ragnar
Kindel, et 16v kaant ei taha? Mul üks siin vedeleb.

Postitatud: 20.01.2009 17:28
Postitas valdz
Ragnar kirjutas:Kindel, et 16v kaant ei taha? Mul üks siin vedeleb.
Hmm, ühe võtaks ligi küll, äkki saadad hinna PS-ga :)



To AndresZ,
Ei pannud su posti tähele enne. Aga turbiini plaanin panna custom, kardan et riiuli oma on veel raskem paika saada. Küll ei ole 100% seda enda jaoks läbi mõelnud, kuna turbiini ost on alles kaugel. Soomes pidid olema teadjad inimesed, kui suudan neile anda mootori graafiku, võistlus kaalu, ülekanded (vb oli veel midagi).

Postitatud: 20.01.2009 18:43
Postitas AndresZ
Hmm. Tean, et riivo Hinnil ( taunus cosworth turbo). Ka tema lasi teha soomes custom turbiini ja see juba 2 kord tükkideks käinud :?
Parim, mis siiamaani kuulnud olen, on tci toodang. Lauri kuriks sõitis ka 2 aastat tci turbiiniga ja see ei andnud järgi.
Samas kui vaja saab ise ka TCI-ga suhelda ja nad saadavad sulle vastava turbiini.
Hind on ka mõistlik. Kui võtta lukuta turbiin, siis jääb hind 500$
Kui lukuga, siis umbes 600$.
Soomes kui lasta teha, siis läks asi maksma 500 eur-i.
Nüüd kui riivo tellib tci turbiini ja asi ilusti toimib, siis lähen ka sama teed. Need "kodukootud" turbiinid on ära tüüdanud :x

Postitatud: 17.02.2009 23:23
Postitas valdz
See jutt turbiinist pani päris mõtlema, rääkisin ka Riivo'ga ja ta rääkis oma "seiklusi" nendega. Peab uurima seda TCI varianti ikkagi.

Siis veel üks uudis. Kunagi sai Sergei Zjuganov'iga arutatud et teha motors24 video ka venekeelne. Mina toda keelt ei mõista ja asi lükkus tulevikku. Aga täna siis potsatas huvitav kiri postkasti selle lingigia: http://tv.motors24.ee/articles/Placemen ... gster.aspx

Siinkohal väga suured tänud Sergei'le ja Motors24'jale.



See nädalavahetus oli logistika trip Tallinn- Valga- Tallinn (loe: Kopikas jõudis sünnikoju ja üks Lada tuli tallinna).

Võtsime seal ka kohe kasti ja mootori maha.
Avastused:
*Taga differ tegi väga naljakat häält, vajab remonti või vahetust.
*Kaks suure reaktiivvarda kere küljes olevat kinnituspolti oli puruks tõmmanud. (üks sai ka kunagi enne vahetatud, see oli vastu pidanud ilusti)
*Praegune roolisüsteem ei sobi uue käigukastiga.
*Kaanes põlemiskambrid ja kolvid nägid väga ilusad välja, detonatsiooni jälgi polnud kuskil.

Alumist poolt pole veel lahti võtnud. Selle vast saab nädalavahetus tehtud.

NB1:Otsin 2101 ilusat esivõre ja märki. Kui keegi on nõus loobuma võtke kindlasti ühendust.
NB2: Järel on veel mõned kalendrid, kellel soov andke teada.

Tervitades,
Indrek