Läksin lihtsama vastupanu teed - ostisin Viljarilt Romulaatori ära, see pole sead, mis korralikust autost romu teeb, vaid ROM Emulaator, ehk maakeeli "chipi asendaja". Ühesõnaga ajus enam chippi polegi, vaid kivi pesas istub pistik, mille küljes ongi too väike kompuuter - ehk Pocket Emulator - romuaator.

Tollega saab süüdet segu muuta käigu pealt. Põhimõtteliselt teeb see Nissani ECCS aju, mis on juba n.ö. standalone, täiesti reguleeritavaks ajuks.
Täna sain tarkava paika, laadisin HDST3 seadistuse peale, mille kohandasin 534cc pihustitele, ja timmisin sellega juba garaazis tühikäiku. Nimelt oli segu enne ca 10:1 (tabelis oli 16:1), kuna MAF peksab segast. Nüüd sain pika nikerdamise peale 13.2 peale. Põhimõtteliselt panin samm-sammult lõpuks kuni -50% AFR (tabelis 28:1), ehk oleks pidanud 15:1 tulema, aga tal on vist mingid miinimum pihustusajad jms, millele praeguse softiga ligi ei saanud.
Teine loll asi on see, et lambda ei reguleeri piirkondades, kus on negatiivselt seadistatud AFR.
Süsteem järgmine: aju arvestab õhumõõdiku ja pöörete järgi välja koormuse ja teoreetilise pihustus aja saavutamaks 14.7:1.
Siis minnakse kütuse-segu-tabelisse kust võetakse antud RPM realt ja antud koormuse veerust vastav rikastuse %.
Too % on aga väärtustega 0...255 millest
* 0..127 tähendavad rikastust 0...127/128 ehk kuni 100%.
* 191-255 tähendavad closed loop, ehk lambda ja det anduri piirkond nii et 191 = lambda piirkond 0% rikastusega ja 255 on 50% rikastust ehk AFR 9,85:1
* 128-190 on siis lahjendus 14.7..29:1
Ühesõnaga kui panna lahjendus peale, siis lambda enam ei reguleeri

Muidu oleks lambdaga saanud 13.2 pealt 10% veel lahjemaks ehk 14.5 peale. Peale selle läks tühikäigult gaasivajutamisel segu sekundiks lahjaks ja puterdas. Pean midagi välja mõtlema.
Oleks juba eile saanud asja käima aga 220V adapter ei jaksanud vana läpakat käima tõmmata. Asja tipp on muidugi see, et mul on garaazis ju vool sees, oleks kohe võind seinast voolu võtta

aga kes see ikka selle peale tuleb, et autos olles on 220V kohe seinast võtta

tainas.
Et siis nüüd vaja laupäev-pühapäev logimine kah üles seada, ja siis on mitu päeva logimist ja timmimist, ehk siis väike lootus on OMC ajaks segu nii korda saada, et võib OMC'le minna. Peale selle, et kindlasti lahe üritus ja auto proovimisvõimalus, oleks lootus ..2.3L TN klassis oma väikse 1.8T'ga praegusest 34 autost 7 hulka saada - 1 koht on kah 7 hulgas ju

Peale selle vaja läti kõverad külge saada ja 1 päev kulub kindlasti võistlusteks valmistumisele. Kiireks läheb, aga Kiirus on mu keskmine nimi
