16. leht 42-st
Postitatud: 06.10.2008 18:25
Postitas ahto42
Postitatud: 23.10.2008 18:16
Postitas wa666ou
Postitatud: 28.10.2008 22:15
Postitas GSI
Lugu siis Ameerika Auto kiirenduseks ehitatud kompressoriga Mustangist:
http://tv.motors24.ee/Default.aspx?page ... le_id=4078
Postitatud: 09.11.2008 22:19
Postitas GSI
Postitatud: 10.11.2008 17:50
Postitas tmac
Postitatud: 10.11.2008 20:17
Postitas RICE BURNER
Ardol hakkab juba tulema. Reklaam kaalus igaljuhul rehvikulu üle.

Postitatud: 10.11.2008 21:08
Postitas Aigo
no ok siis nüüt tuli eestlaste evolembuse põhjus ka välja sellest videost...

kes tähelepaneliklt vaatab see saab ka aru sellest

Postitatud: 11.11.2008 22:14
Postitas ivar
Postitatud: 12.11.2008 20:53
Postitas wa666ou
Postitatud: 12.11.2008 21:24
Postitas TevoDekk
Väga hea!

Postitatud: 13.11.2008 2:30
Postitas marauder
Postitatud: 13.11.2008 14:18
Postitas stockrider
väga ulme vend peaks mainima

Postitatud: 18.11.2008 10:52
Postitas GSI
Tutvustame N rühma rallikat. Andrus Laur räägib mis on selles klassis lubatud ja mis keelatud ja uurime autot nii pealt, alt, seest kui ka kapoti alt:
http://tv.motors24.ee/artiklid/Autospor ... ution.aspx
Postitatud: 18.11.2008 15:19
Postitas Siim
ca.280hp ja 540nm
Väänet on päris vastikult palju juurde saadud.
Postitatud: 19.11.2008 15:11
Postitas Astrona
Siim kirjutas:ca.280hp ja 540nm
Väänet on päris vastikult palju juurde saadud.
280hp

See on see Jaapanis lubatud max võimsus vms
540Nm @ 3700RPM = 280hj.
Võrdluseks Mobne uus CA18DET mootor: 650hj 670Nm
http://www.youtube.com/watch?v=rFw5eb0Czdc
http://www.youtube.com/watch?v=dkwK_tTBoas