16. leht 48-st

Postitatud: 27.05.2008 18:39
Postitas MeelisV
kuidas autol läheb ?
pühapäeval oli seis kuidagi lahja

Postitatud: 28.05.2008 14:27
Postitas Fog
Mis pumpasid sa IC vee jaoks kasutad ja kust neid saada hea hinnaga.

Postitatud: 29.05.2008 9:50
Postitas RICE BURNER
Testipäeval oli auto seadistatud vaid kuni 3000prm ja 0,5 bar hoidis ka.
Proovisin tänavarehviga ühe proovisõidu teha ja tulemuseks oli üllatavalt hea aeg 12,5 181km/h Rattad ei käinud kordagi ringi ja auto oli väga stabiilne.
Tagatipuks purununes hiljem hammasrihma pingutusrulli polt ja klapid jooksid hirmkallil mootoril pähe. Hea, et juhtus kohapeal paarutades, mitte täiskoormusel. Vahetamist vajavad vaid klapid.
Praeguseks on asendusmootor vahel ja ootab paugutamist. Kahju, et ei saa esimesel sõidul maksimumi autost võtta.

Postitatud: 29.05.2008 9:54
Postitas RICE BURNER
Mis pumpasid sa IC vee jaoks kasutad ja kust neid saada hea hinnaga
.

Kasutan analoogset pumpa, nagu kasutatakse Webasto vee ringlemiseks.
Hind on neil tavaliselt umbes 2000-3000kr

Postitatud: 29.05.2008 10:10
Postitas Fog
Selge, tänud.

Postitatud: 29.05.2008 11:05
Postitas mulk
RICE BURNER kirjutas:
Mis pumpasid sa IC vee jaoks kasutad ja kust neid saada hea hinnaga
.

Kasutan analoogset pumpa, nagu kasutatakse Webasto vee ringlemiseks.
Hind on neil tavaliselt umbes 2000-3000kr
Webasto ja sarnased järeljahutuspumbad on suht 6nnetud.
Hangi selline :
http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku

Postitatud: 19.06.2008 22:52
Postitas booster
kas õige mootor peal? sõitma tartu tulete?

Postitatud: 20.06.2008 22:17
Postitas temp
küla peal liiguvad jutud, et fairlady on tartus stradis!

Postitatud: 20.06.2008 22:38
Postitas RICE BURNER
Õige ta on, et oleme stardis.
Eile küll saime vale nukaseadistuse tõttu 1000cc pihustid 670hp juures maximumi. Täna keerasin overlapi väiksemaks, et kogu bensiin jälle summutisse ei lendaks ja homme jälle dynosse.
670HP on ju naljanumber.

Postitatud: 27.06.2008 10:00
Postitas RICE BURNER
Tartus oli autol vaid umbes 1,2bar 400hp, kuna rohkemaks bensiini ei jätkunud. 7000rpm ja 1000cc pihustid olid 100% lahti.

Parim aeg 11,2sek, mis on paljulubav arvestades, et eelmisel aastal sellise aja sõitmiseks oli vaja 700-800hp kindlasti.
Vigane bensiinirõhu regulaator mis rikkusid ära nägematul hulgal dynoaega ja ka võistluse, on praeguseks vahetatud.

Leedus proovime autot ka veidi sihtotstarbeliselt kasutada.

Postitatud: 27.06.2008 10:31
Postitas Mihkel
Mis firma kütuserõuregulaatoriga oli tegu?

Ühesõnaga regulaator tõmbas kütuserõhu alla või piiras kütusekogust?

Muidu on nagu võimatu, et 6sil. mootoril 1000cc pihustid 400hp juures otsa saavad.
100% juures 6sil mootoril peaks 0.55bsfc juures nendest pihustitest ~1000hp tarbeks piisama.
80% duty juures ~800hp tarbeks. Seega oli kütuse pealevool takistatud?

Postitatud: 27.06.2008 10:58
Postitas Laisu
RICE BURNER kirjutas: Vigane bensiinirõhu regulaator mis rikkusid ära nägematul hulgal dynoaega ja ka võistluse, on praeguseks vahetatud.

i told you so :)

ei tasu kasutada odavaid asju. Kui ehitad 1000hp autot ja siis kasutad seal replica bensurõhu regulaatorit...

Postitatud: 27.06.2008 11:01
Postitas RICE BURNER
Regulator, mis küljes oli ei tõstnud 1:1 bena rõhku, vaid hakkas värelema suure rõhu juures. Pealevooluga probleeme ei täheldanud.
Hetkel uue regulaatoriga on a/f väga palju rikkam juba madalal koormusel.
Ärge ostke odavat jama kokku, tuleb kokkuvõttes kallim

Postitatud: 27.06.2008 12:35
Postitas GSI
Oluline on seda teada, et samade kiiruste juures eelmine aasta auto vibas mööda rada, kuid nüüd sõitis täitsa otse.

Postitatud: 30.06.2008 14:07
Postitas RICE BURNER
Leedus käidud ja tulemeusega peab rahul olema.
Sai sõidetud kogu võistluse teise aja ja auto seadistatud 1,4bari peale.
Libedal asfalt rajal saime kogu raja ulatuses teha musti triipe, mis sellest hoolimatta tõi stabiilse 10,7seki ja 225km lõppikiiruse. Kõigi eelduste kohaselt pidime finaalis kohtuma 10,3 sõitnud Leedukaga, kuid meie autol jooksis esimeses finaalsõidus starter peale, millel kõik hambad irdusid. :? Järgmisesse starti jäime remondi tõttu hiljaks ja nii me lõpetasimegi.
Üle pika aja polnud mingit üleliigset pinget. Peatvaatajatele pakkusid Eesti autod kõvasti huvi, sest seal ei näe vist tihti pidurdusvarjudega paukuvaid elukaid. 400m pidurdusmaa oli ka ekstreemne. Hea, et vari töötas.
Loodame meeskonnaga väga, et see rada oli viimane, kus pidamist ei ole, sest rõhku keerata veel pole saanudki.