16. leht 31-st
Postitatud: 21.05.2007 21:15
Postitas Kuuno
kui tootja lubab 150% väände tõusu ja se on yletatud mis siin imestada?

Postitatud: 21.05.2007 23:19
Postitas Siim-R
Tänava kölbulik rinka pill!
Aga Plokk-diffrit pole?Mis sa selle koha pealt siis ette võtad?
Postitatud: 21.05.2007 23:32
Postitas Kuuno
sama mis sellise asjaga nagu turbot pole...tuleb leida, osta, ehitada

ma arvan et plokk pole se kõige suurem takistus..pigem pidurid ja vedrustus

Postitatud: 21.05.2007 23:33
Postitas Mihkel
Kuuno kirjutas:kui tootja lubab 150% väände tõusu ja se on yletatud mis siin imestada?

Seda väänet ei saada ju maha.
Aga tegelikult oled sa pigem ise süüdi, et nii lahja komplekti ostsid, kui teatsid mis pauku sa sealt kätte tahad saada.

Ära siis pikka viha pea

Postitatud: 22.05.2007 0:55
Postitas krss
Kõva projekt, käisin kah kaasa elamas.
Kuuno kaitseks tahaks öelda seda, et just väände (mitte niiväga hobujõudude) kasvatamisel hakkab tõesti sidur jube kergelt järgi andma. Nähes seda kõva ehitamist, jääb mulje, et varsti pole originaalist järel isegi mitte keret, ainult kere kuju

Postitatud: 22.05.2007 8:51
Postitas Kuuno
Mihkel kirjutas:Kuuno kirjutas:kui tootja lubab 150% väände tõusu ja se on yletatud mis siin imestada?

Seda väänet ei saada ju maha.
Aga tegelikult oled sa pigem ise süüdi, et nii lahja komplekti ostsid, kui teatsid mis pauku sa sealt kätte tahad saada.

Ära siis pikka viha pea

nagu ma ennem ytlesin hakkab sidur libisema ainult 2-3 vahetusel kuna siis enam ei jaksa ratast ringi võtta
ja mis seal vahet kes süüdi on? point oli see et uut on vaja

Postitatud: 22.05.2007 11:00
Postitas Mihkel
Ma lihtsalt nentisin fakti, et tuleb võtta võimalikult kange asi
Sachs Race Engineering ei paku sinu autole midagi?
Postitatud: 22.05.2007 11:11
Postitas Audiophile
Linnasõit ei ole cerametallic labade sõber.. need kuluvad tohutu kiirusega.. kuigi ma kaldun arvama et see vääne ei tohiks veel midagi sidurile teha kuna. Nende cerametallic katete eluiga on mingi 5-8 tuhat km olenevalt kasutusest.
nr.1 Auto on esiveoline
nr.2 Sul puudub diffriplokk
nr.3 Rehv ei ole teab mis lai
ST ma ei usu nüüd et vääne sul seda ketast nii hullult kulutanud on et 1000km-ga otsas
Markus
Postitatud: 22.05.2007 12:10
Postitas Kuuno
ma ei mõtle ise kah et kulutanud oleks...ma räägin et korv ei jõua kinni hoida
aga enne kindlalt ei tea kui korv maas on...
mis kasu on sellest rääkimisest et ei usu et see ja see asi kulutas? läbi on ja tuleb ära vahetada se on fakt

võimalik et astusin esialgse siduri valikuga puusse, sest tundub et ta on rohkem sobilik NA rinka autole millel ei ole vänet ni palju aga kes teab...
uue valisin välja
kasutatud on teda 430whp hyundail ja kestis ilma probleemidetta...
Postitatud: 25.05.2007 11:36
Postitas Kuuno
eile pesin kiiruga autot ja tuli tuju ka kapotialt puhtaks teha
tänud andresele kes asja lõpuni viis!

Postitatud: 25.05.2007 12:01
Postitas sada1000
Tulid hommikul muuga aedlinna juures vastu.. otsi netist omale ette spoiler kähku

Postitatud: 25.05.2007 12:10
Postitas Ar21
Mulle ausalt öeldes pole nendest ameerikamaa siiru-viirulistest sidurites üldse eriti head muljet jäänud. Ei tea kas neil eri värvi korvidel ka tegelikult peale värvi midagi vahet on ? Hind on neil küll hea ...
Ameeriklastel alati reklaami rohkem, kui asi väärt.
Mina eelistaksin pigem euroopa või jaapani toodet.
Mihkel sai vist ka sellise siduri juba uuelt kärssama ?
Postitatud: 25.05.2007 12:22
Postitas Mihkel
Minu sidur pole siiani nagu kordagi libisenud.
Vähemalt mulle tundub nii.
Korra sain ta haisema, kuna manööverdades siduriga mängides samaaegselt pööretega mängisin.
Seda ei tohi tegelikult teha ja sidur oli siis ainult mõni tuhat sõitnud ka, kui sedagi.
Paar korda on nagu tühi koht minekus sees olnud aga see on pigem fuel surge olnud, kuna mõlemal korral oli kütet paagis kella järgi max veerand paaki.
Anomaalia esines kord teise käiguga peale kurvi kohe lapatsit andes ja teine kord ka teise käiguga mäest alla gaasi põhja surudes.
Viimane kord võis muidugi sisetunne petlik olla

Siduri libisemise puhul peaks ilmselt ka tibakenegi mingit haisu erituma.
Segu muidugi tavaliselt selles olukorras kohe ei taipa vaadata, kuna hetkeks tekib hämming.
Mina olen enda CenterForce-iga siiani vähemalt rahul.
Sachs kahujuks ei pakkunud oma korvi minu autole.
Postitatud: 25.05.2007 19:25
Postitas Marko
kunn, osta RS2-le mõeldud SRE korv ja lase modifitseerida hooratast

korv vedeleb mul garaazis ja asi katsetatud, et töötab! väheke töd ja mätlemist ja ilmselt parima hinnaga tulemus
Postitatud: 28.05.2007 11:39
Postitas Kuuno
Marko kirjutas:kunn, osta RS2-le mõeldud SRE korv ja lase modifitseerida hooratast

korv vedeleb mul garaazis ja asi katsetatud, et töötab! väheke töd ja mätlemist ja ilmselt parima hinnaga tulemus
ei hakka midagi modifitseerima vaid tahan õige asja panna

EDIT-lükatav vs tõmmatav sidurikorv...
jama on selline nüüd et paagi tühjenedes isegi omajagu enne tule süttimist ei saa pump kütust kätte. 2, 3 käiguga kiirendades läheb segu lahjaks. 4,5 on aga ok. Täpselt nagu auto kalduks palju taha ja kütus läheb kuhugi nurka...
võtsin pumba välja aga silmajärgi tundus nagu ta oleks piisavalt põhjas
Ei tea kas teistel paakidel on samuti nii aga mul on paagi sees eraldi anum kus pump sisse läheb. Vbl peaks fuel celli peale mõtlema...