16. leht 26-st

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitatud: 23.12.2016 20:36
Postitas cb4_335
Jäta teema vanaks jah!

See mis sul nüüd on see 409Kw?

Vanal kergel Celical selline võimsus...üsna põnev võib olla :evil:

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitatud: 23.12.2016 21:04
Postitas LordVampire
Jap,... 409kw nüüd teema auto... 500+hp 4wd, abiks ikka :evil:

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitatud: 24.12.2016 14:13
Postitas Kpt. Trumm
Ega see vana Celica nii kerge pole midagi. Sama palju kui R32 GTR.
Aga nagu kuldsed sõnad ütlevad. "Kaalu pole palju. Jõudu on vähe"

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitatud: 24.12.2016 14:58
Postitas LordVampire
550hp ja 1400kg on 2,5kg/HP kohta praegu Celical. Huvitav et sa Skyline-i võrdluseks tõid... ma omapeas olen just sama võrdlust mõelnud :-D 1450kg skyline jaoks on ülikerge, tehasest juba alumiiniumit päris palju külge pandud... Kui 1300kg peale saab on veel parem aga 1200 naljalt ei tule. Mis kuuno kaal praegu on ei teagi, aga kui tänava kõlbulikuks tahad jätta siis keerulisem.
Kui 4WD turbo autodest rääkida siis Classic subaru ja evo5 erimudelid saavad sinna 1200 juurde.
See rida kuus mootor ja sillad mis kannatavad rohkem jõudu lihtsalt kaaluvad. Siin ka need sinu kuldsed sõnad. Lihtsalt keera peale... ongi mõeldud 600heppa rajal lõhkumiseks. 4WD autol peale juhitavuse üks olulisemaid faktoreid, kas kastid/sillad kannatavad.

Eks see praegune Celica ka seal 1400 juures on... mõtetut kola (ala taga põrke raud, abs jne, tagakojamehe mootor... ) möödaminnes ikka kruvid maha. Palju ta aitab, aga kasu sellest kolast ka ei ole.
Skyline VS Celica on minu peas koguaeg,... aga jah autod erinevad... Skyline on super... aga ta on teistsugune... asfalt, suvi ja suured kiirused. Kitsad, järsemad kohad Skylinega on keerulisemad, rohkem nagu Corvettiga jäärada sõita. Näiteks peale 1 ringi Raplas .... tulid lihtsalt maha... sest see oli nii mõtetu nagu liivakast. Pärnus ärkas auto alles ellu.

Praegu ma ei kiirusta auto marki/mudelit vahetama. Teeks sellega nii et nagu oleks kõik nagu võiks. Praegu on veel kuhu minna/areneda. Ja eks siis näeb.

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitatud: 26.12.2016 19:40
Postitas LordVampire
Tere :-D .... ühesõnaga... täna sai vähe pikem katsetuse ring teha. Õigus oli neil kes ütlesid et see korv jääb lahjaks.
1 käiguga saab suht ruttu käik otsa, sellega võtab startides isegi 4 ratast ringi... sellega sidur kannatas... teine... siuke kahtlane ja kolmas täiesti lootusetult libiseb läbi juba. Muidu täitsa sõidetav sidur, tiba tahab harjumist, Ja tal see omane hääl ka.. vahest alguses "raputab" aga pm saaks ummikutes ka hakkama, täitsa ok asi. Kahju et lahjaks jäi.
Ei no selge, sai ära proovitud. Nüüd juba läheb ilmselt vahetus ka lihtsamalt (kui kõlk poldid ära ei murdu) :-D Eks peab raha koguma "twin plate" jaoks.

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitatud: 26.12.2016 21:15
Postitas jeff01
LordVampire kirjutas: Eks peab raha koguma "twin plate" jaoks.
ja siis käigukasti jaoks :D

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitatud: 26.12.2016 23:45
Postitas LordVampire
Mul üks varukast on :-D ... Ei ma olen ise ka mõelnud, et pigem sidur olgu nõrgim lüli, eks ma sellepärast SuperSingle-i kasuks otsutasingi, aga ei uskund et ta nii hullult läbi annab, sirge teepeal ikka tahad sõita (...äkki on vaja mööda sõita või midagi, kus sa libiseva siduriga ikka lähed). Kle, eelmine vana ainult starte tegigi 600nm siduriga... eks ma panen motuli sisse ja üritan hoida.

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitatud: 27.12.2016 0:33
Postitas Kpt. Trumm
Kas sa tõlgid Guugli tranlätaega Krakosia keelest vene keelde ja seal läbi araabia eesti keelde. Mitte midagi ei saa aru.

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitatud: 27.12.2016 10:15
Postitas ahto42
Äkki siit mingeid mõtteid

https://www.youtube.com/watch?v=EPYYAufu9MA" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitatud: 27.12.2016 10:25
Postitas LordVampire
LordVampire kirjutas:Mul üks varukast on :-D ... Ei ma olen ise ka mõelnud, et pigem sidur olgu nõrgim lüli, eks ma sellepärast SuperSingle-i kasuks otsutasingi, aga ei uskund et ta nii hullult läbi annab, sirge teepeal ikka tahad sõita (...äkki on vaja mööda sõita või midagi, kus sa libiseva siduriga ikka lähed). Kle, eelmine vana ainult starte tegigi 600nm siduriga... eks ma panen motuli sisse ja üritan hoida.
Kpt. Trumm kirjutas:Kas sa tõlgid Guugli tranlätaega Krakosia keelest vene keelde ja seal läbi araabia eesti keelde. Mitte midagi ei saa aru.
:-D Proovin tõlkida.

"Jeff01 ütles et peale kangemat sidurit pean hakkama raha koguma uue käigukasti jaoks."

Mul üks käigukast on veel varuks. Aga jah, olen ka mõelnud, et kui sidur väga kangeks ajada siis läheb midagi muud katki (annab kuskilt mujalt järgi, ehk nõrgim lüli). Selle mõttega paningi OS Gigen Supersingle SD480 sidurikomplekti. Kuna see on kuni 480HP arvestatud ja mul ka seal lähedal, aga siiski see jäi nõrgaks. Ei uskunud, et sirgel teel kiirendades ta kolmanda käiguga nii palju läbi hakkab läbi libisema. Sellepärast peab ikkagi vaatama kangemat sidurit, et vähemalt sirgel teel kiirendades läbi ei libiseks. Eelmine omanik tegi palju starte 600nm siduriga ja selle kastiga, et ehk see kast nii nõrk ei ole, äkki aitab seegi kui ma kasutan head õli ja ei lõhu meelega.


Oli parem? :-D

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitatud: 27.12.2016 12:31
Postitas LordVampire
ahto42 kirjutas:Äkki siit mingeid mõtteid

https://www.youtube.com/watch?v=EPYYAufu9MA" onclick="window.open(this.href);return false;
Mhmh, organiliste katete ja leevenditega twin. 1000nm ja mõnus sõita, wai not.

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitatud: 28.12.2016 0:27
Postitas Kpt. Trumm
Palju parem. Ära nüüd ennast käest lase :)

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitatud: 28.12.2016 19:27
Postitas Lembit
Kas sidurikorvi ja hooratta tööpinnad tegid uueks ning ajasid korvi maksimaalselt sirge vedruga paika?
Kuidagi veidi lihtsalt andis see sidur alla sul... praegu ju ilma mõttes mingit superpidamist ei tohiks olla.

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitatud: 28.12.2016 20:14
Postitas LordVampire
Tööpindasid ei käind üle(ma tean! ma saan aru! lihtasalt ... ei tahtnud väga palju auru "poolikusse asja" sisse panna). Sidurit pidi regullima, ja originaal siduri(pump?... kastipoolne osa, ei teagi mis selle jubina õige nimi) silindripulk tuli pikema vastu vahetada, et ilusti tööle hakkaks. Sellel siduril kohe kuulda kui lahutab, sest sellel hakkab see vaheplaat endat märku andma. (https://www.youtube.com/watch?v=dKGvB7-Iw70) Ja kui haakub siis terve auto rappub, kui ilusti pedaali lahti ei lase. Päris järsult võttis kinni,... esimeste käigudega.
Ilm vast ei olnud nii määrav..., (kuiv ilm oli testipäev), ja kolmanda käiguga 4WD vast 4 ratast ringi (tühja) ei viskaks nagunii sirge teepeal 17"-ga. Lihtsalt kolmanda käiguga said rõhu ülesse, ... ja siis oli vsö ka...

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitatud: 29.12.2016 9:53
Postitas jeff01
Ilmselt näed siis lahtivõttes, et ketas pole kogu pinnaga tööd teinud hooratas või ka korv olid kõverad.
Lisaks võib mõõtmata ja lihtsalt kokkuvisatud clampi vahe olla vabalt 10-20% pidavusest.
Ma oleks teinud seda küll esimesel korral kuid arvan, et selle siduri pidamisest kasutasid ära vaid mingi osa ning kui tahad täit pidamist siis treid üle korvi, mõõdad clampi, treid üle hoorattapinna ja korvi kontaktpinna vastavasse suhtesse, et clamp oleks maksimaalne.