15. leht 49-st
Postitatud: 02.03.2007 10:46
Postitas Reims
Palju selle hammasrihma pikkus on

Postitatud: 02.03.2007 11:47
Postitas Mihkel
Opeli mootorinle saab vast 2 tiiru peale teha

Aga oma 2m peaks ikka ära tulema.
Võin pulli pärast üle mõõta.
Igatahes Gates-i rihm ise maksab juba 2.5k
Postitatud: 02.03.2007 16:24
Postitas mart154
mul oli mingist vanast ajast garaazi vedelema jäänud paar subaru bokseri hammasrihma...
neid on igatahes jõlemõnus kasutada tõstemehhanismina :D
nii kurradima pikad, et kõigele ulatuvad ümber
Postitatud: 11.04.2007 12:17
Postitas erik
Kuidas siis uue kuumakojaga lag ka on? Oled auto ka müüki pannud, kas sai äkki siiber või miskit muud?
Postitatud: 11.04.2007 13:32
Postitas Mihkel
Hetkel on auto garaazis ja täna hakkan ilmselt kokku tagasi laduma.
Auto jäi seisma reduktsioonklapi rikke tõttu.
Õlirõhk tõusis liiga kõgeks, sai tutikas originaal õlipump ostetud aga pole aega olnud kokku tagasi panna autot.
Nukkvõlli simmerid lähevad ka tutikad originaalid tagasi.
Auto on müügis originaal turboga.
Postitatud: 20.04.2007 22:28
Postitas Mihkel
Subaru sõidab jälle.
Oh neid vallatuid helisid üle pika aja

Kuumaosa vahetusest oli kasu, nüüd mulle asi juba meeldib.
Kolmandaga linnavahel spool selline, et 3k pööret ja natuke peale on 0.8bar.
Teisega on spool veidi viletsam aga alla 4k pööret saab full boosti.
Õlitusprobleem sai ka uue õlipumbaga lahenduse.
Ei taha muidugi ära sõnuda.
Lasin auto seest ja väljast ilusti ära ka puhastada ja tuju on jälle hea

Postitatud: 20.04.2007 22:31
Postitas mart154
sina siis paugutasidki täna mu garaazist mööda?
käisin just õltsi järel...

rooli aint ei taibanud vaadata...
Postitatud: 21.04.2007 10:45
Postitas Mihkel
mart154 kirjutas:sina siis paugutasidki täna mu garaazist mööda?
käisin just õltsi järel...

rooli aint ei taibanud vaadata...
Paar korda sai sinu garaaži juurest mööda sõidetud jah.
Vaevalt, et sama välimusega Impreza-sid Tallinnas rohkem on.

Postitatud: 21.04.2007 12:03
Postitas patrik
Kolmandaga linnavahel spool selline, et 3k pööret ja natuke peale on 0.8bar.
tundub et minu ennustused pidasid paika

kas ka reageerimiskiirus kasvas oluliselt?
Postitatud: 21.04.2007 13:34
Postitas Mihkel
Ütleme nii, et nüüd on autoga juba meeldiv sõita, koguaeg tahaks vajutada.
Gaasitunnetus on hoopis teine, väikse gaasiklapi liigutamise peale juba tunned seljast, kuidas asi hakkab edasi astuma.
Varem oli vist nii, et kui natuke gaasi puudutada, siis tekkis nagu tühi koht sisse.
Spool-up on juba originaalturbiiniga võrreldav aga lõpp on ikka teisest puust.
0.64 A/R-iga ei sure asi lõpust ära, vaid läheks ainult edasi.
Üldse käitumise ja helide poolest on selline tunne, nagu oleks enne asi flowmap-i peal jumal teab kus sõitnud (lämbumis alas).
Postitatud: 26.04.2007 9:53
Postitas sada1000
Nähtud eile õhtupoolikul MM Motorspordi kandis paugutamas.. kahju et pereautoga olin ise

oleks ka mõned vallatud kurvid võtnud...
Postitatud: 26.04.2007 11:37
Postitas Mihkel
Käisin seal jah autot MM-is näitamas ühele huvilisele.
Teel sinna suutsin ma oma silenceri ka pütiotsast ära kaotada

Postitatud: 01.05.2007 23:40
Postitas Mihkel
Eelmine nädal installisin MBC uuesti ära ja tõstisn boosti 1.1bar peale.
Vahe on ikka päris kõvasti tuntav.
0.8bar peal nagu auto ei liiguks üldse. See turbiin vist hakkabki alles 1bar peal elama.
Kui paberikese üles leian, siis panen datalogist võetud full boosti andmed ka eri käikudega.
Segu oli ka pidevalt suht safe 10.4 ja lahjemaks seda stock ajuga hetkel ei saa.
Natukeseks ajaks nüüd nägu naerul jälle.
Turbo flow map-i järgi ja ka pihustite tööaja järgi peaks hetkel siis pea 300hp olema 1.1bar peal.
Kui aega saan ja mõne normaalse koha leian teen ka mõned G-Techiga mõõtmised,
kuigi sealt ei pruugi väga head 60ft aega tulla kuna ei julge lihtsalt selliseid starte enam teha.
Postitatud: 03.05.2007 14:31
Postitas Mihkel
Panen siis väikse tabeli ka siia 0.8bar ja 1.1bar full boosti saavutamisest.
Vaakumist välja tuleb asi põhimõtteliselt kohe kui pedaali puutud, seega seda numbrit pole mõtet ilmselt mul otsida.
Sai siis proovitatud WOT ja meelitamisega, kuna poole kaasiga tundus nagu boost kiiremini üles tulevat ja auto hakkas nagu kiiremini liikuma.
Tegelikult mitte mingit vahet ei täheldanud 50-100rpm aga see on juba ka mõõtetinigmustest tulenev erinevus.
Tulemused siis pärit datalog-ist.
Käik | 0.8bar | 1.1bar |
-------------------------
...2... | 3800 | 4200 |
-------------------------
...3... | 3400 | 3800 |
-------------------------
...4... | 3000 | 3400 |
-------------------------
...5... | 2850 | 3250 |
Postitatud: 03.05.2007 17:47
Postitas Siim-R
Mis aja sa avalaksul sõitsid?(kui ma saan õieti aru et sa olid seal)